کد مطلب: 38324

وام | وام ۲۰۰ میلیونی | وام بدون ضامن

وام بدون ضامن ۲۰۰ میلیون تومانی برای همه مردم | شرایط ویژه برای متقاضیان وام

وام بدون ضامن 200 میلیون تومانی بلوبانک ویژه کارمندان سازمان‌هایی است که با این نئوبانک همکاری تجاری دارند. اطلاعات بیشتر درباره این تسهیلات در ادامه بررسی شده‌اند.

وام بدون ضامن ۲۰۰ میلیون تومانی برای همه مردم | شرایط ویژه برای متقاضیان وام

بلوبانک به کارمندان سازمان‌هایی که در این نئوبانک حساب دارند، تا سقف 200 میلیون تومان وام با حداکثر سود 24 درصد پرداخت می‌کند. همچنین مدت زمان پرداختی این وام برای کارمندان حداکثر 24 ماهه است.

متقاضیان برای دریافت وام سازمانی نیازی به وثیقه و ضامن ندارند بلکه تنها باید از سازمان یا شرکتی که در آن کار می‌کنند، معرفی‌نامه بگیرند. روند اعتبارسنجی کارمندان که شامل نداشتن چک برگشتی و تسهیلات معوقه است از طریق بررسی سابقه فرد در سیستم بانکی کل کشور توسط بانک مرکزی انجام می‌شود.

​وام سازمانی بلوبانک به چه کسانی و با چه شرایطی تعلق می‌گیرد؟

وام 200 میلیون تومانی بدون ضامن بلوبانک برای کارمندانی که سازمانشان در بلوبانک حساب دارد در نظر گرفته شده است. بر این اساس وام سازمانی به کارمندان سازمان‌ها و شرکت‌ها اختصاص دارد و دیگر افراد واجد شرایط دریافت وام نیستند. همچنین سازمان‌ها امکان انتخاب مقدار مبلغ پرداختی به کارمندان خود را تعیین می‌کنند.

برای دریافت وام، سازمان‌ها ملزم به ایجاد حساب حقوقی هستند. به علاوه ارائه چک ضمانت توسط سازمان مربوطه به بلوبانک الزامی است. همچنین سازمان‌ها و شرکت‌ها ملزم به پرداخت حقوق پرسنل خود از طریق حساب‌های بلوبانک می‌باشند و ارائه گواهی کسر از حقوق کارمندان برای سازمان‌ها از ملزومات دریافت وام 200 میلیون تومانی است. 

مبلغ اقساط وام بدون ضامن 200 میلیون تومانی بلوبانک چقدر است؟

مبلغ پرداختی وام برای کارمندان متقاضی یک تا 200 میلیون تومان است و سود وام براساس مدت زمان پرداخت اقساط که توسط وام‌گیرنده انتخاب می‌شود، تعیین شده است. بازه زمانی بازپرداخت وام حداقل 6 ماهه و حداکثر 24 ماهه است. لازم به ذکر است که امکان بازپرداخت وام در مدت زمان 12 ماهه و 18 ماهه نیز وجود دارد. حداکثر مبلغ قسط ماهانه در دوره بازپرداخت 24 ماهه با احتساب 23 درصد سود، مبلغ 10 میلیون و 474 هزار تومان است. 

​همچنین در صورتی که وام‌گیرنده قبل از موعد پایانی کل وام را تسویه کند، ۹۰ درصد از سود آینده اقساط باقی‌‌مانده‌اش بخشیده خواهد شد.

وام

ثبت نام وام فوری یک روزه 150 میلیونی با شرایط آسان 

بهزیستی می‌تواند برای تسهیل اشتغال افراد تحت پوشش در مراکز خصوصی و تعاونی، تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان پرداخت کند. به ازای هر نفر، مبلغ ۱.۵ میلیارد ریال تسهیلات در نظر گرفته شده است. 

بهزیستی می‌تواند برای تسهیل اشتغال افراد تحت پوشش در مراکز خصوصی و تعاونی، تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان پرداخت کند. به ازای هر نفر، مبلغ ۱.۵ میلیارد ریال تسهیلات در نظر گرفته شده است.

علی نیک سرشت، معاون بهزیستی استان اردبیل اعلام کرد که ۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه برای اشتغال‌زایی به افراد تحت پوشش بهزیستی اختصاص یافته است. این تسهیلات بر اساس دستورالعمل‌های سازمان به افرادی که واجد شرایط هستند، پرداخت خواهد شد.

معاون بهزیستی استان اردبیل توضیح داد که تسهیلات اشتغال‌زایی برای سال جاری از محل تبصره (۲) قانون بودجه ۱۴۰۳ تأمین شده و بخشی از این تسهیلات به صورت خوداشتغالی در اختیار جامعه هدف قرار خواهد گرفت.

هدف این تسهیلات، کمک به افراد برای کسب درآمد از طریق استفاده از ظرفیت‌های محیط زندگی و توانمندی‌های خود و خانواده‌شان است تا به خوداتکایی اقتصادی برسند و نیازهای خود را تأمین کنند.

وام یارانه

به ازای هر نفر چقدر تسهیلات داده می‌شود؟

وی افزود که بهزیستی همچنین می‌تواند برای تسهیل اشتغال افراد تحت پوشش در مراکز خصوصی و تعاونی، تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان پرداخت کند. به ازای هر نفر، مبلغ ۱.۵ میلیارد ریال تسهیلات در نظر گرفته شده است.

معاون بهزیستی استان اردبیل همچنین به راهکارهای دیگر اشتغال‌زایی اشاره کرد و گفت: پرداخت یارانه جبران کارایی برای کارفرمایانی که افراد دارای معلولیت را به کار می‌گیرند، یکی از این راهکارهاست.

این کارفرمایان می‌توانند تا ۵۰ درصد حداقل حقوق و دستمزد مصوب را از بهزیستی دریافت کنند.

نیک سرشت ادامه داد که علاوه بر پرداخت تسهیلات کارفرمایی و یارانه جبران کارایی، امکان پرداخت بیمه سهم کارفرمایی نیز وجود دارد.

کارفرمایانی که معلولان را استخدام کنند می‌توانند تا ۳۰ سال از مشوق بیمه سهم کارفرمایی بهره‌مند شوند.

همچنین، در صورت استخدام زنان سرپرست خانوار و دیگر افراد تحت پوشش، این کارفرمایان می‌توانند به مدت پنج سال از مشوق‌های بیمه کارفرمایی استفاده کنند.

تعداد پرونده‌های افراد و خانوارهای تحت پوشش بهزیستی در استان اردبیل به ۴۰ هزار و ۱۵۸ فقره می‌رسد، که از این تعداد، ۲۶ هزار و ۱۹۰ نفر مستمری‌بگیر هستند و باقی خدمات غیرمستمری دریافت می‌کنند.

استان اردبیل با جمعیتی بیش از یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر، در شمال غربی ایران واقع شده و دارای ۱۲ شهرستان است./اقتصادآنلاین

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی