کد مطلب: 37065

سهام عدالت | ارزش سهام عدالت | سود سهام عدالت

سهام عدالتی ها حسابشان را چک کنند | واریزی 7 میلیونی به پرتفوی این سهامداران | ارزش تک تک سهام خود را اینجا مشاهده کنید

ارزش سهام عدالت 490 هزارتومانی با احتساب و اعمال تمام افزایش سرمایه های شرکت های بورسی در این سهام به 6 میلیون627 هزار و353 تومان رسید.

سهام عدالتی ها حسابشان را چک کنند | واریزی 7 میلیونی به پرتفوی این سهامداران | ارزش تک تک سهام خود را اینجا مشاهده کنید

ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی امروز 25 شهریور 1403 به 7میلیون و 185 هزار و220 تومان رسید.

امروز یکشنبه ( 25 شهریور 1403)، ارزش سهام عدالت 490 هزارتومانی با احتساب و اعمال تمام افزایش سرمایه های شرکت های بورسی در این سهام به 6 میلیون627 هزار و353 تومان رسید.

شاخص کل بازار بورس نیز با 9964 واحد کاهش در ارتفاع 2.065.507 و شاخص هم  وزن در ارتفاع 674.765 واحدی قرار گرفته است. 

 ارزش معاملات امروز بازار بورس4908 میلیارد تومان بود که در نهایت ارزش کل بازار بورس را در رقم 6713 هزار میلیارد تومان قرار داد.  

بیشترین تاثیرگذاری بر شاخص بازار بورس از طریق نمادهای فولاد،شپنا،شبندر،حکشتی،شتران،خودرو،فملی صورت گرفت و شاخص های وسپهر،کگهر،ساوه،شاوان،زاگرس،ارفع بیشترین تاثیر را بر شاخص بازار فرابورس گذاشتند. اغلب نمادهای موجود در پرتفوی سهام عدالت در معاملات امروز با کاهش قیمت مواجه شدند.

سهام عدالت

سهام عدالت

ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی در 25 شهریور 1403

پس از پایان معاملات امروز بازار بورس ایران (25 شهریور 1403) ارزش سهام عدالت 532 هزارتومانی دارندگان این سهام به 7 میلیون و 185 هزار و220 تومان رسید.

 استعلام سهام عدالت

اگر جزو کسانی هستید که نمی‌دانید مشمول دریافت این سهام هستید یا خیر به سامانه سهام عدالت و یا به سایت سمات قسمت درگاه یکپارچه ذینفعان مراجعه کنید.

در هر دو سایت بعد از ورود به پنل کاربری خود می‌توانید تعداد اوراق سهام و ارزش آن را مشاهده نمایید. در صورتی که مشمول دریافت این سهام دولتی نشده‌اید، پیام «امکان ورود به سامانه با کدملی موجود، وجود ندارد» نشان داده می‌شود.

چه عواملی می‌توانند بر ارزش سهام عدالت دولتی تأثیر بگذارند؟

ارزش روز این سهام براساس پرتفوی آن مشخص می‌شود. بررسی تاثیر عوامل مختلف بر آن کار پیچیده‌ای است. با این حال، برخی از عوامل مهمی که می‌تواند بر ارزش سهام دولتی تاثیر بگذارد عبارتند از:

درآمد و سودآوری شرکت: شرکت‌هایی با درآمد و سودآوری بیشتر، معمولاً ارزش سهام بالاتری دارند. انتخاب این شرکت‌ها در پرتفو باعث افزایش ارزش آن می‌شود.

رشد شرکت: شرکت‌هایی که با سرعت رشد می‌کنند، سودآوری خوبی نیز کسب می‌کنند.

شرایط بازار: از آنجایی که پرتفوی این سهام متشکل از شرکت‌های بزرگ بورسی است، شرایط بازار بورس می‌توانند بر ارزش سهام تأثیر بگذارند.

تغییرات در ساختار شرکت: در صورت ایجاد تغییرات در ساختار شرکت‌ها مانند ادغام، جداسازی و فروش بخشی از شرکت می‌توانند بر سودآوری شرکت و در نهایت ارزش سهام تاثیر بگذارد.

عوامل خارجی: عواملی مانند شرایط اقتصاد کلان، تغییرات قوانین و مقررات، رویدادهای جهانی و ... نیز می‌توانند بر بورس و در نهایت ارزش سهام شرکت تأثیر بگذارند.

لازم به ذکر است که پرتفوی موجود در ارزش سهام عدالت قابل تغییر توسط دارندگان سهام نیست و لیست سهام از سوی دولت انتخاب شده است.

امکان افزایش سهام عدالت وجود دارد؟

امکان خرید سهام عدالت جهت افزایش دارایی وجود ندارد اما در صورت فوت دارندگان سهام عدالت، امکان انتقال آن به وراث وجود دارد. در این صورت پس از گذراندن مراحل قانونی، سهام عدالت متوفیان به وراث انتقال می‌یابد.

 

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی