کد مطلب: 37436

فال ابجد | فال ابجد دقیق | فال ابجد چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

فال ابجد امروز چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ | کار امروز را به فردا مینداز !

در این پست با فال ابجد روزانه چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ بر اساس ماه تولد همراه ما باشید.

فال ابجد امروز چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ | کار امروز را به فردا مینداز !

فال ابجد یکی از قدیمی‌ترین روش‌های فال‌گیری است که بر اساس حروف الفبای فارسی و ارزش عددی آن‌ها انجام می‌شود. این نوع فال بر اساس اعتقاد به وجود فرشتگان و ملکوت و تأثیر آن‌ها بر زندگی انسان‌ها صورت می‌گیرد. 

فال ابجد روزانه متولد فروردین

ترکیب حروف: ب ج آ

وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:

بهتر است نیتی که در سر داری را انجام ندهی چرا که در آینده موجب تشویش و نگرانی تو خواهد شد. پس آن را از ذهن و فکرت بیرون گردان. اگر در این روزها مسافری در سفر داری نگران وضعیتش نباش. به لطف خداوند صحیح و سالم خواهد برگشت. توکل به خدا داشته باش اوست که ناظر و شاهد همه کارهاست و انشالله به مقصودت خواهی رسی.

فال ابجد روزانه متولد اردیبهشت

ترکیب حروف: ب آ ج

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

بزودی به مراد دلت خواهی رسی. ایام خوب و خوشی در راه است. بهتر است با توکل به خدا تشویش و نگرانی را از دل خارج کنی. اگر در این روزها دچار مشکلات مالی شده‌ای به زودی برطرف خواهد شد ولی برای رسیدن به پول بیشتر باید صبور باشی.

فال ابجد روزانه متولد خرداد

ترکیب حروف: آآب

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

این روزها درگیر بیماری هستی. ناراحت نباش که به زودی سلامتی خود را باز خواهی یافت. معامله‌ای در پیش داری که از آن سود قابل توجهی بدست می‌آوری. راز دلت را پیش خودت نگهدار و برای کسی بیان نکن چرا که گفتن آن باعث بروز مشکلاتی برای تو می‌گردد. فردی از اطرافیانت که به او نیکی کرده‌ای به تو بدی می‌کند ولی خیلی زود از کارش پشیمان شده و عذرخواهی می‌کند. از کارهای ناصواب حذر کن و رو به انجام اعمال نیکو بیاور. از جایی که انتظارش را نداری پول زیادی کسب می‌کنی.

فال ابجد روزانه متولد تیر

ترکیب حروف: ب آ آ

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

طالع شما در این فال نشانه صحت و سلامتی است. در هفته گذشته به بیماری‌ای گرفتار شده بودید که اکنون رو به بهبودی است. اگر در این روزها قصد سفر یا جابجایی دارید تردید نکنید. در آینده این سفر و جابجایی به نفع شما تمام خواهد شد. کار جدیدی را شروع خواهید که شما را از نظر مالی در وضعیت بسیار خوبی قرار خواهد داد. مراقب اطرافیان تنگ نظر باشید و اصلا به خودتان غره نشوید.

فال ابجد روزانه متولد مرداد

ترکیب حروف: ب ب ب

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

کار امروز را به فردا مینداز که بخت و اقبال یار توست. از شکرگزاری خدا غافل مشو تا به توفیق و نشاط برسی. تصمیمات تازه‌ای برای زندگی گرفته‌ای که آینده‌ات را تحت تاثیر قرار خواهد داد. پیشنهاد می‌شود پیش از انجام هر عملی با دیگران مشورت کرده و از بزرگتر‌ها کمک بگیری. اگر این روزها با کسی درگیر هستی نتیجه کار به نفع تو خواهد شد.

فال ابجد روزانه متولد شهریور

ترکیب حروف: د آ ب

وضعیت فال: بد

نتیجه فال:

از انجام کاری که در ذهن داری بپرهیز چرا که هیچ خیری برای تو در آن نیست. رنج و آسیبی که این روزها تو را درگیر کرده ناشی از حسادت و تنگ نظری دیگران است. صبر پیشه کن تا خداوند گره از کارت باز کند. رازی در دل داری که نباید آن را برای کسی بازگو کنی. به خدا توکل کن تا هر انچه به صلاحت هست رقم خورد.

فال ابجد

فال ابجد روزانه متولد مهر

ترکیب حروف: آ ب آ

وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:

هر چند که کارهایت به زودی سر و سامان می‌گیرد ولی این روزها طالعت چندان روشن نیست. تنها با همت و اراده خود می‌توانی به آنچه که طالب آنی برسی. به جز خداوند بر کس دیگری تکیه نکن. بهتر است در زندگی از بدگویی دیگران دوری کنی چرا غیبت و بد ذاتی نتیجه‌ای چز دردسر در آینده نخواهد داشت.

فال ابجد روزانه متولد آبان

ترکیب حروف: ج د د

وضعیت فال: بد

نتیجه فال:

این نیتی که برای آن فال گرفته‌ای را از سرت بیرون کن چرا که سلامتت را به خطر خواهد انداخت. صدمه سختی میخوری که قابل جبران نیست بهتر است در همه امور دست به عصا حرکت کنی و از بی‌گدار به آب زدن بپرهیزی. شروع روزهای خوبی برای پیشبینی می‌گردد ولی پیش از آب باید از این سختی‌ها عبور کنی. 

فال ابجد روزانه متولد آذر

ترکیب حروف: ج ب د

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

طالع روشن و نیکویی داری. درهای رحمت الهی به زودی به رویت باز شده و می‌توانی از آن‌ها بهره ببری. نگران نباش که به عزت و مقام نیکویی خواهی رسی. اگر قصد انجام کاری را داری به آن عمل کن که خیر تو در آن است.

فال ابجد روزانه متولد دی

ترکیب حروف: د آ آ

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

با همت بلند و اراده آهنینت می‌توانی به مراد دلت برسی. نزدیک به قله موفقیت هستی و تنها یک قدم تا رسیدن به آن فاصله داری. نیت پاک داشته باش تا خداوند در مواقع سختی دستت را بگیرد. اگر مال یا چیزی را از دست داده‌ای گله نکن چرا که خداوند بهتر از هرکس صلاح بندگانش را می‌داند.

فال ابجد روزانه متولد بهمن

ترکیب حروف: د ج د

وضعیت فال: عالی

نتیجه فال:

مرغ سعادت در خانه شما نشسته و طالع بسیار بسیار روشنی برایتان دیده می‌شود. غم و اندوه را از دل خارج کن چرا که خوشبختی به سمت آن سرازیر شده است. اخیرا احساس تنهایی می‌کنی این تنها به خاطر رفتارهای گذشته توست. اگر نگران وضعیت مالی و پولی هستی مطمئن باش سال جدید بسیار بهتر خواهد بود. کارها بر وفق مراد است و مقصودت خواهی رسی. 

فال ابجد روزانه متولد اسفند

ترکیب حروف: د ب ب

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

نیتی که برای آن فال گرفته‌ای خوب است. بهتر است انجامش دهی چرا که در آن به موفقیت بزرگی دست خواهی یافت. نگران نباش که غم‌ها و سختی‌ها از تو دور خواهند شد. از گفتن راز دلت به دیگران بپرهیز. فاش شدن رازها ممکن است در آینده برایت مشکل ساز شود. در همه امور از یاد خدا غفلت مکن که او بهترین راهنمای زندگی است. 

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی