کد مطلب: 36058

وام | وام قرض الحسنه

خبر فوق العاده درباره پرداخت وام قرض الحسنه | وام بدون سود 300 میلیون تومانی بگیرید

مشتریان بانک ملت که دارای حساب قرض الحسنه نیک هستند، امکان درخواست برای تسهیلات 300 میلیون تومانی «نیک وام» را دارند. این وام قرض الحسنه بوده و به مشتریان دارای رتبه اعتباری مناسب تعلق می‌گیرد.

خبر فوق العاده درباره پرداخت وام قرض الحسنه | وام بدون سود 300 میلیون تومانی بگیرید
مشتریان بانک ملت که دارای حساب قرض الحسنه نیک هستند، امکان درخواست برای تسهیلات 300 میلیون تومانی «نیک وام» را دارند. این وام قرض الحسنه بوده و به مشتریان دارای رتبه اعتباری مناسب تعلق می‌گیرد. طبق اعلام بانک ملت، متقاضی باید حداقل نمره اعتباری 30 را داشته باشد تا بتواند برای این تسهیلات درخواست بدهد. در صورتی که مشتری رتبه اعتباری کمتری داشته باشد، امکان درخواست وام را ندارد.
 
به گزارش کاماپرس، وام 300 میلیون تومانی بانک ملت به مشتریانی پرداخت می‌شود که میانگین حساب 4، 8 یا 12 ماهه ایجاد کرده باشند. بانک ملت مبلغ سپرده مشتریان را در هنگام ایجاد میانگین حساب مسدود نمی‌کند و وام گیرنده همواره امکان استفاده از آن و واریز و برداشت را دارد. این وام کاملا قرض الحسنه است و تنها گیرندگان آن باید کارمزد چهار درصدی آن را بپردازند. افراد امکان بازپرداخت این تسهیلات را طی 36 ماه دارند.
لازم به ذکر است این وام به افرادی که هیچ بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی ندارند، تعلق می‌گیرد.
 
چه افرادی امکان درخواست تسهیلات نیک وام را دارند و اقساط چقدر است؟
 
همه اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند برای نیک وام درخواست بدهند. اشخاص حقیقی در صورتی که از دریافت وام منصرف شوند، امکان انتقال امتیاز آن به اقوام درجه یک را دارند. اشخاص حقوقی هم امکان اعطای امتیاز این وام را به پرسنل بیمه شده خود که حساب حقوقی آن‌ها در شعب بانک ملت بوده و حقوقشان از طریق بانک واریز می‌شوند را دارند.
 
بعد از دریافت سقف این وام، با در نظر گرفتن مدت زمان بازپرداخت و کارمزد چهار درصدی، باید هر ماه معادل 9 میلیون و 90 هزار تومان قسط پرداخت شود. در پایان زمان بازپرداخت اقساط، وام گیرنده باید 324 میلیون تومان به بانک پرداخته باشد.
وام قرض الحسنه

وام قرض الحسنه بدون سود بگیرید

متقاضیان وام قرض الحسنه 400 میلیون تومانی بانک مهر ایران علاوه بر افتتاح حساب قرض الحسنه نیازمند ایجاد میانگین حساب حداقل سه ماهه هستند.

به گزارش تجارت نیوز، بانک مهر ایران یک طرح تسهیلاتی 400 میلیون تومانی را بدون سود و با کارمزد چهار درصدی برای مشتریان خود تدارک دیده است. افرادی که مایل به دریافت این وام قرض الحسنه هستند باید در یکی از شعب بانک مهر ایران سپرده قرض الحسنه داشته باشند.

متقاضیان وام 400 میلیون تومانی بانک مهر ایران علاوه بر افتتاح حساب قرض الحسنه نیازمند ایجاد میانگین حساب حداقل سه ماهه هستند. افراد به منظور دریافت این وام باید سه ضامن رسمی مورد به بانک معرفی کنند.

سقف این وام برای اشتغالزایی به 500 میلیون تومان می‌رسد. وام گیرندگان بعد از دریافت تسهیلات مذکور تا 84 ماه امکان پرداخت اقساط آن را دارند.

با در نظر گرفتن مبلغ وام 400 میلیون تومانی، نرخ کارمزد و مدت زمان پرداخت اقساط، وام گیرنده ملزم به پرداخت اقساط 7 میلیون و 272 هزار و 727 تومانی است. کل سود این وام 48 میلیون تومان اعلام شده است. وام گیرنده در پایان بازپرداخت، باید مجموعا 448 میلیون تومان به بانک پرداخته باشد./ منبع : کاماپرس 

شرایط پرداخت اقساط وام قرض الحسنه  150 میلیون تومانی بانک ایران زمین

پس از دریافت تسهیلات، با در نظر گرفتن سقف مبلغ وام به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان، نرخ سود پنج درصدی و حداکثر ۳۶ ماه زمان برای بازپرداخت اقساط، وام‌گیرنده ملزم به پرداخت چهار میلیون و ۴۹۵ هزار تومان به‌صورت ماهانه خواهد بود. جمع مبلغ وام و سود تسهیلات تدبیر در پایان مدت سررسید نیز به ۱۶۱ میلیون و ۸۹۵ هزار تومان می‌رسد.

همچنین وام‌گیرنده ملزم به پرداخت ۳۰۰ هزارتومان بابت هزینه‌های جانبی شامل تشکیل پرونده در بانک و اعتبارسنجی به بانک ایران زمین است.

وام قرض الحسنه

شرایط پرداخت وام قرض الحسنه بانک ملل

موسسه اعتباری ملل به متقاضیان واجد شرایط، وام قرض الحسنه، بدون نیاز به ضامن تا سقف 50 میلیون تومان می‌پردازد.

موسسه اعتباری ملل به متقاضیانی که در این بانک حساب سپرده قرض الحسنه دارند، بین سه میلیون تومان تا 50 میلیون تومان وام با کارمزد چهار درصد می‌پردازد.

متقاضیان واجد شرایط دریافت این وام، سپرده گذارانی هستند که حداقل سه ماه میانگین حساب دارند و به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نیستند. متقاضیان دریافت این وام تا پایان آذر ماه ۱۴۰۳ مهلت دارند که حساب خود را افتتاح کنند.

برای دریافت این وام نیازی به داشتن ضامن رسمی نیست و ضمانت این وام با مدارک شغلی و سفته الکترونیکی انجام می‌شود. متقاضیان برای افتتاح حساب و دریافت این تسهیلات، باید به سامانه متابانک ملل مراجعه کنند.

مبلغ هر قسط وام بدون ضامن موسسه اعتباری ملل چقدر است؟

حداکثر زمان بازپرداخت این وام، 36 ماه تعیین شده است و وام گیرنده در صورت دریافت وام 50 میلیون تومانی با چهار درصد کارمزد، ماهانه ملزم به پرداخت مبلغ یک میلیون و 515 هزار تومان قسط به بانک است. به این ترتیب، وام‌گیرنده باید در زمان سررسید وام مجموعا 54 میلیون و 600 هزار تومان به بانک بازپرداخت کند.

به علاوه دریافت این وام هزینه‌های جانبی 600 هزار تومانی دارد که شامل هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی است.

بانک رفاه کارگران در قالب تسهیلات افق به اشخاص حقیقی تا سقف 300 میلیون تومان و به اشخاص حقوقی تا سقف 750 میلیون تومان وام قرض الحسنه می‌پردازد.

وام قرض الحسنه بانک رفاه کارگران؛ طرح افق بانک رفاه کارگران به متقاضیان واجد شرایط این امکان را می‌دهد که وام با نرخ سود چهار درصد دریافت کنند. این وام به اشخاص حقیقی و بستگان درجه‌یک آنها، شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد (پرسنل کمتر از ۱۰ نفر) و شرکت‌های دانش‌بنیان تعلق می‌گیرد.

شرایط دریافت تسهیلات افق بانک رفاه

سقف مبلغ این وام برای اشخاص حقیقی ۳۰۰ میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی ۷۵۰ میلیون تومان تعیین شده است. نرخ سود این وام نیز چهار درصد است.

افراد واجد شرایط دریافت این وام متقاضیانی هستند که در بانک رفاه کارگران حساب سپرده قرض الحسنه با حداقل گردش حساب ۲۰ میلیون تومانی دارند. همچنین مدت‌زمان خواب سپرده برای دریافت وام افق بین یک تا ۱۲ ماه تعیین شده است. به علاوه متقاضی برای دریافت این وام نباید به بانک بدهکار با دارای چک برگشتی باشد.

ضمانت این وام به وسیله ضامن رسمی و اعتبار شغلی انجام می‌شود و هزینه‌های جانبی دریافت وام، ۲۰۰ هزار تومان شامل هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی است.

وام قرض الحسنه

جزئیات مبلغ و بازپرداخت وام قرض الحسنه بانک رفاه کارگران

مبلغ وام پرداختی در این طرح بر حسب مدت بازپرداخت تسهیلات و مدت سپرده‌گذاری متقاضی متفاوت است. با این حال، بیشترین نسبت مبلغ وام به میزان سپرده که ۳۷۱ درصد است، در شرایطی به متقاضی تعلق می‌گیرد که مدت سپرده‌گذاری او ۱۲ ماه و مدت بازپرداخت تسهیلات ۶ ماهه باشد.

زمان بازپرداخت این وام حداقل ۶ و حداکثر ۶۰ ماه تعیین شده است و وام‌گیرنده در صورت دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی با سررسید ۶۰ ماهه، ملزم به پرداخت پنج میلیون و ۴۵۴ هزار تومان قسط به بانک است و باید در زمان سررسید وام، مجموعاً مبلغ ۳۳۶ میلیون تومان را به بانک بازپرداخت کرده باشد

 
آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی