کد مطلب: 37779

قیمت سکه | قیمت سکه جدید

قیمت سکه و دلار امروز ۱۱ مهرماه ۱۴۰۳ | یک اتفاق عجیب در بازار سکه | ربع‌سکه نخرید

گزارش‌ها نشان می‌دهد که هر قطعه سکه امامی در بازار با کاهش ۱۷۵ هزار تومانی به قیمت ۴۷ میلیون و ۷۸۵ هزار تومان رسیده است.

قیمت سکه و دلار امروز ۱۱ مهرماه ۱۴۰۳ | یک اتفاق عجیب در بازار سکه  | ربع‌سکه نخرید
قیمت سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.

 

گزارش‌ها نشان می‌دهد که هر قطعه سکه امامی در بازار با کاهش ۱۷۵ هزار تومانی به قیمت ۴۷ میلیون و ۷۸۵ هزار تومان رسیده است.

اما  هر گرم طلای ۱۸عیار در بازار تهران با کاهش ۵۰ هزار تومانی به قیمت ۳ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان به فروش رفت.

قیمت انواع ارز، سکه و طلا را در روز چهارشنبه، ۱۱ مهر ۱۴۰۳ مشاهده می‌کنید.

دلار (در صرافی بانکی)

۴۹ هزار و ۸۲۰ تومان

یورو

۵۵ هزار و ۱۳۷ تومان

سکه تمام بهار آزادی

۴۲ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان

سکه امامی

۴۷ میلیون و ۷۸۵ هزار تومان

نیم سکه

۲۵ میلیون و ۲۰۰ تومان

ربع سکه

۱۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان

سکه گرمی

۸ میلیون تومان

هر گرم طلای ۱۸ عیار

۳ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان

هر گرم طلای ٢۴ عیار

۵ میلیون و ۳۳۵ هزار تومان

هر مثقال طلا

۱۷ میلیون و ۳۵۲ هزار تومان

هر انس طلا

۲۶۵۵.۲۵ دلار

قیمت سکه

قیمت سکه/یک اتفاق عجیب در بازار سکه/ چرا نباید ربع‌سکه بخریم؟

قیمت ربع‌سکه در بازار تهران در حالی به ۱۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسیده که بررسی‌ها نشان می‌دهد ۷ میلیون و ۳۳۷ هزار و ۸۰۰ هزار تومان حباب دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آخرین گزارش‌ها از بازار سکه حاکی از آن است که حباب سکه امامی به ۸ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان رسیده است. حباب سکه بهار آزادی نیز در حدود ۲ میلیون و ۶۷۶ هزار تومان بود.

همچنین حباب نیم‌سکه ۶ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان، حباب ربع‌سکه ۷ میلیون و ۳۳۸ هزار تومان و حباب سکه گرمی ۳ میلیون و ۱۴۶ هزار تومان است.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که در بازار هر قطعه سکه امامی ۴۷ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان، سکه بهار آزادی ۴۱ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان، نیم‌سکه ۲۶ میلیون تومان، ربع‌سکه ۱۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۷ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان قیمت دارد.

قیمت سکه/سکه وارد کانال ۴۸ میلیون تومانی شد

قیمت طلا ۱۱ مهر ۱۴۰۳ در بازار اعلام شد.

در اولین ساعات شروع بازار قیمت طلا افزایشی است. بر این اساس قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار به ۴ میلیون و ۷۷  هزار و  ۱۰۰ تومان رسید. 

قیمت لحظه ای طلا 

امروز در بازار سکه و طلا هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۲۷ هزار تومان افزایش   به ۴  میلیون و ۷۷ هزار و ۱۰۰  تومان رسید. همچنین هر انس طلا  ۲۶۵۴.۳۴   دلار قیمت خورد.  

در بازار طلا هر مثقال طلا به ۱۷ میلیون و ۴۵۲ هزار تومان رسید و هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز ۵ میلیون و ۳۷۳ هزار  و ۹۰۰ تومان معامله شد.  

قیمت روز سکه در بازار 

در بازار سکه نیز قیمت هر قطعه سکه تمام بهار طرح جدید ۴۸  میلیون و ۶۴۰  هزار تومان قیمت شد که به نسبت روز گذشته افزایش   ۹۱۵  هزار تومانی داشته است. همچنین سکه طرح قدیم ۴۲ میلیون و ۴۶۵ هزار تومان، نیم سکه ۲۶ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان، ربع سکه ۱۷ میلیون و   ۲۴۰ هزار تومان و سکه یک گرمی نیز ۸ میلیون و ۲۰ هزار تومان شد.

قیمت سکه بهار آزادی      ۴۲.۴۶۵.۰۰۰ 
قیمت سکه امامی          ۴۸.۶۴۰.۰۰۰ 
قیمت نیم سکه             ۲۶.۲۶۰.۰۰۰
قیمت ربع سکه             ۱۷.۲۴۰.۰۰۰
قیمت سکه گرمی           ۸.۰۲۰.۰۰۰

ترکش حمله ایران در بازار طلا / طلا گران می‌شود؟

یک فعال حوزه بازار طلا تحولات سیاسی در سطح دنیا را عامل اصلی تغییرات قیمت طلا و ارز اعلام کرد.

محمد کشتی آرای فعال بازار طلا در گفت و گو با خبرنگار اقتصاد آنلاین در خصوص وضعیت بازار طلا در روزهای گذشته گفت: وضعیت بازار طلا با توجه به تحولات سیاسی اخیر همچنان تحت تاثیر قیمت انس جهانی قرار دارد.

وی با با بیان اینکه در این هفته بازار طلا نوسان ۳۰ دلاری را تجربه کرده گفت: در حال حاضر قیمت ها نسبت به اوایل  هفته تغییر چندانی نداشته است و با توجه به تغییرات قیمت انس جهانی میتوان گفت که بازار با ثباتی را پشت سر گذاشته ایم.

کشتی ارای همچنین در مورد نرخ ارز عنوان کرد: قیمت ارز در اوایل هفته با افزایش همراه بود اما در اواسط هفته قیمت ها کاهش داشته و در حال حاضر تقریبا به سطح قیمت اولیه بازگشته است. 

وی همچنین اضافه کرد: حباب سکه هم تغییر زیادی نکرده است و دلیل این عدم تغییر حراج های هفتگی سکه است که توسط بانک مرکزی برگزار می شود. 

این فعال بازار طلا در مورد آخرین قیمت ها در بازار گفت: 

هم اکنون انس جهانی ۲هزار و ۶۶۹ دلار است. 

وی افزود: امروز در بازار سکه طرح قدیم ۴۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۴۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۲۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۱۷ میلیون تومان، سکه های یک گرمی ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، هر مثقال طلای آب شده ۱۷ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان، هرگرم طلای ۱۸ عیار ۳ میلیون و ۹۹۵ هزار تومان مبادله شده است. 

کشتی آرای  حباب سکه را ۸ میلیون تومان اعلام کرد.

این فعال بازار طلا در مورد آینده بازار با توجه به اتفاقات اخیر در سطح دنیا عنوان کرد: در حال حاضر شرایط موجود و اتفاقات در سطح جهانی باعث شده قیمت ها به این سطح برسد و قبل از این اتفاقات قیمت ها خیلی پایین تر بوده و به نظر می رسد این افزایش قیمت حداقل در چند روز آینده ادامه خواهد داشت.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی