کد مطلب: 37245

وام | وام ۸۰۰ میلیونی | وام مسکن

سورپرایز دولت برای مستاجران | خبر مهم درباره ثبت نام وام ۸۰۰ میلیونی مسکن

وام ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن در تیرماه ۱۴۰۳ توسط سرپرست ریاست جمهوری به بانک مرکزی ابلاغ شد. این وام با هدف کمک به خانه‌دار شدن افراد و کاهش فشار اقتصادی بر خانواده‌ها طراحی شده است. در همین رابطه گفته می شد که بازپرداخت این وام به صورت پلکانی و در مدت بین ۱۲ تا ۱۵ سال است که بسته به شرایط متقاضی و توافق با بانک ممکن است تغییر کند.

سورپرایز دولت برای مستاجران | خبر مهم درباره ثبت نام وام ۸۰۰ میلیونی مسکن

وام | با این وجود بر اساس آخرین اطلاعات ارائه شده توسط سید عباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن، هنوز بخشنامه بانک مرکزی برای پرداخت وام ۸۰۰ میلیون تومانی نهضت ملی مسکن ابلاغ نشده است. حسینی تأکید کرده که تسهیلات‌دهی بانک مسکن متوقف نشده و متناسب با منابع و سپرده‌گذاری، تسهیلات به مردم پرداخت می‌شود.

وی همچنین اعلام کرد که تاکنون بیش از ۳۸۴ هزار واحد قرارداد بسته شده و حدود ۲۱۱ هزار میلیارد تومان قرارداد امضا شده است که بانک مسکن متعهد به پرداخت آن است. حسینی افزود که نرخ سود تسهیلات نهضت ملی مسکن از ۲۳ درصد به ۱۸ درصد کاهش یافته است که این مسئله روی اقساط تاثیرگذار خواهد بود.

حسینی در ادامه توضیح داد که بانک مسکن برنامه‌هایی برای افزایش جذب سرمایه دارد و طرح نفیس یکی از این برنامه‌هاست. او همچنین اشاره کرد که وام‌های مسکن در شبکه بانکی یا مبتنی بر سپرده هستند یا بدون سپرده، و نرخ سود اوراق تسه (حق تقدم وام مسکن) ۲۳ درصد است.

به طور کلی، بانک مسکن با توجه به منابع موجود و سیاست‌های بانک مرکزی، به ارائه تسهیلات ادامه می‌دهد و تلاش می‌کند تا با کاهش نرخ سود، شرایط بهتری برای متقاضیان فراهم کند./اقتصادآنلاین

وام یارانه

شرایط وام خرید کالای ۱۵۰ میلیون تومانی بانک رفاه کارگران

تمامی اشخاصی که حقوق خود را از طریق بانک رفاه کارگران دریافت می‌کنند، می‌توانند در طرح تسهیلاتی «رفاه کالا و خدمات» تا سقف 150 میلیون تومان وام خرید کالا از این بانک دریافت کنند. متقاضیان با دریافت این وام که در قالب کار اعتباری، با نرخ سود 23 درصد و مدت بازپرداخت حداکثر 36 ماهه پرداخت می‌شود، می‌توانند از فروشگاه‌های طرف قرارداد با بانک رفاه کارگران، کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند. 
نکته قابل توجه درباره این تسهیلات آن است که برای دریافت آن، نیازی به سپرده‌گذاری و ایجاد میانگین حساب در بانک رفاه کارگران نیست.

با وام رفاه کالا چه کالاهایی می‌توان خرید؟

افردی که موفق به دریافت این وام 150 میلیون تومانی از بانک رفاه کارگران می‌شوند، می‌توانند از آن برای خرید کالای ایرانی از شرکت‌های تولیدی و توزیعی داخلی مانند: لوازم خانگی، اداری، مبلمان، فرش و موکت، موتور سیکلت، تجهیزات کامپیوتری و... یا تعمیرات اساسی منزل استفاده کنند. 
لیست شرکت‌های طرف قرارداد در طرح رفاه کالا، در صفحه این تسهیلات در وب‌سایت بانک رفاه کارگران نمایش داده شده است.

مبلغ اقساط وام خرید کالای 150 میلیون تومانی بانک رفاه کارگران چقدر است؟

با توجه به آنکه نرخ سود وام خرید کالای 150 میلیون تومانی بانک رفاه کارگران، 23 درصد و حداکثر دوره بازپرداخت آن 36 ماهه است، متقاضی باید هر ماه پنج میلیون و 806 هزار تومان قسط به این بانک بپردازد. به این ترتیب، وام‌گیرنده باید برای تسویه این وام مبلغ 209 میلیون تومان به بانک کارآفرین بپردازد که 59 میلیون تومان آن، سود وام است.
وام اربعین4
چگونه وام ۲۰۰ میلیونی خرید کالا از بانک آینده بگیریم؟

بانک آینده وام خرید کالا را با سقف ۲۰۰ میلیون تومان و نرخ سود ۲۳ درصد، در چهار سطح مختلف ارائه می‌دهد.

بانک آینده وام خرید کالا را در قالب کارت اعتباری با سقف ۲۰۰ میلیون تومان و نرخ سود ۲۳ درصد در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این وام در چهار سطح برنزی، نقره‌ای، طلایی و رزگلد عرضه می‌شود و مشتریان بسته به نیازشان می‌توانند یکی از این سطوح را انتخاب کنند. دوره بازپرداخت این وام تا ۶۰ ماه تعیین شده و برای دریافت آن نیاز به ضامن رسمی و مسدودی ۱۰ درصد از مبلغ وام وجود دارد.

سرویس بانک و بیمه : بانک آینده به عنوان یکی از بانک‌های پیشرو در ارائه خدمات مالی، وام خرید کالا را به صورت کارت اعتباری به مشتریان خود عرضه می‌کند. این وام با سقف ۲۰۰ میلیون تومان و کف ۵۰ میلیون تومان ارائه می‌شود و برای مشتریان در چهار سطح مختلف قابل انتخاب است. این سطوح شامل برنزی، نقره‌ای، طلایی و رزگلد هستند که مشتریان بسته به نیازهای مالی و شرایط خود می‌توانند یکی از این سطوح را انتخاب کنند.

سود این وام با نرخ ۲۳ درصد محاسبه می‌شود و مشتریان می‌توانند بازپرداخت آن را تا سقف ۶۰ ماه تنظیم کنند. به عنوان مثال، برای وامی به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۶۰ ماهه، مبلغ قسط ماهانه ۵,۶۳۸,۰۹۴ تومان خواهد بود. سود کلی پرداختی برای این وام در صورت دریافت سقف آن، ۱۳۸,۲۸۵,۶۵۳ تومان برآورد شده است.

برای دریافت این وام، مشتریان نیاز به مسدود کردن ۱۰ درصد از مبلغ وام به عنوان سپرده قرض‌الحسنه نزد بانک دارند. همچنین، ضامن رسمی برای ضمانت وام الزامی است. متقاضیان نباید سابقه بدهی به بانک یا چک برگشتی داشته باشند و نیز از تسهیلات کارت اعتباری قبلی استفاده نکرده باشند.

وام خرید کالا بانک آینده شامل هزینه‌هایی نظیر آبونمان سالیانه و هزینه تشکیل پرونده به مبلغ ۳,۱۰۰,۰۰۰ تومان است. این وام با تسهیلات متنوع و جذاب، فرصتی مناسب برای خرید کالاهای مورد نیاز با شرایط مالی مناسب فراهم می‌کند./جهان صنعت نیوز

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی