کد مطلب: 38613

شهاب حسینی | شهاب حسینی و همسرش | شهاب حسینی بیوگرافی

شهاب حسینی همبازی بازیگر معروف فرار از زندان شد | شهاب حسینی هم راهی هالیوود شد + عکس

فیلم سینمایی «پروتکل آمریکایی» ساخته علی عطشانی با بازیگران هالیوودی به زودی ساخته می‌شود.

شهاب حسینی همبازی بازیگر معروف فرار از زندان شد | شهاب حسینی هم راهی هالیوود شد + عکس

به گزارش مشاور رسانه‌ای پروژه، طبق اعلام سایت هالیوود پرس، شهاب حسینی، شیرزاد رفیعی، اریک رابرتس، مایکل مدسن و فرانچسکا امیکر در فیلم جدید علی عطشانی به نام «پروتکل آمریکایی» به ایفای نقش خواهند پرداخت.

این چهارمین فیلم بلند هالیوودی علی عطشانی است. «پروتکل آمریکایی» در حال حاضر در مرحله پیش‌تولید قرار دارد و قرار است فیلمبرداری آن اواخر سال ۲۰۲۴ در لس‌آنجلس آغاز شود.

فیلمنامه اصلی این اثر توسط عطشانی و امیرعلی محسنین نوشته شده و توسط دیوید لوین بازنویسی شده است.

5082485

آخرین فیلم عطشانی به نام «ماه کوچک من» هم‌اکنون در مراحل پایانی پس‌تولید قرار دارد و به زودی آماده نمایش خواهد شد.

عوامل فنی این فیلم عبارتند از نویسندگان: امیرعلی محسنین، علی عطشانی، بازنویسی فیلمنامه: دیوید لوین، لاین پرودیوسر: کتی بورگ، آنا مک‌نیون، تهیه‌کننده: امریکن برایت‌لایت پروداکشنز، مدیر فیلمبرداری: فابیان جی. طهرانی، مدیر نورپردازی: اریک آلت، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: رایان سیف، دستیار دوم کارگردان: شیدا نبئی، عکاس: پیام ایرایی، دستیار تهیه‌کننده: ایمان رضوی، تهیه‌کننده ایران: سعید پاکستانی، صدابردار: فرزام منطقی، مدیر تولید و برنامه‌ریز: امیر سرائی مقدم، طراح صحنه: مجید میرفخرایی، طراح گریم: فرزانه زردشت، طراح لباس: سهیلا سهرابی، دستیار صحنه: سپیده سری، مدیر تدارکات: سینا خداکریمیان، تهیه‌کننده اجرایی: احسان ولی‌پور زند، مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی: مریم قربانی‌نیا.

شهاب حسینی

بیوگرافی شهاب حسینی

​سید شهاب الدین حسینی تنکابنی در سال ۱۳۵۲ در تهران متولد شد. شهاب حسینی نخستین فرزند خانواده اش است و یک برادر و دو خواهر دارد. تحصیلات دانشگاهی او در رشته روانشناسی دانشگاه تهران بود که آنرا به خاطر مهاجرت به کانادا ناتمام گذاشت.

همسر دوم شهاب حسینی کیست؟

ساناز ارجمند متولد سال ۶۹ در مشهد است. او در زمینه عکاسی و مدلینگ فعالیت داشته است. گفته می‌شود که او همکاری با شهاب حسینی را از برنامه «هم رفیق» آغاز کرد و بعداً به استخدام شرکت فیلمسازی «ندای هفت آسمان» متعلق به این بازیگر درآمد.

تیرماه سال گذشته حضور همزمان همسران سابق و فعلی شهاب حسینی، پریچهر قنبری و ساناز ارجمند در مراسم اکران خصوصی فیلم مقیمان ناکجا، ساخته شهاب حسینی خبرساز شده بود.

دو پسر شهاب حسینی، محمد امین و امیرعلی حسینی نیز در این مراسم پدر خود را همراهی کرده بودند.

شهاب حسینی

همسر  اول شهاب حسینی

۲۲ ساله بودم که با بچه های تئاتر دانشگاه تهران کار می کردم؛ جوانی سرگشته از طبقه متوسط جامعه که به امکانات تفریحی متمولانه دسترسی نداشت تا پیش از این که همسرم را ببینم، قصد ازدواج نداشتم تا اینکه روزگار ما را در برابر هم قرار داد. به وی پیشنهاد آشنایی دادم ولی همسرم هیچ اعتقادی به این چنین دوستی ها و آشنایی ها نداشت و گفت: اگر کسی واقعا عاشق است و تمایل قلبی برای رسیدن به دختر مورد علاقه اش دارد، باید در این راه صادقانه گام بردارد و بدین ترتیب موضوع را با خانواده ام در میان گذاشتم و مصمم به ازدواج شدم. دیگر تکه دوم زندگی ام را پیدا کرده بودم.

همچنین شهاب حسینی گفت: پس از صحبت های اولیه و رسم و رسومی که در این رهگذر طی می شود، پس از ۴- ۳ ماه نامزدی، عقد کردیم ولی شرایط برگزاری جشن عروسی را نداشتم، از طرفی مایل بودم استقلال در زندگی را با برگزاری جشن توسط خودم شروع کنم؛ به همین علت ۳ سال طول کشید تا ما به جشن عروسی برسیم. عاقبت شهاب حسینی در سال ۱۳۷۴ با پریچهر قنبری ازدواج کرد، فرزند اولشان به نام محمدامین در زمستان ۱۳۸۲ و فرزند دومشان به نام امیرعلی در فصل تابستان ۱۳۹۰ به دنیا آمدند.

شهاب حسینی در صحبت هایش از دردسرهایی که به واسطه فعالیت مداوم سینمایی زندگی خانوادگی او را تحت الشعاع قرار داده دردودل هایی را بیان کرد.

شهاب حسینی

جوایز ویژه شهاب حسینی

شهاب حسینی در سال ۱۳۸۷ با بازی در فیلم سوپر استار، سیمرغ بلورین برترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را دریافت نمود. شهاب حسینی در فستیوال فیلم کن ۲۰۱۶ با ایفای نقش در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی، توانست جایزه برترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را بخود اختصاص بدهد. همچنین او خرس نقره ای برترین بازیگر مرد جشنواره بین المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ را بهمراه گروه بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین کسب کرد.

شهاب حسینی

ماجرای سیگار شهاب حسینی در گناه فرشته

شهاب حسینی در گناه فرشته به دفعات جعبه سیگاری زرد رنگ از جیب خارج می‌کند. با طمانینه به آن خیره می‌شود و یک نخ بیرون می‌کشد. سیگار قهوه‌ای را به گوشه دهان می‌برد و دوباره مکث می‌کند. حالا نوبت فندک است. شهاب حسینی این کار را هم با آرامشی خاص انجام می‌دهد. در بعضی سکانس‌ها جایگاه سیگار به بازیگر نقش دو ارتقا پیدا می‌کند. به نظر شما تمام این‌کار‌ها غفلتا رخ داده؟

قسمت اول سریال گناه فرشته اول دی‌ماه پخش شد و دومین اپیزود جمعه هفته گذشته به نمایش درآمد. کاربران ایرانی در همین مدت نسبت به رفتار شهاب حسینی واکنش نشان داده‌اند. اگر به گوگل مراجعه کنید، حتما عبارت «سیگار قهوه‌ای اسمش چیه» را پیشنهاد می‌دهد. این هم اتفاقی است؟

سیگار شهاب حسینی در گناه فرشته، به‌عنوان عبارتی مستقل با رشد قابل‌توجهی ظرف ۳۰ روز گذشته روبرو شده است. همچنین افزایش جستجو برای عبارت سیگار جعبه زرد نشان می‌دهد چه اتفاقی در حال رخ دادن است. تعداد کاربران ایرانی که در هفت روز گذشته از گوگل پرسیده‌اند مارک سیگار شهاب حسینی در گناه فرشته چیست، رو به افزایش است. هنوز اعتقاد دارید همه‌چیز اتفاقی است؟

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی