کد مطلب: 37454

قتل | قتل خانوادگی

نقشه شوم بدنساز معروف تهرانی و نامزدش لو رفت| پیامک تهدید به قتل برای آقای مدیرعامل

بدنساز معروف تهرانی و نامزدش که قصد داشتند از یک مدیرعامل شرکت خصوصی انتقام‌گیری کنند، دستگیر شدند.

نقشه شوم بدنساز معروف تهرانی و نامزدش لو رفت| پیامک تهدید به قتل برای آقای مدیرعامل

شکایت مدیر عامل با پیامک تهدید به قتل نقشه شوم بدنساز معروف تهرانی و نامزدش را لو داد

 چندی قبل، مرد جوانی به یکی از کلانتری‌های تهران رفت و هنگامی که مقابل افسر نگهبان قرار گرفت، گفت: 2 ماه پیش، یک زن جوان را به‌عنوان منشی استخدام کردم، غافل از اینکه او جاسوسی از شرکت رقیب است و با نقشه مدیرعامل آن‌ها به اینجا آمده است تا به برنامه‌ها و اهداف شرکت ما دست پیدا کند!

شاکی ادامه داد: هنگامی که متوجه این موضوع شدم بلافاصله زن جوان را از شرکت اخراج کردم اما چند ساعت بعد، نامزد او که شرور و بدنساز معروف جنوب تهران است، چند پیامک تهدید به قتل برای من ارسال کرد و حالا حس‌ می‌کنم که مدام در خیابان تعقیب می‌شوم.

پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده، تیم پلیسی وارد عمل شدند و با انجام تحقیقات میدانی پی بردند که زن و مرد جوان قصد دارند خیلی زود با اجرای نقشه از پیش طراحی‌شده، انتقام خود را از شاکی بگیرند که همین سرنخ مهم کافی بود متهمان در یک‌قدمی بازداشت قرار بگیرند.

مأموران پلیس در گام بعدی با اقدامات گسترده اطلاعاتی، مخفیگاه متهمان را شناسایی کردند و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی آنها را در عملیات‌های هم‌زمان دستگیر و برای تحقیقات میدانی به اداره پلیس منتقل کردند.

متهمان در جریان بازجویی‌های اولیه ابتدا منکر تهدید شاکی بودند اما پس از مواجهه با مدارک موجود صراحتاً به جرم خود اعتراف و عنوان کردند که قصد داشتند از مدیرعامل شرکت انتقام‌گیری کنند اما توسط پلیس دستگیر شدند.

متهمان جهت سیر مراحل قانونی پرونده به دادسرا اعزام شدند و تحقیقات قضائی همچنان ادامه دارد./ تسنیم

اتهام قتل مادر

قتل وحشتناک مادربزرگ به دست نامزد نوه اش ! 

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مرد جوانی که مادربزرگ نامزدش را به خاطر یک مشت طلا به قتل رسانده بود، خبر داد.

سردار علی ولیپور گودرزی روز یکشنبه در این خصوص اظهار کرد: شهریورماه امسال، مرگ مشکوک زن سالخورده‌ای در یکی از خانه‌های قدیمی جنوب تهران به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ گزارش شد.

وی افزود: به‌دنبال اعلام این خبر، تیم بررسی صحنه جرم راهی محل حادثه شدند و جسد زن سالخورده‌ای را مشاهده کردند که بر اثر ضرب‌وجرح به قتل رسیده بود، بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که طلاهای این پیر زن سرقت شده است و مأموران کلانتری منطقه سارق را دستگیر کردند.

رییس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: بدین ترتیب مرد جوان هدف بازجویی قرار گرفت و ماجرا را این‌طور توضیح داد که مقتول مادربزرگ نامزدم است؛ قصد داشتیم به‌زودی با یکدیگر ازدواج کنیم اما پولی نداشتیم، در این میان نامزدم مدعی شد مادربزرگش طلاهای زیادی در خانه نگهداری می‌کند که نقشه سرقت را طراحی کردیم؛ روز حادثه به‌همراه دوستم راهی خانه موردنظر شدیم، پس از اینکه زن سالخورده درب را باز کرد او را هدف ضرب‌وجرح قرار دادیم و دستانش را با طناب بستیم، سپس طلاها را سرقت کردم و پا به فرار گذاشتیم اما پس از اینکه مسیر خود را از همدستم جدا کردم میان راه توسط پلیس دستگیر شدم، نمی‌خواستم مرتکب جنایت شوم و پشیمان هستم.

سردار ولیپور گودرزی تاکید کرد: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران پس دریافت این اطلاعات خیلی مهم، بی‌درنگ متهمان دیگر پرونده را در عملیات‌های جداگانه دستگیر کردند و سپس مأموریت یافتند با اقدامات اطلاعاتی تحقیقات خود را در رابطه با این جنایت هولناک ادامه دهند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: متهمان جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند و تحقیقات همچنان ادامه دارد./ایرنا

قتل

قتل وحشتناک مرد سالخورده‌ به‌خاطر جای پارک !

به دنبال قتل مرد سالخورده‌ای به‌خاطر جای پارک توسط پسر همسایه در جنوب تهران، یک سناریوی جنایی مقابل تیم تحقیق قرار گرفت.

شهریور ماه امسال، کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های تهران مرگ مشکوک مرد سالخورده‌ای را روی تخت بخش مراقبت‌های ویژه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش کردند.

 با اعلام این خبر، تیم بررسی صحنه جرم با دستور قاضی محسن اختیاری؛ بازپرس شعبه اول دادسرای امورجنایی، راهی سردخانه بیمارستان شدند و جسد مرد سالخورده‌ای را مشاهده کردند که به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که مقتول چند روز قبل در جریان یک درگیری زخمی و به این مرکز درمانی منتقل شده اما اقدامات درمانی فایده‌ای نداشته است.

​فرزند مقتول ماجرا را اینطور توضیح داد: پدرم در محله مولوی تهران بر سر جای پارک خودرو با پسر یکی از همسایه‌ها درگیری داشت‌. پسر جوان مدام به‌خاطر جای پارک خودرو  جلوی پدرم را می‌گرفت و همین باعث درگیری می‌شد. روز حادثه دوباره میان پدرم و مرد جوان برسر جای پارک خودرو دعوا شد. پسر همسایه پدرم را هل داده که سرش به جدول خیابان برخورد کرد. بعد از آن هم آن جوان فرار کرد. پدرم را زخمی را به بیمارستان رساندیم که به کما رفت و چند روز بعد فوت شد.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم و بیمارستان، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مأموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی ابتدا مخفیگاه متهم را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

​ با دستور بازپرس جنایی، جسد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده همچنان ادامه دارد.​/ تسنیم     

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی