کد مطلب: 38276

فال ابجد | فال ابجد جدید | فال ابجد سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳

فال ابجد سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ | گره از کار و مشکلاتت برطرف خواهد شد !

در این پست با فال ابجد روزانه سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ بر اساس ماه تولد همراه ما باشید.

فال ابجد سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ | گره از کار و مشکلاتت برطرف خواهد شد !

فال ابجد یکی از قدیمی‌ترین روش‌های فال‌گیری است که بر اساس حروف الفبای فارسی و ارزش عددی آن‌ها انجام می‌شود. این نوع فال بر اساس اعتقاد به وجود فرشتگان و ملکوت و تأثیر آن‌ها بر زندگی انسان‌ها صورت می‌گیرد. 

فال ابجد روزانه متولد فروردین

ترکیب حروف: آ د ب

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

این روزها بهترین زمان برای انجام معاملات تجاری است. نگران نباش که در همه زمینه‌های مادی سود خواهی کرد. اگر به دنبال کسب مال حلال باشی تمام کارهای تو روبه راه خواهند شد. سفری که در پیش داری را به تعویق نینداز چرا که از آن سود خواهی برد. با توکل به خدا گره از کار و مشکلاتت برطرف خواهد شد.

فال ابجد روزانه متولد اردیبهشت

ترکیب حروف: ب ج ج

وضعیت فال: بد

 

نتیجه فال:

با مشکلات زیادی روبرو بوده و در حال مبارزه با آن‌ها هستی. بهتر است متواضع باشی و خودخواهی را کنار گذاری. اصرار بیش از حد به یک موضوع نتیجه مطلوبی برایت نخواهد داشت. اگر قصد انجام معاملات پولی داری توصیه می‌شود به زمان دیگری موکول کنید. این روزها طبیعی است همه چیز بر وفق مرادتان نباشد.

فال ابجد روزانه متولد خرداد

ترکیب حروف: ب ج آ

وضعیت فال: متوسط

 

نتیجه فال:

بهتر است نیتی که در سر داری را انجام ندهی چرا که در آینده موجب تشویش و نگرانی تو خواهد شد. پس آن را از ذهن و فکرت بیرون گردان. اگر در این روزها مسافری در سفر داری نگران وضعیتش نباش. به لطف خداوند صحیح و سالم خواهد برگشت. توکل به خدا داشته باش اوست که ناظر و شاهد همه کارهاست و انشالله به مقصودت خواهی رسی.

فال ابجد روزانه متولد تیر

ترکیب حروف: ب د ب

وضعیت فال: خوب

 

نتیجه فال:

اگر این روزها با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنی نگران نباش. به زودی همه چیز حل خواهد شد فقط نباید از دیگران بیش از حد انتظار و توقع داشته باشی. اگر با کسی دچار دعوا و خصومتی شده‌ای در صورتی که صبر پیشه کنی همه چیز به نفع تو تمام خواهد شد. شخصی به شما پیشنهاد کاری می‌دهد، توصیه می‌شود که آن را بپذیرید.

فال ابجد روزانه متولد مرداد

ترکیب حروف: آآب

وضعیت فال: خوب

 

نتیجه فال:

این روزها درگیر بیماری هستی. ناراحت نباش که به زودی سلامتی خود را باز خواهی یافت. معامله‌ای در پیش داری که از آن سود قابل توجهی بدست می‌آوری. راز دلت را پیش خودت نگهدار و برای کسی بیان نکن چرا که گفتن آن باعث بروز مشکلاتی برای تو می‌گردد. فردی از اطرافیانت که به او نیکی کرده‌ای به تو بدی می‌کند ولی خیلی زود از کارش پشیمان شده و عذرخواهی می‌کند. از کارهای ناصواب حذر کن و رو به انجام اعمال نیکو بیاور. از جایی که انتظارش را نداری پول زیادی کسب می‌کنی.

فال ابجد روزانه متولد شهریور

ترکیب حروف: ب ب آ

وضعیت فال: خوب

 

نتیجه فال:

صبر پیشه کنید تا نیتتان برآورده گردد. به قول قدیمی‌ترها عجله کار شیطانه و با آن نمی‌توان به نتیجه مطلوب رسید. اگر منتظر شنیدن خبر از جانب شخص خاصی هستید، به زودی خبر از او به شما می‌رسد. قصد فروش کالا یا ملکی را دارید، بهتر است صبر کنید و این فروش را به تعویق بیندازید. نگران اوضاع آینده نباش که با توکل به خدا آینده در دستان توست.

فال ابجد

فال ابجد روزانه متولد مهر

 

ترکیب حروف: د آ د

وضعیت فال: خوب

 

نتیجه فال:

تشویش و نگرانی را از دل خارج کنید. چون قصد و نیتتان پاک است درهای رحمت به رویتان باز خواهد شد. از اطرافیان تنگ نظر و حسود دوری کنید. اگر در همه کارها رضای خدا و خلق او را در نظر بگیرید به همه چیز خواهی رسید. در زندگیتان شخصی وارد می‌شود و برای پیروزی و سربلندی را در آینده به وجود می‌آورد.

فال ابجد روزانه متولد آبان

ترکیب حروف: ج آ ب

وضعیت فال: متوسط

 

نتیجه فال:

قصد و نیت خوبی در سر نداری. بهتر است به فکر انجام آن نباشی که بدون شک پشیمان خواهی شد. چرا به جای افکار بد، نیات خوب را در سر نمی‌پرورانی؟ با توکل به خدا و امید به لطف او در طلب هر چه باشی به آن می‌رسی. اگر در روابط عاطفی و تصمیم‌گیری‌های عشقی دچار تردید شده‌ای از دیگران کمک بگیر. 

فال ابجد روزانه متولد آذر

ترکیب حروف: ج ب آ

وضعیت فال: خوب

 

نتیجه فال:

تغییراتی در پیش داری که با توکل به خدا و همت خودت به خوبی پیش خواهد رفت. به طور کلی اوضاع بر وفق مرادت هست ولی نباید به همه چیز و همه کس اعتماد کنی. آینده روشنی در انتظارت هست مه نباید با سهل انگاری و بی‌تجربگی آن را خراب کنی. پس مراقب رفتار و اعمالت باش.

فال ابجد روزانه متولد دی

ترکیب حروف: آ ب ج

وضعیت فال: خوب

 

نتیجه فال:

طالع روشنی برایت دیده می‌شود. به زودی به هدفی که مشخص کرده‌ای می‌رسی و برای این رسیدن باید شکرگزار خداوند متعال باشی. در انتخاب اطرافیانت دقت کن چرا که افرادی دورو در پی ضربه زدن به تو هستند. اگر باعث رنجش شخصی شده‌ای از او دلجویی کن.

فال ابجد روزانه متولد بهمن

ترکیب حروف: د د ب

وضعیت فال: متوسط

 

نتیجه فال:

نگران وضعیتی که در آن قرار گرفته‌ای نباش بالاخره زندگی روی خوشش را به تو نشان خواهد داد. از تعجیل و شتاب در کارها بپرهیز تا همه چیز روال خودش را طی کند. فردی حرفی به تو زده که از آن بسیار دلخوری و دلت به درد آمده است. این شخص خیلی زود از حرف خود پشیمان شده و عذرخواهی خواهد کرد. برای پیشرفت در کار فقط به خدا توکل کن.

فال ابجد روزانه متولد اسفند

ترکیب حروف: د د آ

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

طالع روشنی در فالت دیده می‌شود. به زودی بر افرادی که با تو خصومت دارند غلبه می‌کنی. این روزها روزهای خوبی برای انجام معامله تجاری یا برقراری روابط عاطفی است. در چند روز آینده با زنانی در اطراف بگو مگو می‌کنی. نگران نباش گزندی به تو وارد نشده و برنده این درگیری تو خواهی بود.    

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی