کد مطلب: 36369

وام | وام ۳۰۰ میلیونی

خبر خوش برای متقاضیان وام | وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی با اقساط بلندمدت

طرح مهربانی ملی یکی از مهمترین تسهیلاتی است که مردم به دنبال دریافت آن است.

خبر خوش برای متقاضیان وام | وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی با اقساط بلندمدت

وام | طرح مهربانی ملی یکی از بهترین تسهیلاتی است که بانک در اختیار مردم قرار داده است. طرح مهربانی ملی تا به امروز توانسته است خیلی از افراد به دنبال دریافت آن هستند. طرح مهربانی ملی با سود کم توانسته است برای افراد یک پر پرش باشد و مردم به دنبال این باشند تا آن را دریافت کنند. 

وام

شرایط لازم برای دریافت وام طرح مهربانی ملی 

شرایط دریافت وام مهربانی ۳۰۰ میلیونی بانک ملی به گونه ای است که همه مشتریان این بانک بتوانند به سادگی از این تسهیلات استفاده کنند. همانطور که گفتیم، سپرده گذاری بین ۱ تا ۱۲ ماه اولین شرط برای بهره مندی از وام مهربانی بانک ملی است. در ادامه، سایر شرایط ذکر شده را با هم بررسی می کنیم.

۱ . معرفی یک ضامن معتبر با ارائه فیش حقوقی

۲. عدم سابقه بدهی به بانک یا چک برگشتی

۳. افزایش مبلغ وام متناسب با افزایش مبلغ و زمان سپرده گذاری

۴. بر اساس کارکرد روزانه حساب خود می توانید امتیاز دریافت کنید و شرایط بهتری برای درخواست وام داشته باشید

۵. اشخاص دارای حساب حقوقی می توانند امتیازات حساب خود را به کارمندانشان متتقل کنند

۶. شرایط استفاده از این تسهیلات برای فرد حقیقی و حقوقی یکسان است. تنها نکته ای که باید در نظر داشت این است که شخص حقیقی تنها می تواند امتیازات خود را به اعضای درجه یک خانواده انتقال بدهد. در حالی که، شخص حقوقی امکان انتقال به کارمندان خود را نیز دارد.

طرح مهربانی بانک ملی

مدارک مورد نیاز برای درخواست وام

در صورت داشتن شرایط اعلام شده برای دریافت وام مهربانی بانک ملی، باید مدارک الزامی را آماده کرده و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنید. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام برای افراد حقیقی و حقوقی یکسان بوده و شامل موارد زیر است.

کارت ملی و شناسنامه

مدارک شناسایی ضامن

فیش حقوقی ضامن

اطلاعات حساب قرض الحسنه بانک ملی متقاضی

اطلاعات مربوط به گردش حساب

موارد دال بر سپرده گذاری

فرم ثبت درخواست

در صورت تمایل به انتقال امتیازات، اطلاعات فرد دریافت کننده

مزایای طرح مهربانی ملی (وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی)

وام در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون تشریفات اداری طولانی به شما پرداخت می‌شود.

تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان وام دریافت کنید و نیازهای ضروری خود را برطرف کنید.

فقط با یک ضامن و با کارمزد ۲ تا ۴ درصد می‌توانید وام دریافت کنید.

متناسب با نیاز و شرایط خود، می‌توانید دوره بازپرداخت وام را انتخاب کنید.

بدون ارائه چک، سفته و گواهی کسر از حقوق.

صرفاً امکان انتقال قسمت و یا تمامی امتیاز به افراد درجه یک خانواده وجود دارد.

محاسبه امتیاز دریافت وام، بر اساس میانگین کارکرد روزانه حساب می باشد.

تمامی اشخاص حقوقی (شرکت‌ها/سازمان‌ها و …) می‌توانند نسبت به افتتاح حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز ریالی اقدام و با معرفی کارکنان خود امتیاز کسب شده را به آنان انتقال داده و با احراز امتیاز لازم، شرایط دریافت وام را فراهم نمایند.

افتتاح حساب غیر حضوری در سامانه بام.

نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی:

مراجعه به شعبه: به یکی از شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور مراجعه کنید و با ارائه مدارک و تکمیل فرم درخواست، وام خود را دریافت کنید.

غیرحضوری: از طریق سامانه بام به صورت آنلاین افتتاح حساب کرده و برای دریافت وام اقدام کنید./زرین پال

وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی در کمترین زمان

وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی در سریع‌ترین حالت ممکن به کسانی تعلق می‌گیرد که ۷۵۰ میلیون تومان پول نقد را برای یک‌ماه در بانک بگذارند. بانک ملی در پایان این دوره، اصل پول را برمی‌گرداند و مشتری اجاره دارد ۳۰۰ میلیون تسهیلات قرض‌الحسنه با مهلت بازپرداخت شش‌ماهه درخواست کند تا طول دوران بازپرداخت وام کاهش پیدا کند.

اقساط وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی در این حالت حدود ماهی ۶۰ میلیون تومان برآورد می‌شود. طبق قانون حاکم بر تسهیلات قرض‌الحسنه، مبلغ قسط اول، شش میلیون تومان خواهد بود و پنج قسط بعدی را باید با فاصله یک‌ماه، به مبلغ ۶۰ میلیون تومان پرداخت کنید. وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی با این سبک و سیاق به درد چه کسانی می‌خورد؟

وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی با اقساط بلندمدت

وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی را می‌توان حداکثر در ۶۰ ماه تسویه کرد. در این حالت بانک توصیه می‌کند متقاضیان شش میلیارد تومان پول در حساب سپرده قرض‌الحسنه بخوابانند تا پس از یک‌ماه صبوری، اصل پول را همراه ۳۰۰ میلیون وام تحویل بگیرند. مهلت بازپرداخت وام ۳۰۰ میلیونی برای این متقاضیان ۶۰ ماهه است که معادل پنج سال می‌شود. اقساط وام ۳۰۰ میلیونی در این حالت تقریبا ماهی پنج میلیون و ۴۵۵ هزار تومان می‌شود و تنها در ابتدای سررسید هر سال رقم اقساط عدد متفاوتی خواهد بود. کسی که شش میلیارد تومان پول دارد، چرا باید لنگ ۳۰۰ میلیون وام باشد؟

وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی با کمترین سپرده

وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی، با سپرده‌گذاری ۳۰۰ میلیونی قابل دریافت است. اگر این میزان پول را برای سه‌ماه در صندوق قرض‌الحسنه بگذارید، می‌توانید پس از سه‌ماه، ۳۰۰ میلیون هم وام بگیرید.

وام ۳۰۰ میلیون بانک ملی را می‌توان با کمترین میزان سپرده یعنی ۸۱ میلیون و ۸۲ هزار تومان دریافت کرد. این مقدار پول را باید ۱۲ ماه در بانک بخوابانید و در انتهای دوره انتظار اصل پول و وام ۳۰۰ میلیون را دریافت کنید. اگر این گزینه‌ها به‌نظرتان جذاب می‌آیند، بهتر است بدانید اقساط وام ۳۰۰ میلیون در حالت بازپرداخت شش‌ماهه، به‌طور متوسط ۶۰ میلیون محاسبه می‌شود. نه اشتباه نخوانید؛ ۶۰ میلیون تومان قسط در هر ماه!

وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی را می‌توان با سپرده‌گذاری مبلغ ۴۷۶ میلیون و ۱۹۱ هزار تومان به‌مدت ۱۲ ماه دریافت کرد. در این حالت باید برای ۶۰ ماه یعنی پنج سال کامل، پنج میلیون و ۴۵۵ هزار تومان قسط بدهید. این سناریو شاید به مستاجرانی کمک کند که ۵۰۰ میلیون تومان موجودی دارند و ۵۰۰ میلیون تومان دیگر را در قالب پول پیش یا رهن دست صاحبخانه سپرد‌ه‌اند. اگر ۵۰۰ میلیون موجودیتان را سال آینده همین موقع به بانک ملی ببرید، شاید توانستید از عهده افزایش پول پیش سال آینده بربیایید./فرارو

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی