کد مطلب: 38287

فال قهوه | فال قهوه روزانه | فال قهوه سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳

فال قهوه سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ | در حال رسیدن به اهدافتان هستید !

در این پست با فال قهوه روزانه سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ بر اساس ماه تولد همراه ما باشید.

فال قهوه سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ | در حال رسیدن به اهدافتان هستید !

فال قهوه نوعی طالع بینی برای پیش بینی یا دریافت نگرش درباره بخت و اقبال است. به یاد داشته باشید که فال قهوه فقط یک سرگرمی است و نباید آن را جدی گرفت. 

فال قهوه روزانه متولد فروردین

نقش شکل گرفته در فنجان: هواپیما

هواپیما سمبلی از اعتماد به نفس، اهداف، نگرش و رفتار است. مشاهده سقوط هواپیما در فال قهوه بدین معناست که اهداف شما آن قدر بلندپروازانه بوده اند که اکنون محکوم به شکست هستید! البته، اگر هواپیما در حال پرواز باشد، نشانگر این است که به خاطر اعتماد به نفستان، در حال رسیدن به اهدافتان هستید.

فال قهوه روزانه متولد اردیبهشت

نقش شکل گرفته در فنجان: گوش

نماد گوش در فال قهوه نشان می‌دهد که باید به سخنان دیگران توجه کنیم. مشاهده گوش در فال قهوه بدین معناست که باید صحت و اعتبار برخی اطلاعات مهم مورد ارزیابی قرار بگیرند. شما باید به نظرات دیگران گوش فرا داده و آن‌ها را بپذیرید. دیدن نماد گوش بر روی یک صورت نشان می‌دهد که شما ناظری زیرک و همیشه هوشیار هستید.  

فال قهوه روزانه متولد خرداد

نقش شکل گرفته در فنجان: راهبه

راهبه سمبلی از آرامش و احساس امنیت در زندگی است. از این رو مشاهده راهبه در فال قهوه بدین معناست که سعی کنید کار‌هایی را که در زندگی به آن‌ها نیاز دارید، به ویژه آن‌هایی که با معنویت سر و کار دارند، به سرانجام برسانید. برای انجام این کار به احساس امنیت و آرامش نیاز خواهید داشت.

فال قهوه روزانه متولد تیر

نقش شکل گرفته در فنجان: دلقک

به طور کلی نقش دلقک در فال قهوه را می‌توان با دستیابی به شهرت در بازیگری، موسیقی و هنر در ارتباط دانست. دلقک می‌تواند نمادی منفی باشد اگر وارونه ظاهر شود. بعلاوه دلقک ممکن است نمادی از بیهودگی و سبکسری باشد. شما باید مراقب باشید که با رفتار ناپسند یا سخنان احمقانه دچار رسوایی و بدنامی نشوید.

فال قهوه روزانه متولد مرداد

نقش شکل گرفته در فنجان: ملخ

ملخ نشانگر شادی، سربلندی، کاردانی و تفکر خلاقانه است. در بسیاری از فرهنگ‌ها، ملخ سمبل خوش شانسی است. مشاهده ملخ در لبه فنجان قهوه نشان می‌دهد که منافع شما در معرض خطر قرار گرفته اند. به علاوه، ملخ می‌تواند نمادی از باروری باشد. دیدن ملخ بزرگ در فنجان قهوه نشانگر شروع و آغازی تازه و جدید و همچنین نشانگر جوانگرایی، ماجراجویی، رشد و سلامت است.

فال قهوه روزانه متولد شهریور

نقش شکل گرفته در فنجان: نهنگ

نماد نهنگ با احساسات و مشکلات عاطفی در ارتباط است. بعلاوه نماد نهنگ نشان می‌دهد که شما یک رهبر به دنیا آمده اید و نیاز به شغلی دارید که بتوانید از توانایی‌ها و استعداد‌های خود در آن به خوبی استفاده کنید. نماد نهنگ همچنین بیانگر این است که شما تجلی خود را از طریق جنبش و حرکت پیدا خواهید کرد.

فال قهوه

فال قهوه روزانه متولد مهر

 نقش شکل گرفته در فنجان: گربه

مراقب افرادی که ذات غارتگر و پلید خود را با حیله و نیرنگ پنهان کرده‌اند باشید. همچنین در کسب و کار و تجارت، حواس خود را نسبت به افراد متقلب و کلاهبردار جمع نگه دارید. وضعیت شما ناامن است و نیاز به مراقبت ویژه دارد. تصویر گربه در فنجان قهوه معمولا نشان دهنده خیانت و فریب است، ولی تصویر گربه‌ای که در حال استراحت باشد در نزدیکی دسته و در قسمت بالایی فنجان مفهوم متفاوتی دارد و نشان دهنده آرامش درونی است.

فال قهوه روزانه متولد آبان

نقش شکل گرفته در فنجان: بادکنک

بادکنک اغلب نشانگر مهمانی یا جشن است. همچنین می‌تواند به معنای پیشرفت ناگهانی در امور و کار‌های شما باشد. باید مراقب باشید که دیگران بر سر راه شما مشکل ایجاد نکنند. اگر بادکنک در نزدیکی لبه فنجان باشد، این پیشرفت احتمالا در دوران جوانی شما اتفاق خواهد افتاد. اگر در میانه فنجان باشد، این پیشرفت و سعادت در دوران میانسالی و اگر در پایین فنجان باشد، در دوران پیری به سرانجام خواهد رسید. بعلاوه نماد بادکنک نشان می‌دهد که خواستار تشکیل خانواده هستید. مشاهده بادکنک در میانه فنجان قهوه بدین معناست که در اواسط زندگی خود با روابط موفقی روبرو خواهید شد.  

فال قهوه روزانه متولد آذر

نقش شکل گرفته در فنجان: گوسفند

گوسفند نمادی از سعادت، شادی، فرزند و خوشبختی است. از این رو دیدن گوسفند در فال قهوه بدین معناست که زندگی شاد و سعادتمندی برای شما مقدر شده که بیشتر توسط فرزندانتان به وجود خواهد آمد.  

فال قهوه روزانه متولد دی

نقش شکل گرفته در فنجان: آتش

نماد آتش بسته به نیت فال گیرنده و شرایط زندگی او و شکل آتش در فنجان متفاوت خواهد بود. مثلا نقش شعله آتش شبیه تعبیر و تفسیر مشعل در فال قهوه  بیشتر به موفقیت در کسب و کار و پیشرفت اشاره دارد اما شکل آتشفشان در فال قهوه بیشتر به معنای خشم و طغیان خواهش های نفسانی است که باید کنترل شود.

فال قهوه روزانه متولد بهمن

نقش شکل گرفته در فنجان: زن باردار

بارداری نماد درونیات و خواسته های یک شخص است و می‌تواند برای هر جنسیتی همین تعبیر را داشته باشد. افکار و احساسات، ایده ها و اهداف هر شخص، به شکل نماد جنینی در وجود مادر تبلور می‌یابد و تعبیر می‌شود.  

فال قهوه روزانه متولد اسفند

نقش شکل گرفته در فنجان: زن و مرد روبروی هم

دیدن چهره در فال قهوه به معنای هویت و شخصیت است. شخصیتی که مورد حمله از طرف دیگران قرار می‌گیرد. زن در فال قهوه مفهومی از شادی، رضایت و در برخی موارد تغییرات دارد. مرد نیز در فال قهوه و چای بیانگر شکوه، افتخار و پیروزی است. هر دو مفهوم زن و مرد موفقیت و پیروزی نشان می‌دهد. روبروی هم قرار گرفتن نشانه‌ای از تعامل و گفتگوست. این اشکال می‌توانند ارتباطاتی را نشان دهند که در آینده منجر به موفقیت خواهد شد. به موضوعات کم اهمیت توجه نکرده و تمام تمرکزتان را روی اهدافتان گذارید. فرصتی را برای شناخت خود قرار دهید. اگر در فنجان قهوه چهره زن و مرد را رویت کردید از افراد منفی نگر دوری کنید. حسادت این افراد ممکن است شما را از موفقیت در مسیری که در آن گام گذاشته‌اید دور کند. به صورت کلی می‌توان دیدن زن و مرد روبروی هم در فال قهوه را این گونه بیان کرد. تعامل با افراد پرنشاط و کوشا دوری از افراد منفی نگر و حسود بیش از حد احساسات خود را درگیر کار نکنید. مسائل و موضوعات گوناگون می توانند روحیه و احساساتتان را به شدت ضعیف کنند. این تعبیر برای بالا، میانه و پایین فنجان قهوه یکسان است.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی