کد مطلب: 38441

کشف جسد مرد میانسال در حیاط خانه‌اش | مرگ تلخ پس از بحث با صاحب‌خانه ؛ قتل یا خودکشی؟

به دنبال مرگ تلخ مرد میانسال در حیاط خانه‌اش پس از بحث و جدل با صاحب‌خانه، یک سناریوی جنایی مقابل تیم تحقیق قرار گرفت.

کشف جسد مرد میانسال در حیاط خانه‌اش | مرگ تلخ پس از بحث با صاحب‌خانه ؛ قتل یا خودکشی؟

به دنبال مرگ تلخ مرد میانسال در حیاط خانه‌اش پس از بحث و جدل با صاحب‌خانه، یک سناریوی جنایی مقابل تیم تحقیق قرار گرفت.

به گزارش تسنیم، ساعت 14 ظهر امروز پنجشنبه بیست و ششم مهر ماه، کشف جسد مرد میانسالی در حیاط خانه‌اش در خیابان یخچال هاشمی محله مولوی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش شد.

به دنبال این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ و قاضی موسی رضازاده؛ بازپرس ویژه قتل عمد شعبه یازدهم دادسرای امورجنایی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

تیم جنایی به محض اینکه وارد حیاط قدیمی شدند، جسد مرد میانسالی را مشاهده کردند که براثر سقوط به کام مرگ فرو رفته بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد، دقایقی قبل از این حادثه، متوفی با همسایه‌اش درگیر شده که همین موضوع فرضیه وقوع جنایت را پررنگ کرد.

بدین ترتیب مرد همسایه که جسد را کشف و موضوع را از طریق تماس تلفنی به پلیس گزارش کرده بود، ماجرا را اینطور توضیح داد: من صاحب‌خانه متوفی هستم؛ او به‌خاطر اینکه بیکار بود، اجاره خانه‌اش عقب افتاده بود؛ دقایقی پیش به‌خاطر همین موضوع، به او اعتراض کردم که او عصبانی شد و در یک لحظه برای درگیری چاقو کشید.

صاحب‌خانه متوفی ادامه داد: در جریان درگیری، چاقو را از دستش گرفتم و پس از اینکه آرامش کردم برای انجام کار شخصی به بیرون رفتم اما هنگامی که بازگشتم جسد خون‌آلود مرد میانسال را مشاهده کردم که در حیاط افتاده بود و نفس نمی‌کشید! موضوع را فوراً به اورژانس و پلیس گزارش اطلاع دادم؛ مرد میانسال در گذشته نیز سابقه اقدام به خودکشی داشته است.

تیم تحقیق در جریان بررسی‌ها متوجه 3 دوربین‌ مداربسته‌ای که در حیاط نصب شده بود، شدند و با دستور بازپرس جنایی، فیلم آنها را هدف بازبینی قرار دادند که در ادامه لحظه به لحظه این حادثه دلخراش را مشاهده کردند.

در فیلم‌ها مشخص شد، متوفی پس از اینکه صاحب‌خانه‌اش محل درگیری را ترک کرده به بالا پشت‌بام رفته و با انگیزه نامشخصی خودش را به حیاط خانه پرتاب می‌کند که با کشف این سرنخ مهم،  فرضیه وقوع قتل از میان برداشته شد.

پس از پایان تحقیقات میدانی در خانه موردنظر، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مأموریت یافتند تا تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی بررسی‌های خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

به گزارش تسنیم، با دستور قاضی موسی رضا زاده از شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی، جسد متوفی برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

قتل شرور جوان در بیابان‌های جنوب تهران؟

به‌دنبال کشف جسد شرور جوان در بیابان‌های جنوب تهران، یک سناریوی جنایی مقابل کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ساعت 11 صبح امروز دوشنبه بیست‌و‌سوم مهرماه، کشف جسد مرد جوانی در بیابان‌های باقرشهر از سوی چند زباله‌گرد به مرکز فوریت‌های پلیسی110، گزارش داده شد.

به‌دنبال اعلام این خبر، تیمی از زبده‌ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ راهی محل حادثه شدند و جسد مرد جوانی را مشاهده کردند که براثر ضربه چاقو به گردن و دست‌ها به کام مرگ فرو رفته بود. تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت؛ متوفی از اراذل و اوباش جنوب تهران بوده و اختلالات روحی و روانی گسترده‌ای داشته است.

بررسی‌های اولیه از جسد نشان می‌داد که ضربات روی دست متوفی خودزنی بوده است اما احتمال دارد که ضربه‌ای که به گردنش وارد شده است، دیگرزنی باشد که به‌همین خاطر فرضیه وقوع قتل برای تیم جنایی پررنگ شد.

در ادامه نیز مشخص شد؛ افرادی که مشغول جمع‌آوری زباله در بیابان‌های باقرشهر بودند، جسد را مشاهده کردند و موضوع را خیلی زود به پلیس اطلاع دادند.

پس از پایان تحقیقات میدانی در محل حادثه، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مأموریت یافتند با اقدامات اطلاعاتی بررسی‌های خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

به گزارش تسنیم، جسد متوفی برای معاینات دقیق‌تر به سالن تشریح پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات جنایی همچنان ادامه دارد.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی