کد مطلب: 36463

وام بازنشستگان | وام بازنشستگان تامین اجتماعی

ثبت نام وام ۳۰میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی | شرایط ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۳

در روزهای آینده دور جدیدی از ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی آغاز می‌شود

ثبت نام وام ۳۰میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی | شرایط ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۳

وام بازنشستگان | بر اساس وعده سازمان تامین اجتماعی ثبت نام وام ۳۰ میلیون تومانی مرحله دوم تا چند روز آینده از طریق کانون‌های بازنشستگی و یا دفاتر پیشخوان دولت انجام خواهد شد و اکنون در اندیشه معاصر ضمن بررسی ثبت نام وام ۳۰میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی به شرایط ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۳ و همچنین سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی kanoone-ali.ir پرداخته ایم.

بازنشستگان برای شرکت در قرعه‌کشی باید شرایطی از جمله محدودیت سنی، عدم وجود چک برگشتی و عدم بدهکاری به سیستم بانکی کشور داشته باشند.

ثبت نام وام ۳۰ میلیون تومانی مرحله دوم تا چند روز آینده از طریق کانون‌های بازنشستگی و یا دفاتر پیشخوان دولت انجام خواهد شد؛ ثبت نام اینترنتی است و نیازی به مراجعه حضوری ندارد.

اما همه ثبت نام کنندگان به شرط دارا بودن شرایط دشوار دریافت، وام نخواهند گرفت؛ اعلام شده است «با توجه به محدود بودن سهمیه اختصاصی به نسبت جمعیت بازنشستگان و کثرت متقاضی، تسهیلات اختصاصی به صورت قرعه‌کشی در سایت تامین اجتماعی قرار خواهد گرفت».

در واقع بازنشسته‌ای که واجد شرایط است بازهم باید منتظر قرعه‌کشی بماند. بازنشستگان برای شرکت در قرعه‌کشی باید شرایطی از جمله محدودیت سنی، عدم وجود چک برگشتی و عدم بدهکاری به سیستم بانکی کشور داشته باشند./مهر

اما همه ثبت نام کنندگان به شرط دارا بودن شرایط دشوار دریافت، وام نخواهند گرفت؛ و پیش از این اعلام شده است «با توجه به محدود بودن سهمیه اختصاصی به نسبت جمعیت بازنشستگان و کثرت متقاضی، تسهیلات اختصاصی به صورت قرعه‌کشی در سایت تأمین اجتماعی قرار خواهد گرفت».

وام بازنشستگان

شرایط ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۳

با توجه به اینکه برای اخذ هر گونه تسهیلاتی، متقاضیان، می بایست شرایطی که از سوی اعطا کننده وام مشخص شده است را داشته باشند، برای دریافت و ثبت نام وام ۲۰ میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی، مستمری بگیران این سازمان، می بایست پیش از آنکه برای اخذ وام بازنشستگان تامین اجتماعی اقدام نمایند، شرایط لازم برای را مطالعه نمایند. به همین دلیل، در اندیشه معاصر، در رابطه با این شرایط، که از جمله آن ها، داشتن کارت عضویت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی است، توضیحات لازم آورده شده است.

متقاضیان، می بایست حقوق مستمری خود را از شعب بانک رفاه که در شهر تهران هستند، دریافت نمایند، زیرا امکان دسترسی به کسر اقساط توسط بانک عامل، برای بانک های دیگر وجود ندارد.

داشتن کارت عضویت کانون بازنشستگی تامین اجتماعی، برای متقاضی ثبت نام وام بانک رفاه به مستمری بگیران تامین اجتماعی​ ۱۴۰۳یا همان وام ضروروی، الزامی می باشد.

شرایط سنی مستمری بگیران، برای دریافت این وام، در سال قبل، برخلاف سال های گذشته، ۷۰ سال نبود و برای متقاضیان وام بازنشستگان تامین اجتماعی، سن ۷۷ سال در نظر گرفته شد که با توجه به عدم اعلام اخبار جدید از سوی دولت، در سال ۱۴۰۳ نیز اینگونه خواهد بود.

با توجه به استعلامی که از سوی بانک، برای اعطای تسهیلات به مستمری بگیران دریافت خواهد شد، مستمری بگیران، می بایست فاقد هرگونه چک برگشتی، بدهی بانکی و اقساط معوقه باشند.

بازنشستگان متقاضی ثبت نام وام بانک رفاه به مستمری بگیران تامین اجتماعی​ ۱۴۰۳ یا همان وام ضروری می بایست در طی سه سال گذشته، از تسهیلاتی که بانک رفاه ارائه نموده است، استفاده نکرده باشند.

مبلغ وام بازنشستگان تامین اجتماعی، در سال گذشته، بنا بر اعلام سازمان تامین اجتماعی، از ۳۰ میلیون به ۳۰ میلیون تومان تغییر پیدا کرد و مبلغ آن در خصوص سال ۱۴۰۳ با توجه به تورم موجود، ۸ میلیون افزایش داشته و به مبلغ ۳۰ میلیون تومان رسیده است.

هنگام ثبت نام، می بایست شماره تلفن همراه، به نام متقاضی دریافت کننده وام بازنشستگان تامین اجتماعی باشد.

شرایط اخذ این وام در مرحله دوم در سال ۱۴۰۳، دارا بودن ۲۰ سال سابقه بیمه پردازی و بیشتر، دریافت مستمری حداکثر تا ۱۵۰ میلیون ریال، دارا بودن سن از ۵۰ تا ۷۷ سال ، به همراه عدم مسدودی حساب و مالکیت تلفن همراه، عدم سابقه چک برکشتی و عدم بدهی معوق به سیستم بانکی کشور می باشد.

از دیگر شرایط عدم استفاده از تسهیلات مشابه در سه سال گذشته و داشتن موجودی به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان در حساب بانکی می باشد. سهمیه هر شهرستان بر اساس تعداد مستمری بگیران آن بوده و در صورتی تعداد ثبت نام از میزان مقرر بیشتر باشد، افراد بر اساس قرعه کشی انتخاب و به بانک رفاه معرفی خواهد شد.

افرادی که قصد استفاده از خدمات سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی را دارند، می توانند از طریق مراجعه به سامانه kanoone-ali.ir، برای بهره مندی از خدمات این کانون، اقدام نمایند.

سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی kanoone-ali.ir

سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی به نشانی kanoone-ali.ir با هدف ارائه خدمات الکترونیک به کارگران بازنشسته کشور روی کار آمده است. این سامانه دسترسی به سامانه های مختلف بازنشستگان تامین اجتماعی را ساده می کند و اخبار و اطلاعیه های مهم مربوط به کارگران بازنشسته تامین اجتماعی را منتشر می کند.

سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی kanoone-ali.ir

با توجه به اینکه بسترهای مناسب برای ارائه خدمات الکترونیک به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی فراهم شده است، سازمان تامین اجتماعی اقدام به راه اندازی سامانه ای به نام سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی کرده است. کلیه افرادی که قصد استفاده از خدمات مختلف سامانه کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی را دارند، می توانند به سایت kanoone-ali.ir وارد شوند و از خدمات قابل ارائه در این سایت استفاده نمایند.

با توجه به اینکه، شاید بعضی از بازنشستگان تامین اجتماعی با نحوه ورود به سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی kanoone-ali.ir آشنایی نداشته باشند، در اندیشه معاصر قصد داریم جزئیات این سایت را برای شما ذکر کنیم.

ورود به سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی kanoone-ali.ir

سایت کانون بازنشستگان بیمه تامین اجتماعی که به نام سایت کانون عالی تامین اجتماعی معروف می باشد، سامانه ای برای ارائه بعضی از خدمات الکترونیک و دسترسی به سامانه های مختلف می باشد. کلیه بازنشستگان تامین اجتماعی، می توانند با ورود به سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی kanoone-ali.ir، از امکانات مختلف این سایت بهره مند شود.

بنابراین، بسیار مهم است که افراد با نحوه ورود به سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی kanoone-ali.ir آشنا باشند. برای ورود به این سایت و استفاده از امکانات مختلف سایت، می توان طبق مراحل زیر پیش رفت.

ابتدا یکی از مرورگرهای گوشی های هوشمند خود و یا لپ تاپ خودتان را باز کنید. برای دسترسی بهتر به سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی، بهتر است که از مرورگرهای کروم و یا فایرفاکس و از لپ تاپ استفاده کنید. پس از باز کردن مرورگر، در قسمت جستجوی گوگل عبارت سایت کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی را تایپ و آن را جستجو کنید.

پس از مدت زمان کوتاهی گوگل سایت کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی به نشانی kanoone-ali.ir را جستجو می کند. برای ورود به سایت اصلی کانون بازنشستگی تامین اجتماعی، بر روی نام سایت کلیک کنید.

در حال حاضر، شما وارد سایت اصلی کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی شده اید و می توانید از خدمات مختلف قابل ارائه در این سایت، نظیر ثبت نام کانون بازنشستگان تامین اجتماعی، برای دریافت کارت عضویت، استفاده کنید.

معرفی سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی kanoone-ali.ir

سازمان تامین اجتماعی کشور، یکی از سازمان های مهم برای بازنشستگان تامین اجتماعی است. کلیه بازنشستگان تامین اجتماعی می بایست که به بسترهای مناسب برای اطلاع رسانی های مربوط به خودشان دسترسی داشته باشند. خوشبختانه، با راه اندازی سامانه های مختلفی که زیر نظر تامین اجتماعی کار می کنند، باعث شده است که اطلاعات لازم و مهم در سریع ترین زمان ممکن به اطلاع بازنشستگان تامین اجتماعی برسد.

از طرفی، وجود سامانه های مختلف باعث کاهش مراجعات حضوری به سازمان تامین اجتماعی در کل کشور شده است؛ چرا که بسیاری از خدمات اینترنتی بازنشستگان تامین اجتماعی به صورت غیر حضوری انجام می شود.

سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی، با هدف ارائه خدمات مختلف به کارگران بازنشسته تامین اجتماعی روی کار آمده است. این سامانه امکانات مختلفی را به افراد ارائه می کند و باعث شده است که اخبار مربوط به بازنشستگان تامین اجتماعی با سهولت و با سرعت بیشتری به بازنشستگان اطلاع رسانی شود.

سایت کانون بازنشستگان کشوری به نشانی اینترنتی kanoone-ali.ir، سامانه ای است که با هدف ارائه خدمات غیر حضوری به کارگران بازنشسته تامین اجتماعی راه اندازی شده است و در حال حاضر نیز خدمات مختلفی در این سامانه به کارگران بازنشسته کشور ارائه می شود.

البته، ثبت نام کانون بازنشستگان تامین اجتماعی یزد یا سایر استان ها، از طریق سایت کانون عالی میسر نبوده و بسته به اینکه کانون شهر فرد بازنشسته، از سایت برخوردار است یا نه، به صورت اینترنتی (از طریق سایت کتنون همان شهر) یا حضوری می باشد.

لذا تمامی کارگران بازنشسته تامین اجتماعی در کل کشور، می توانند به سامانه کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی وارد شوند و از خدمات مختلف این سامانه استفاده نمایند. لازم به ذکر است که تمامی اطلاع رسانی های مربوط به کارگران بازنشسته تامین اجتماعی در سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی منتشر می شود و بازنشستگان می توانند با ورود به سایت kanoone-ali.ir، از آخرین اخبار منتشر شده از سوی سازمان تامین اجتماعی مطلع شوند./اندیشه معاصر

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی