کد مطلب: 36281

وام | وام جدید

فرصت فوق العاده برای همه بازنشستگان | وام بدون ضامن از بانک رفاه کارگران بگیرید

طرح «رفاه فردا» بانک رفاه کارگران به مستمری‌بگیران، مقرری‌بگیران و اعضای خانواده درجه یک آن‌ها این فرصت را می‌دهد که از امکانات سرمایه‌گذاری و تسهیلات ویژه بهره‌مند شوند.

فرصت فوق العاده برای همه بازنشستگان | وام بدون ضامن از بانک رفاه کارگران بگیرید

طرح «رفاه فردا» بانک رفاه کارگران به مستمری‌بگیران، مقرری‌بگیران و اعضای خانواده درجه یک آن‌ها این فرصت را می‌دهد که از امکانات سرمایه‌گذاری و تسهیلات ویژه بهره‌مند شوند.

 بانک رفاه کارگران با معرفی طرح «رفاه فردا»، به تمامی مستمری‌بگیران و مقرری‌بگیران دارای حساب نزد این بانک و بستگان درجه یک آنان (پدر، مادر، همسر، برادر، خواهر و فرزندان) امکان بهره‌مندی از مزایای ویژه این طرح را می‌دهد. این مزایا شامل امکان سرمایه‌گذاری با مبلغ دلخواه، دریافت سود سپرده، و اخذ تسهیلات با نرخ پایین‌تر از مصوب بانکی است.

برای بهره‌مندی از این مزایا، افراد باید فرم رضایتنامه‌ای را تکمیل و نسبت به واریز وجوه به حسابی جداگانه اقدام نمایند.

سرویس بانک و بیمه: طرح «رفاه فردا» بانک رفاه کارگران به گونه‌ای طراحی شده است که تمامی مستمری‌بگیران و مقرری‌بگیران دارای حساب دریافت مستمری یا مقرری ماهانه نزد این بانک و بستگان درجه یک آنان شامل پدر، مادر، همسر، برادر، خواهر و فرزندان، می‌توانند از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

وام

چگونه از طرح «رفاه فردا» بهره‌مند شویم؟

برای بهره‌مندی از طرح «رفاه فردا»، مستمری‌بگیران و مقرری‌بگیران و بستگان درجه یک آنان می‌توانند به شعب بانک رفاه کارگران مراجعه کرده و فرم رضایتنامه مربوطه را مبنی بر اجازه برداشت قسمتی از حقوق واریزی ماهانه یا برداشت از سایر حساب‌ها نزد بانک تکمیل کنند. همچنین امکان واریز مستقیم وجوه به حساب موضوع طرح (حساب جداگانه در قالب سپرده بلندمدت یا قرض‌الحسنه جاری) نیز وجود دارد.

ویژگی‌ها و مزایای طرح «رفاه فردا»

این طرح مزایای متعددی را به کاربران ارائه می‌دهد که شامل موارد زیر است:

امکان سرمایه‌گذاری با مبلغ دلخواه و حداقل یک میلیون ریال در ماه

برخورداری از سود سپرده و اخذ تسهیلات با نرخ پایین‌تر از مصوب بانکی

نحوه استفاده از طرح: مراحل اقدام

مراجعه به شعب بانک رفاه کارگران و تکمیل فرم رضایتنامه مربوطه

واریز مستقیم وجوه به حساب موضوع طرح توسط مشتری

سپرده سرمایه‌گذاری بلندمدت

اگر وجوه خود را در قالب سپرده سرمایه‌گذاری بلندمدت واریز کنید، مزایای زیر به شما تعلق می‌گیرد:

افتتاح حساب به صورت مکانیزه و تعلق سود بلندمدت بر اساس نرخ‌های مصوب بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

اعطای تسهیلات به میزان ۳، ۶ یا ۸ برابر میانگین مانده سپرده بلندمدت با نرخ سود ۲ درصد کمتر از نرخ‌های مصوب در زمان پرداخت تسهیلات و بازپرداخت حداکثر ۶۰ ماهه

سپرده قرض‌الحسنه جاری

در صورتی که وجوه خود را به سپرده قرض‌الحسنه جاری واریز کنید:

تسهیلاتی به میزان ۲ تا ۸ برابر میانگین مانده حساب جاری با نرخ سود تسهیلات بین ۲ تا ۱۷ درصد و بازپرداخت حداکثر ۴۸ ماهه به شما تعلق می‌گیرد./فرارو

جزئیات وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک سرمایه 

 

وام 200 میلیون تومانی بانک سرمایه ویژه سپرده‌گذاران حقیقی در این بانک است. مبلغ این وام برای اشخاص حقیقی به 500 میلیون تومان می‌رسد.

بانک سرمایه در طرح «مهر» به مشتریان سپرده‌گذار و دارای معدل حساب مناسب، تسهیلاتی را تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت می‌کند. متقاضیان دریافت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی بانک سرمایه، ابتدا باید دارای حساب سپرده کوتاه‌مدت عادی باشند و سپس حداقل ۱۰ میلیون تومان در حساب خود تحت عنوان سپرده قرار دهند تا میانگین حساب حداقل سه ماهه ایجاد شود. نرخ سود این طرح ۲۳ درصد و حداکثر فرصت بازپرداخت اقساط آن ۶۰ ماه اعلام شده است.

جزئیات و نحوه دریافت طرح مهر بانک سرمایه

بانک سرمایه طرح مهر را در قالب دو سقف عرضه می‌کند؛ سقف ۲۰۰ میلیون تومانی برای اشخاص حقیقی و سقف ۵۰۰ میلیون تومانی که شامل متقاضیانی می‌شود که شخص حقوقی محسوب می‌شوند.

متقاضی برای دریافت تسهیلات نیازمند داشتن حساب کوتاه‌مدت یا جاری و سپرده‌گذاری است. ضریب برابری تسهیلات طرح مهر بانک سرمایه نیز از 50 درصد تا 500 درصد متغیر است که در جدول زیر، این رقم بر اساس مدت‌زمان میانگین حساب، نوع سپرده و مدت‌زمان سررسید نمایش داده شده است.

مدت زمان میانگین حساب (ماه) نوع سپرده مدت بازپرداخت اقساط (ماه) ضریب برابری تسهیلات
۳ جاری ۱۲ 200%
۲۴ 100%
۳۶ 70%
کوتاه‌مدت ۱۲ 150%
۲۴ 75%
۳۶ 50%
۶ جاری ۱۲ 400%
۲۴ 200%
۳۶ 180%
کوتاه‌مدت ۱۲ 300%
۲۴ 150%
۳۶ 100%
۹ جاری ۱۲ 450%
۲۴ 320%
۳۶ 210%
کوتاه‌مدت ۱۲ 450%
۲۴ 250%
۳۶ 150%
۱۲ جاری ۱۲ 500%
۲۴ 450%
۳۶ 300%
کوتاه‌مدت ۱۲ 500%
۲۴ 330%
۳۶ 220%

شرایط بازپرداخت اقساط وام 200 میلیون تومانی بانک سرمایه

مواردی که متقاضی می‌تواند با آنها ضمانت‌های لازم را برای توانایی بازپرداخت اقساط به بانک سرمایه ارائه بدهد، معرفی ضامن رسمی و همچنین اعتبار شغلی است.

مبلغ هر قسط طرح مهر نیز با توجه به سود ۲۳ درصدی تعیین شده و مهلت حداکثر ۶۰ ماهه، به پنج میلیون و ۶۳۸ هزارتومان خواهد رسید که وام‌گیرنده علاوه بر ۳۰۰ هزارتومان بابت هزینه‌های جانبی، ملزم به پرداخت آن به بانک سرمایه است.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی