کد مطلب: 37673

وام | وام جدید

وام بانک ملی مخصوص یارانه بگیران | شرایط دریافت وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی بانک ملی

وام قرض‌ الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی بانک ملی در طرح مهربانی، با کارمزد دو تا چهار درصدی و دوره بازپرداخت حداکثر پنج‌ساله، به واجدان شرایط پرداخت می‌شود.

وام بانک ملی مخصوص یارانه بگیران | شرایط دریافت وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی بانک ملی
وام قرض‌ الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی بانک ملی در طرح مهربانی، با کارمزد دو تا چهار درصدی و دوره بازپرداخت حداکثر پنج‌ساله، به واجدان شرایط پرداخت می‌شود.
 
تسهیلات طرح مهربانی بانک ملی، یک وام قرض الحسنه و فوری است که تا سقف 300 میلیون تومان به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود. این وام بانک ملی، یک طرح امتیازی است؛ به این معنی که متقاضیان باید بر اساس میانگین کارکرد یک‌ماهه تا 12ماهه حساب خود می‌توانند تسهیلات دریافت کنند.
مشتریان بانک ملی و متقاضیان وام می‌توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک ملی یا از طریق سامانه بام، به‌ صورت غیرحضوری افتتاح حساب کنند و از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.
وام

همه چیز درباره وام مهربانی بانک ملی

همان‌طور که پیشتر ذکر شد، سقف مبلغ وام مهربانی بانک ملی 300 میلیون تومان است. به‌علاوه، در صورتی که مبلغ وام مورد نظر از سقف 300 میلیون تومان بیشتر باشد، تا سقف 300 میلیون تومان به شخص صاحب حساب تعلق خواهد گرفت و مابقی وام قابل انتقال به غیر است.
بانک ملی برای این وام نرخ کارمزد دو تا چهار درصدی تعیین کرده است. دوره بازپرداخت این وام نیز از 6 ماه تا 60 ماه متغیر است.
طبق اعلام بانک ملی، معرفی تنها یک ضامن برای دریافت این وام کافی است و نیازی به ارائه چک، سفته و گواهی کسر از حقوق برای دریافت آن نیست.
همچنین اشخاص حقوقی نیز می‌توانند با افتتاح حساب قرض‌ الحسنه پس‌انداز ریالی در بانک ملی و معرفی کارکنان خود، امتیاز کسب‌شده را به آنان انتقال دهند و با احراز امتیاز لازم، شرایط دریافت وام را فراهم کنند.

مبلغ اقساط وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی بانک ملی چقدر است؟

متقاضیان دریافت وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بانک ملی با میانگین حساب 12 ماهه و دوره بازپرداخت 60 ماهه، موظفند که در هر قسط مبلغ 5 میلیون و 454 هزار تومان به این بانک پرداخت کنند. مجموع اقساط این تسهیلات نیز در زمان سررسید به 331 میلیون و 547 هزار تومان می‌رسد. 
متقاضیان این وام می‌توانند برای بررسی مبالغ اقساط این وام برای ارقام مختلف وام، دوره بازپرداخت و دوره میانگین‌گیری، به صفحه وام مهربانی در وب‌سایت بانک ملی مراجعه کنند.

وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی بانک مهر ایران با اقساط طولانی

اشخاص حقوقی که به دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک مهر ایران تمایل دارند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند و به مدت سه ماه معدل حساب ایجاد کنند.

ثبت نام وام فوری برای متقاضیان آنلاین از این لحظه | وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی بانک مهر ایران با اقساط طولانی

اشخاص حقوقی که به دریافت وام فوری 300 میلیون تومانی بانک مهر ایران تمایل دارند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند و به مدت سه ماه معدل حساب ایجاد کنند.

اشخاص حقوقی مشتری بانک مهر ایران با افتتاح و داشتن میانگین حساب، می‌توانند وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی طرح «مهریار» را درخواست کنند. این وام قرض الحسنه است و تنها به آن کارمزد تعلق می‌گیرد.

اشخاص حقوقی که به دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک مهر ایران تمایل دارند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند و به مدت سه ماه معدل حساب ایجاد کنند. اشخاص حقوقی به منظور انتقال امتیاز این وام به کارکنان خود باید معرفی نامه به آن‌ها ارائه بدهند تا کارکنان بعد از مراجعه به بانک و ارائه معرفی نامه، امکان تقاضا برای وام را داشته باشند. ضمانت اصلی برای دریافت این وام داشتن ضامن رسمی است. کارمزد این تسهیلات چهار درصد اعلام شده و متقاضیان بعد از دریافت تا ۳۶ ماه امکان تسویه آن را دارند.

اگر بانک تمام مبلغ وام را با نرخ کارمزد مشخص شده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت به مشتری اعطا کند، میزان هر قسط برای وی ۸ میلیون و ۸۵۷ هزار و ۱۹۶ تومان است. کل سود این تسهیلات ۱۸ میلیون و ۱۹۶ هزار تومان خواهد بود. جمع رقم وام و نرخ کارمزد آن هم به ۳۱۸ میلیون و ۹۱۹ هزار و ۳۸ تومان می‌رسد.

هدف ایجاد بانک قرض الحسنه مهر ایران- وام

بانک مهر ایران با هدف گسترش معارف و مبانی شرع اسلام و فرهنگ قرض الحسنه و عمیق شدن هر چه بیشتر این سنت در جامعه فعالیت خود را شروع کرد. این مجموعه از سال ۱۳۸۷ تاکنون در راستای تحقق هدف خود انواع خدمات بانکی را به مشتریان جازش ارائه می‌دهد.

هم اکنون بانک مهر ایران دارای ۵۰۴ شعبه فعال در سراسر کشور است که از این تعداد ۳۱۴ شعبه به شهرستان‌ها تعلق دارد.

سقف تسهیلات در طرح «مروارید»، پنج میلیارد ریال با نرخ سود 23، 20 و 17 درصد است و در قالب این طرح، مشتریان می توانند در چارچوب ضوابط و مقررات بانک مرکزی نزد بانک ملی ایران سپرده گذاری کرده و بعد از گذشت حداقل 6 ماه مطابق شرایط تعیین شده، ا...

وام‌ فوری معمولا در فاصله دو یا سه روز پرداخت می‌شوند و نرخ سود و شرایط بازپرداخت متفاوتی دارند. دریافت وام فوری  یکی از معظلاتی است که متقاضیان تسهیلات بانکی با آن مواجه هستند. وام فوری از جمله وام هایی است که برخی بانک ها طرح هایی برای اعطای آن دارند. وام فوری میتواند وام ازدواج ،وام مسکن ، وام قرض الحسنه یا هر وام دیگری باشد. وام فوری و شرایط گرفتن آن در بانک های مختلف میتواند متفاوت باشد.

سقف تسهیلات در طرح «مروارید»، پنج میلیارد ریال با نرخ سود ۲۳، ۲۰ و ۱۷ درصد است و در قالب این طرح، مشتریان می توانند در چارچوب ضوابط و مقررات بانک مرکزی نزد بانک ملی ایران سپرده گذاری کرده و بعد از گذشت حداقل ۶ ماه مطابق شرایط تعیین شده، از تسهیلات بهره مند شوند.

این طرح در قالب عقد مرابحه بوده و جامعه هدف افتتاح کننده حساب اشخاص حقیقی و حقوقی و جامعه هدف دریافت کننده تسهیلات تمامی اشخاص حقیقی خواهند بود.

بدین ترتیب اشخاص حقوقی (سازمان ها و شرکت ها) هم می توانند نسبت به افتتاح حساب ویژه طرح اقدام کرده و در ازای امتیاز حاصله، کارکنان خود را برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی کنند.

بازپرداخت تمامی  تسهیلات موضوع طرح بصورت اقساطی با اقساط ماهانه، مساوی و متوالی خواهد بود.

همچنین پس از گذشت حداقل ۶ ماه از افتتاح حساب، متقاضی می تواند امتیاز اخذ تسهیلات موضوع این دستورالعمل را به سایرین انتقال دهد.

محدودیتی در انتقال امتیاز به افراد مختلف توسط اشخاص حقیقی و پذیرش امتیاز از دیگران وجود ندارد.

به ازای هر ۱۰ میلیون ریال در هر یک ماه، یک امتیاز به مشتری تعلق می گیرد و مبنای محاسبه امتیاز، حداقل مانده روزانه حساب ویژه طرح است.

این طرح با هدف پاسخگویی به نیازهای همه مشتریان طراحی شده و متقاضیان می توانند برای دریافت این تسهیلات به شعب بانک ملی ایران مراجعه کنند.

 

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی