کد مطلب: 37304

آنلاین بدون دردسر وام بگیرید | نحوه دریافت وام فوری 3 تا 40 میلیونی بدون ضامن

متقاضیان وام فوری بلوبانک، در مرحله اول از این مسیر اعتباری، می‌توانند بین 3 تا 10 میلیون تومان وام دریافت کنند. مبلغ این وام بر اساس میانگین حساب سه ماهه افراد تعیین می‌شود.

آنلاین بدون دردسر وام بگیرید | نحوه دریافت وام فوری 3 تا 40 میلیونی بدون ضامن
وام فوری 40 میلیون تومانی بلو بانک، به صورت کاملا آنلاین، با نرخ سود 20 درصد و دوره بازپرداخت حداکثر 12 ماهه به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.
 
به گزارش تجارت نیوز، بلو بانک، نئوبانکی که توسط بانک سامان طراحی و توسعه یافته، به مشتریان خود تا سقف 40 میلیون تومان وام بدون ضامن و وثیقه پرداخت می‌کند. اما متقاضیان، باید برای دریافت این وام، یک مسیر اعتباری را طی کنند. جزئیات بیشتر در مورد وام 40 میلیون تومانی بلو بانک در ادامه بررسی شده است.
 

چگونه از بلوبانک وام فوری 40 میلیون تومانی بگیریم؟

متقاضیان وام فوری بلوبانک، در مرحله اول از این مسیر اعتباری، می‌توانند بین 3 تا 10 میلیون تومان وام دریافت کنند. مبلغ این وام بر اساس میانگین حساب سه ماهه افراد تعیین می‌شود.
 
در مرحله بعد، بلوبانک بر اساس سنجش رفتار مالی وام‌گیرنده، مبلغ را وام تا 40 میلیون تومان افزایش می‌دهد. رفتار مالی افراد، بر اساس میزان گردش مالی آنها، تعداد و مبلغ تراکنش‌ها، استفاده از قابلیت‌ها و خدمات اپلیکیشن بلوبانک و از همه مهم‌تر، خوش حسابی در بازپرداخت وام‌ها تعیین می‌شود.
 
با فعال شدن این وام، متقاضیان می‌توانند در اپلیکیشن بلو بانک درخواست خود را ثبت کرده و به صورت غیرحضوری، این تسهیلات را دریافت کنند.

شرایط بازپرداخت وام فوری 40 میلیون تومانی بلو بانک

 
نرخ سود وام بلو بانک 20 درصد و حداکثر دوره بازپرداخت آن 12 ماهه است؛ هر چند متقاضیان می‌توانند در زمان دریافت وام، مدت سررسید آن را انتخاب کنند.
با در نظر گرفتن سود 20 درصد و بازپرداخت 12 ماهه، متقاضیان دریافت وام 40 میلیون تومانی بلو بانک، باید در هر قسط سه میلیون و 705 هزار تومان به این بانک بپردازند. به این ترتیب، مبلغ کل بازپرداخت وام به 44 میلیون و 464 هزار تومان می‌رسد.
وام فوری

همه چیز درباره پرداخت وام فوری به حقوق بگیران

وام فوری بدون ضامن 100 میلیون تومانی بانک ملی به افرادی تعلق می‌گیرد که حقوق‌شان را از این بانک دریافت کنند و دارای رتبه اعتباری مناسب باشند.

به گزارش تجارت نیوز، طرح 100 میلیون تومانی بانک ملی ویژه آن دسته از مشتریانی است که در این بانک دارای حساب سپرده قرض الحسنه هستند و موفق به کسب رتبه اعتباری B ،A یا C از سوی بانک مرکزی شده‌اند. سقف مبلغ این تسهیلات بسته به رتبه اعتباری متقاضی تا 100 میلیون تومان است که با نرخ سود 23 درصدی، مدت بازپرداخت چهارساله و بدون نیاز به ضامن به آنان پرداخت می‌شود. گفتنی است دوره بازپرداخت این تسهیلات برای وام تا سقف 50 میلیون تومان، 36 ماهه است.

جزئیات وام فوری بدون ضامن بانک ملی

مشمولان دریافت وام 100 میلیون تومانی بانک ملی تمامی مشتریانی هستند که حقوق و مزایای خود را از طریق حساب خود واقع در بانک ملی دریافت می‌کنند. این اشخاص برای دریافت این تسهیلات به گواهی کسر از حقوق و رتبه اعتباری مناسب نیازمندند تا بانک ملی بدون درخواست ضامن رسمی به آنها 100 میلیون تومان وام پرداخت کند.

شرایط بازپرداخت اقساط وام فوری بدون ضامن 100 میلیون تومانی بانک ملی

با احتساب نرخ 23 درصدی سود و مهلت 48 ماهه بازپرداخت، چنانچه شخص متقاضی موفق به دریافت 100 میلیون تومان وام شود، باید در هر قسط مبلغ سه میلیون و 205 هزارتومان به بانک ملی بپردازد. به این ترتیب، مجموع رقم اصل و سود وام در پایان دوره بازپرداخت به 153 میلیون و 847 هزار تومان می‌رسد.

شایان ذکر است از دیگر پرداختی‌های وام‌گیرنده به بانک مبلغ یک میلیون و 100 هزار تومان بابت تشکیل پرونده و اعتبارسنجی خواهد بود.

وام فوری

وام فوری 200 میلیونی با شرایط ویژه برای همه مردم

افرادی که به دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک ملت تمایل دارند باید حداقل سه ماه و حداکثر شش ماه از مدت زمان ایجاد میانگین حسابشان گذشته باشد. در صورتی که فرد با حساب کوتاه مدت خود برای این تسهیلات درخواست داده باشد، از زمان ایجاد میانگین حساب به اصل سپرده وی سود پنج درصدی تعلق خواهد گرفت.

دریافت این تسهیلات بانکی با ارائه ضامن رسمی امکان پذیر خواهد بود. بعد از واریز مبلغ وام، حداکثر ۶۰ ماه زمان برای بازپرداخت آن وجود دارد. لازم به ذکر است که این تسهیلات به افراد حقوقی نیز پرداخت می‌شود و سقف آن برای این گروه تا ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند. در صورتی که افراد حقیقی و حقوقی مایل به ادامه فرآیند دریافت وام نباشند، امکان انتقال امتیاز آن را به دیگران دارند.

با در نظر گرفتن سقف وام برای افراد حقیقی، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط به ۵ میلیون و ۶۳۸ هزار و ۹۴ تومان می‌رسد. کل سود وام، ۱۳۸ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۶۵۳ تومان و جمع رقم تسهیلات و سود آن ۳۳۸ میلیون و ۳۶۵ هزار و ۶۵۳ تومان خواهد بود.

بانک ملت از سی و یکم تیرماه سال ۱۳۵۹ فعالیت خود را آغاز کرد. این بانک با هدف توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت روابط مشتریان، بهبود کیفیت خدمات، توسعه منابع انسانی و بهبود شاخص عملکرد مشغول کار است./ منبع:زیرنویس

 

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی