کد مطلب: 36148

وام | وام ۳۰۰ ملیونی

ثبت نام وام یکروزه | پرداخت وام ۳۰۰ میلیونی خرید کالا

مشتریان بانک کارآفرین بدون نیاز به سپرده‌گذاری و فقط با ارائه ضامن رسمی و پیش فاکتور دریافتی از فروشگاه‌های طرف قرارداد، اقدامات لازم را برای دریافت وام خرید کالای ۳۰۰ میلیون تومانی با سود ۲۳ درصدی و مدت زمان بازپرداخت حداکثر ۳۶ ماهه پیگیری کنند.

ثبت نام وام یکروزه | پرداخت وام ۳۰۰ میلیونی خرید کالا
وام | بانک‌های کارآفرین، مهر ایران، سینا و شهر به مشتریانی که در این بانک‌ها دارای حساب قرض الحسنه هستند، وام 300 میلیونی با نرخ‌های سود اعطا می‌کنند.
 
متقاضیان دریافت وام ۳۰۰ میلیونی می‌توانند با مراجعه به شعب بانک‌های کارآفرین، مهر ایران، شهر و سینا که همگی طرح‌های تسهیلاتی با شرایط متفاوت ارائه می‌دهند، وام بگیرند. طرح‌های وام همیاران سبز بانک کارآفرین، تسهیلات امتیازی بانک مهر ایران، تسهیلات پویا شهر بانک شهر و طرح آفتاب بانک سینا تنها تعدادی از وام‌های 300 میلیون تومانی هستند که جزئیات آنها در ادامه مورد بررسی قرار می‌گیرد.
وام

جزئیات وام خرید کالا بانک کارآفرین

مشتریان بانک کارآفرین بدون نیاز به سپرده‌گذاری و فقط با ارائه ضامن رسمی و پیش فاکتور دریافتی از فروشگاه‌های طرف قرارداد، اقدامات لازم را برای دریافت وام خرید کالای ۳۰۰ میلیون تومانی با سود ۲۳ درصدی و مدت زمان بازپرداخت حداکثر ۳۶ ماهه پیگیری کنند.
مشمولان این طرح تمامی شرکت‌های تولیدی و خدماتی، افراد حقیقی، کارکنان معرفی‌شده از سوی سازمان‌ها، ارگان‌ها و شرکت‌های طرف قرارداد بانک کارآفرین هستند. البته چنانچه متقاضی دارای چک برگشتی یا بدهکاری به بانک باشد، نمی‌تواند برای دریافت تسهیلات همیاران سبز اقدام کند.
شایان ذکر است که مبلغ هر قسط این وام به 11 میلیون و 612 هزار تومان می‌رسد. همچنین این طرح شامل هزینه‌های جانبی به مبلغ سه میلیون و ۲۰۰ هزارتومان بابت تشکیل پرونده و اعتبارسنجی می‌شود که وام‌گیرنده ملزم به پرداخت آن به بانک کارآفرین خواهد بود.
 
نحوه دریافت تسهیلات امتیازی بانک مهر ایران
بانک مهر ایران در طرح «امتیازی» به مشتریان سپرده‌گذار و دارای حساب قرض الحسنه خود تسهیلات قرض الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی پرداخت می‌کند. برای این طرح فقط چهار درصد کارمزد لحاظ شده و وام‌گیرنده سودی به بانک پرداخت نخواهد کرد. دوره بازپرداخت این طرح نیز 60 ماهه است.
متقاضی می‌تواند با ارائه ضامن رسمی و ایجاد گردش حساب حداقل سه ماهه نسبت به دریافت تسهیلات اقدامات لازم را انجام دهد. مبلغ هر قسط این وام پنج میلیون و 524 هزار تومان است و وام‌گیرنده باید در زمان سررسید، مجموعا 331 میلیون و 557 هزار تومان به بانک مهر ایران پرداخت کند.
شرایط وام پویا شهر بانک شهر
در طرح پویاشهر بانک شهر متقاضی می‌تواند تا با ایجاد میانگین حساب حداقل ۳ ماهه تا ۷۰ درصد سپرده‌ خود و تا سقف 300 میلیون تومان تسهیلات دریافت کند. وام‌گیرنده همچنین برای ضمانت نیاز به ضامن کسر از حقوق دارد. بازپرداخت این طرح نیز ۳۶ ماهه و نرخ سود آن ۲۳ درصد تعیین شده است.
 با این شرایط، مبلغ هر قسط پرداختی وام‌گیرنده به بانک شهر 11 میلیون و 612 هزار تومان خواهد بود. همچنین این طرح شامل ۱۰۰ هزارتومان هزینه جانبی نیز می‌شود که وام‌گیرنده ملزم به پرداخت آن به بانک خواهد بود.
وام 300 میلیونی بانک سینا با نرخ سود صفر!
از دیگر طرح‌های تسهیلاتی تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان، می‌توان به طرح آفتاب بانک سینا اشاره کرد. این طرح قرض الحسنه بوده و برای آن سود و کارمزدی در نظر گرفته نشده است. متقاضی دریافت این تسهیلات تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان، می‌تواند با ارائه ضامن رسمی، ایجاد میانگین حساب حداقل یک تا ۱۲ ماهه و داشتن رتبه اعتباری مناسب، از دریافت‌کنندگان این تسهیلات باشد.
حداکثر زمان بازپرداخت این وام 48 ماهه و نسبت مبلغ وام به میزان سپرده نیز ۱۵۰ درصد اعلام شده است. به این ترتیب، متقاضی دریافت وام 300 میلیون تومانی با دوره بازپرداخت 48 ماهه، باید در هر قسط 6 میلیون و 818 هزار تومان به بانک سینا پرداخت کند./تجارت نیوز
 از کدام بانک ها وام ۲۰۰ میلیونی بگیریم؟
 
بانک‌های دی، سامان، کشاورزی و ملت به مشتریان خود وام 200 میلیونی می‌دهند. شرایط و جزئیات دریافت این تسهیلات در این گزارش بررسی شده‌اند.
 
افرادی که متقاضی دریافت وام 200 میلیونی از شبکه بانکی هستند، گزینه‌های متعددی برای دریافت این تسهیلات پیش‌روی خود می‌بینند. بانک دی در طرح خرید کالا، بانک کشاورزی در طرح بانوی ایرانی، بانک سامان در طرح تسهیلات با دستگاه کارتخوان و بانک ملت در طرح رشد، تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌کنند. در ادامه شرایط دریافت هر یک از این وام‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرند.
نحوه دریافت وام خرید کالا 200 میلیون تومانی از بانک دی
متقاضیان دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک دی برای خرید کالا، می‌توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه و سپرده‌گذاری در آن و همچنین معرفی سه ضامن رسمی از تسهیلات خرید کالا با نرخ سود ۲۳ درصدی و با مدت زمان بازپرداخت ۶۰ ماهه بهره‌مند شوند.
به علاوه، بانک دی درصورتی اقدام به پرداخت تسهیلات به متقاضی می‌کند که او دارای قسط معوق یا بدهکاری به بانک نباشد. مبلغ هر قسط این وام با شرایط ذکر شده پنج میلیون و 638 هزار تومان است. وام خرید کالا بانک دی همچنین شامل دو میلیون و ۱۰۰ هزارتومان هزینه بابت تشکیل پرونده و هزینه آبومان سالیانه کارت اعتباری نیز می‌شود که وام‌گیرنده ملزم به پرداخت آن خواهد بود.
جزئیات طرح تسهیلات با دستگاه کارتخوان بانک سامان
بانک سامان این تسهیلات را فقط به اشخاص حقیقی و حقوقی پرداخت می‌کند که دارای دستگاه کارتخوان متصل به حساب در همین بانک باشند. همچنین متقاضی باید با استفاده از دستگاه کارتخوان خود میانگین حساب حداقل ۶ ماهه ایجاد کند و به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد تا از مشمولان دریافت این طرح باشد.
 
سقف مبلغ تسهیلات با دستگاه کارتخوان بانک سامان ۲۰۰ میلیون تومان، نرخ سود آن ۲۳ درصد، مدت زمان بازپرداخت حداکثر ۳۶ ماه و ضریب مبلغ وام به میزان سپرده ۵۰ درصد اعلام شده است. متقاضی همچنین باید برای دریافت سقف تسهیلات دو ضامن رسمی و یک فقره چک به عنوان مدارک ضمانتی به بانک سامان ارائه دهد. مبلغ هر قسط این وام نیز هفت میلیون و 741 هزار تومان است.
طرح وام 200 میلیونی بانوی ایرانی بانک کشاورزی
مشمولان دریافت تسهیلات «بانوی ایرانی» تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان با نرخ سود ۲۳ درصدی و مدت بازپرداخت حداکثر ۳۶ ماهه، سپرده‌گذران در این بانک هستند که موفق به ایجاد معدل حساب حداقل چهار تا ۶ ماهه در بانک کشاورزی شده‌اند.
متقاضی می‌تواند با ارائه ضامن رسمی و قرار دادن حداقل ۲۵ میلیون تومان در حساب خود، تا پنج برابر مبلغ سپرده تسهیلات دریافت کند. متقضیان طرح بانوی ایرانی بانک کشاورزی، علاوه بر اقساط هفت میلیون و 741 هزار تومانی برای وام 200 میلیونی و دوره بازپرداخت 36ماهه، باید ۱۰۰ هزار تومان هزینه بابت تشکیل پرونده در بانک و اعتبارسنجی نیز بپردازند.
شرایط دریافت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی رشد بانک ملت
مشتریان بانک ملت در طرح «رشد» می‌توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه، سپرده‌گذاری در آن و ارائه ضامن رسمی از این وام ۲۰۰ میلیون تومانی بهره‌مند شوند. بانک ملت برای این طرح سقف تسهیلات را به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان، نرخ سود را ۲۳ درصد و مدت زمان بازپرداخت اقسط را ۶۰ ماه اعلام کرده است.
مبلغ سپرده باید حداقل سه ماه در حساب قرار بگیرد تا میانگین حساب مورد نظر بانک ایجاد شود؛ البته وجه سپرده در بانک مسدود نخواهد شد. بانک ملت همچنین نسبت مبلغ وام را به میزان سپرده ۴۰۰ درصد و هزینه جانبی آن را ۱۰۰ هزارتومان اعلام کرده است. مبلغ هر قسط این وام نیز به پنج میلیون و 538 هزار تومان می‌رسد.
آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی