کد مطلب: 37509

متقاضبان وام میلیاردی این خبر را از دست ندهید | ثبت نام وام ۱.۵ میلیارد تومانی بانک رفاه با افتتاح سپرده 3 ماهه | مبلغ اقساط وام ۱.۵ میلیاردی چقدر؟

وام 1.5 میلیارد تومانی بانک رفاه کارگران ویژه اشخاص حقیقی دارای میانگین حساب در این بانک است و سقف آن برای اشخاص حقوقی به پنج میلیارد تومان می‌رسد.

متقاضبان وام میلیاردی این خبر را از دست ندهید | ثبت نام وام ۱.۵ میلیارد تومانی بانک رفاه با افتتاح سپرده 3 ماهه | مبلغ اقساط وام ۱.۵ میلیاردی چقدر؟

بانک رفاه کارگران در طرح حرکت، تسهیلات تجاری و خرد به مشتریان خود پرداخت می‌کند. وام حرکت بانک رفاه در دو سقف به مشتریان عرضه می‌شود که این مبلغ برای اشخاص حقیقی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی پنج میلیارد تومان تعیین شده است. نرخ سود این طرح متغیر و بین چهار تا ۲۲ درصد است که اقساط آن باید حداکثر در بازه سه‌ساله بازپرداخت شوند. جزئیات بیشتر طرح حرکت بانک رفاه در ادامه بررسی شده است.

شرایط دریافت وام حرکت چیست؟

همان‌طور که ذکر شد، سقف مبلغ وام حرکت برای اشخاص حقیقی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی پنج میلیارد تومان تعیین شده است. متقاضیان دریافت این تسهیلات باید پس از افتتاح حساب جاری یا سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت در بانک رفاه، اقدام به ایجاد میانگین حساب سه، ۶ و ۹ ماهه کنند تا از مشمولان این طرح باشند.

بانک رفاه همچنین نرخ سود این وام را حداقل چهار درصد و حداکثر ۲۲ درصد اعلام کرده است که می‌تواند نسبت به معدل حساب و سقف مبلغ دریافتی وام متغیر باشد. به‌علاوه، حداکثر مدت بازپرداخت تعیین‌شده برای طرح حرکت نیز ۳۶ ماه است.

مبلغ اقساط وام ۱.۵ میلیارد تومانی بانک رفاه کارگران چقدر است؟

چنانچه وام‌گیرنده شخص حقیقی باشد، با احتساب مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی، نرخ سود ۲۳ درصدی سود و دوره بازپرداخت ۳۶ ماهه، باید در هرقسط مبلغ ۵۸ میلیون تومان به بانک رفاه پرداخت کند.

این در حالی است که شخص حقوقی پس از دریافت پنج میلیارد تومان تسهیلات، با نرخ سود و سررسید مشابه با اشخاص حقیقی، ملزم به پرداخت مبلغ ۱۹۳ میلیون و ۵۴۸ هزار تومان قسط خواهد بود.

وام 300 میلیون تومانی بانک تجارت با سه نرخ سود چهار درصد، 6 درصد و 23 درصد به حقوق‌بگیران سازمان‌ها و شرکت‌ها و بر اساس مبلغ حقوق آنها پرداخت می‌شود.

تمامی حقوق‌بگیران سازمان‌ها و شرکت‌هایی که دارای حساب واریز حقوق در بانک تجارت هستند، می‌توانند در طرح تسهیلاتی «تسریع» بر اساس مبلغ کل حقوق واریزی ماهانه خود، تا سقف 300 میلیون تومان، وام فوری دریافت کنند. بانک تجارت، این وام را با سه نرخ سود چهار درصد، 6 درصد و 23 درصد پرداخت می‌کند.

جزئیات وام طرح تسریع بانک تجارت

وام طرح تسریع بانک تجارت، به دو صورت مرابحه و قرض الحسنه پرداخت می‌شود. نرخ سود وام مرابحه این بانک 6 درصد و 23 درصد و نرخ سود وام قرض الحسنه، چهار درصد است. همچنین دوره بازپرداخت وام قرض الحسنه 12 و 18 ماه و وام مرابحه، 12 ماه، 24 ماه و 36 ماهه است. با وجود این، سقف مبلغ وام در هر دو صورت 300 میلیون تومان است.

شایان ذکر است ضمانت این وام، با ارئه یک فیش حقوقی با مهر شرکت و سفته انجام می‌شود و همکاران می‌توانند به صورت ضربدری ضامن یکدیگر شوند. 

اطلاعات کامل درباره سقف تسهیلات قابل پرداخت به کارکنان بر اساس میزان حقوق واریزی ماهانه، در جدول زیر نمایش داده شده است.

حقوق واریزی ماهانه ضریب تسهیلات نوع عقد تسهیلات مدت بازپرداخت (ماه) نرخ سود/کارمزد سقف تسهیلات فردی (میلیون تومان)
X ۴X% مرابحه ۱۲ 6% ۳۰۰
2X% ۲۴
40X% ۳۶ 23%
26X% ۱۲
15X% ۲۴
5X% قرض‌الحسنه ۱۲ 4%
4X% ۱۸
شرایط بازپرداخت وام 300 میلیون تومانی بانک تجارت

هر متقاضی در صورت دریافت وام 300 میلیون تومانی در طرح تسریع بانک تجارت ملزم به پرداخت ماهانه 18 میلیون و 750 هزار تومان است. همچنین بازپرداخت این وام با نرخ سود 23 درصد مبلغ 11 میلیون و 620 هزار تومان است.

به این ترتیب، رقم کل بازپرداخت وام‌گیرنده 314 میلیون تومان و برای وام 23 درصد این مبلغ 418 میلیون تومان است.

وام ۱۰۰ میلیون تومانی

بازنشستگان، مستمری‌بگیران و حقوق‌بگیران بانک رفاه کارگران می‌توانند از طریق این طرح، بین دو تا ۳۰ میلیون تومان وام بگیرند. به علاوه، سقف این تسهیلات برای شرکت‌هایی با بانک رفاه همکاری دارند و حقوق خود را از طریق این بانک پرداخت می‌کنند، معادل ۱۰۰ میلیون تومان است.

  شرایط دریافت وام امید رفاه

نرخ سود وام امید رفاه چهار درصد و حداکثر زمان بازپرداخت آن ۲۴ ماه است. نکته قابل توجه درباره این تسهیلات آن است که متقاضیان وام امید رفاه به معرفی ضامن نیاز ندارند و پرداخت این وام با اعتبارسنجی وام‌گیرنده انجام می‌شود.

البته نرخ سود وام ۱۰۰ میلیونی که به شرکت‌ها تعلق می‌گیرد، 6 درصد است و معرفی ضامن برای دریافت آن الزامی است.

 شرایط بازپرداخت وام ۳۰ میلیون تومانی بانک رفاه کارگران چیست؟

در صورتی که وام‌گیرنده از بازنشستگان، مستمری‌بگیران یا حقوق‌بگیران بانک رفاه باشد با دریافت وام ۳۰ میلیون تومانی و مدت‌زمان بازپرداخت 24 ماهه، باید هر ماه یک میلیون و ۳۶۳ هزار تومان قسط پرداخت کند. مجموع اصل وام و سود آن برای این افراد نیز به 31 میلیون و ۸۰۰ هزار تومان می‌رسد.

افزون بر آن، اگر وام‌گیرنده از کارمندان شرکت‌های مرتبط به بانک رفاه باشد نیز برای بازپرداخت وام ۱۰۰ میلیونی با نرخ سود ۶ درصدی، موظف است که هر ماه چهار میلیون و ۴۳۲ هزار تومان به بانک بپردازد. مجموع کل بازپرداخت این افراد نیز به ۱۰۶ میلیون و ۴۲۹ هزار تومان خواهد رسید./اقتصاد آنلاین

 

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی