کد مطلب: 36765

پریناز ایزدیار | پریناز ایزدیار بازیگر

قایم کردن حلقه ازدواج خانم بازیگر در این فیلم لو رفت | پریناز ایزدیار با چه کسی ازدواج کرده است +فیلم

پرینازایزدیار ، بازیگر خوش استایل و هنرمند سینما و تلوزیون در عکس هاش حلقه شو قایم میکنه . مدت هاست صحبت های ضد و نقیضی درباره ازدواج پریناز ایزدیار به گوش میرسه ، اینکه با چه کسی و کجا ازدواج کرده ، این پنهان کردن حلقه ازدواج هم حواشی رو بیشتر میکنه

قایم کردن حلقه ازدواج خانم بازیگر در این فیلم لو رفت | پریناز ایزدیار با چه کسی ازدواج کرده است +فیلم

پریناز ایزدیار بازیگر خوش چهره کشور است. پریناز ایزدیار در چند سال اخیر کارنامه هنریش حسابی درخشید.  پریناز ایزدیار در سریال شهرزاد در نقش شیرین خوش درخشید.  پریناز ایزدیار در حال حاضر مجرد است . همسر پریناز ایزدیار را در ادامه میبینم. 

 پریناز ایزدیار ، بازیگر خوش استایل و هنرمند سینما و تلوزیون در عکس هاش حلقه شو قایم میکنه . مدت هاست صحبت های ضد و نقیضی درباره ازدواج پریناز ایزدیار به گوش میرسه ، اینکه با چه کسی و کجا ازدواج کرده ، این پنهان کردن حلقه ازدواج هم حواشی رو بیشتر میکنه

پریناز ایزدیار که چند روز پیش شایعه ازدواجش با هوتن شکیبا در اینستاگرام پخش شده بود حالا با فیلمی که از رانندگی مردونش اونم با دامن و لباس پلوخوری تو فضای مجازی منتشر شده حسابی سر و صدا بپا کرده. این فیلم جنجالی رو همراه با عکس دختر بچه تپل و بامزه ای که نسبتش دادن به دختر پزیناز خانوم رو با هم میبینیم.

پریناز ایزدیار

سیر تا پیاز زندگی پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار در سال های اخیر به خوبی تونسته ثابت کنه که از اون دسته از بازیگرهاست که از پس هر نقشی برمیاد و باید به اون فردی که برای اولین بار استعداد این بازیگر رو کشف کرده مرسی گفت چرا که شما فکر کنید که ما شهرزاد، زمانه، ابد و یک روز و... یه عالمه فیلم دیگه رو بدون حضور پریناز ایزدیار داشتیم اصلا مگه قشنگ میشدن؟ این روزا هم که "سه کام حبس" با حض.ور این بازیگر حسابی ترکوند و تونست رضایت حداکثری بیننده ها رو جلب کنه و تبدیل بشه به یکی دیگه از موفقیت های خانوم بازیگر توی کارنامه ی کاری درخشانش که پر از ستاره هست.

اما یه موضوعی که راجبه پریناز ایزدیار وجود داره این هست که پریناز خانوم در وهله ی اول با تلویزیون دیده شد و احتمالا هم بدونید که با سریال "زمانه" بود ولی خب بعد از این کار خانوم به کلی دیگه کوچ کرد سمت سینما و سینمای خانگی و دیگه شاهد هنرنمایی ایشون توی تلویزیون نبودیم در حالی که این جعبه ی جادویی بیشترین مخاطب رو داره و خب خیلی ها هستن که دوست دارن ایشون رو در این قاب ببینن که امیدواریم برای این موضوع یه اقدامی کنن و دل مخاطب هاشون رو در این زمینه به دست بیارن. حالا در ادامه میخواهیم به برخی از حواشی این بازیگر دوست داشتنی و زیبا رو بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

خیلی از بازیگرانمون هستند به مانند خانوم لیندا کیانی و یا هانیه توسلی که نسبت به بیشتر مسائل در صفحه اینستاگرم واکنش دارند، اما برخی هم هستند به مانند خانوم پریناز ایزدیار که نسبت به کمتر موضوعی در اینستاگرام خود ری اکشن دارند اما در برخی مسائل حضورا خودشون رو نشون میدن و بولد میشن. مثلا اینکه در مراسم تشییع آتیلا پسیانی و همینطور تشییع داریوش مهرجویی، پریناز ایزدیار حضور داشت که خب این نشون میداد خانوم بازیگر حواسشون به همه چی هست اما ظاهرا علاقه ای به حاشیه سازی در کار خود ندارد.

تا به حال شنیدین جایی که جنجال باشه، حالا هر جنجالی چه از لحاظ لباس و استایل و چه از لحاظ جامعه و دولت، چه از لحاظ سینمایی و مافیاهایی که وجود داره و حتی روابطی که میون برخی بازیگران خانوم و آقا هست، و … هیچ کجا اسمی از پریناز ایزدیار نبوده و نیست که خب باعث شده تا این هنرمند کشورمون محبوب باشه چرا که همیشه سعی کرده میانه رو بمونه و کلا نه ازونور بوم بیوفته و به مانند خانوم ترانه علیدوستی صدای درآمدهای نجومیش در بیاد و نه ازینور بوم افتاده که بخواد در موضوعی دخالت کنه! قضاوت با ما نیست که کدوموش درست بوده و کدومش غلط، تنها چیزی که مشخصه اینه که این چهره به شدت کم حاشیه خودش رو نگه داشته که این میتونه خیلی سخت باشه!

پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار نه تنها نچراااله، بلکه سلفی زومم میگیره!

پریناز ایزدیار رو همیشه با چهره ای بسیار زیبا شناخته ایم. خانوم بازیگر با وجود اینکه چهره ای نچرال دارند و به مانند خیلی از همکارانشون دست های فراوونی به چهرشون نبردن، اما با این حال واقعا جذابه و به خصوص اینکه در یکی از مراسمات سینمایی چتری زده بود.

آخه میدونید که مثلا خانوم بهنوش طباطبایی یه جور به طور کلللل کوبیدن و از نو ساختن که گویی این یک نفر، دو نفر هستش در این حد تغییر! در ادامه یه ویدیو از تغییرات وی مشاهده می کنید به عنوان مثالی بارز برای تغییر و البته نشون دادن پریناز خانوم.

جالبه واقعا که پریناز ایزدیار حتی از فیلترای اینستاگرامی هم خیلی استفاده ای نداره  یا شاید هم بشه گفت اصل استفاده نمیکنه. خانوم بازیگر ظاهرا اونقدری اعتماد به نفس دارند که از فیسشون در حالتی به شدت نزدیک از خود سلفی میگیرن و به اشتراک هم میذارن. در ادامه می بینید سلفی از پریناز بانو که خیلی زومه و اینجاست که باید گفت خب مگه مجبور بودید خانوم بازیگر؟

پریناز ایزدیار را بیشتر بشناسید

جالبه که در برخی از اوقات کارهایی رو از سلبریتی محبوبمون میبینیم که یه وجه ی دیگه شخصیت اون رو بهمون نشون میده که شاید قبل از این نمیدونستیم مثلا خیلی از طرفدارهای سام درخشانی این روزا یه شخصیت جالب و تازه از این بازیگر رو دارن مشاهده میکنن وقتی که استوری های طنز و بامزه میذاره و حتی نکته ی جالب ترش جمع کردن کمک های نقدیه برای افرادی که نیازمند واقعی هستن که حتی توی این شرایط هم بامزه هست، مثلا همین اواخر برای یه فردی که برای درمان نیاز به کمک داشت شماره کارت گذاشت استوری و هزینه جمع شد و جالبه که در آخر از همه تشکر کرد و گفت کاش شماره کارت خودمو میدادم!

یه مثال دیگه این که در برنامه ی شب های مافیا خیلی ها نظراتشون راجبه سلبریتی که میشناختن دستخوش تغییر شد چرا که در این برنامه فرد سلبریتی تا حدودی خودش هست و نقش بازی نمیکنه و به همین علت خیلی ها بودن در این برنامه که فکر میکردیم دلنشین و جالب و بامزه اند در حالی که برعکس بودن و خیلی ها هم بودن که فکر میکردیم خودشون رو میگیرن در حالی که خیلی خونگرم بودن! حالا برسیم به پریناز ایزدیار که کامیون سواری خانوم و ذوقش برای طرفداراش خیلی جالب و دلنشین بود و نشون داد که این بازیگر علاقمنده که خودش ور به چالش بکشه و کارهایی رو انجام بده که شاید هر کسی سراغش نره.

 

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی