کد مطلب: 35823

وام | وام ۱۰۰ میلیون | وام بدون ضامن

بدون ضامن و فوری از بانک ملی وام بگیرید | شرایط دریافت ۱۰۰ میلیون تومانی اعلام شد

وام بدون ضامن 100 میلیون تومانی بانک ملی با نرخ سود 23 درصد به سپرده‌گذاران این بانک که رتبه اعتباری B ،A یا C دارند، پرداخت می‌شود.

بدون ضامن و فوری از بانک ملی وام بگیرید | شرایط دریافت ۱۰۰ میلیون تومانی اعلام شد

وام | تمامی کارمندان و اشخاصی که حقوق و مزایای خود را از طریق حساب قرض الحسنه خود در بانک ملی دریافت می‌کنند، از مشمولان دریافت طرح تسهیلاتی بدون ضامن این بانک هستند. سقف مبلغ این وام بر اساس اعتبار سنجی وام گیرنده، حداکثر 50 تا 100 میلیون تومان و نرخ سود آن نیز 23 درصد اعلام شده است.

شرایط دریافت وام بدون ضامن بانک ملی

متقاضی دریافت این طرح باید دارای حساب قرض الحسنه در بانک ملی، دارای رتبه اعتباری B، A یا C از سوی بانک مرکزی و همچنین دارای گواهی کسر از حقوق برای ارائه به بانک و ضمانت باشد تا بتواند برای ثبت‌نام و دریافت وام اقدام کند.

​مبلغ هر قسط وام بدون ضامن 100 میلیون تومانی بانک ملی چقدر است؟

وام‌گیرنده پس از دریافت 100 میلیون تومان تسهیلات کارت اعتباری، باید با احتساب 23 درصد سود طی 36 ماه در هر قسط ماهانه مبلغ سه میلیون و 205 هزارتومان به بانک ملی بپردازد. پس از اتمام زمان بازپرداخت اقساط نیز مجموع پرداختی‌های وام‌گیرنده به 153 میلیون تومان می‌رسد.

این طرح شامل هزینه‌های جانبی به مبلغ یک میلیون و 100 هزارتومان نیز بابت تشکیل پرونده و اعتبارسنجی می‌شود که وام‌گیرنده ملزم به پرداخت آن به بانک ملی است.

انواع بسته‌های تحصیلاتی وام تصنیف بانک تجارت

هفت بسته در نظر گرفته‌شده در طرح تصنیف بانک تجارت عبارت‌اند از: «تسهیلات مرابحه بر اساس میانگین حساب بابت تامین سرمایه در گردش»، «تسهیلات مرابحه بر اساس میانگین حساب بابت تامین کالای سرمایه‌ای»، «تسهیلات مرابحه بر اساس میانگین حساب بابت تامین سرمایه در گردش‌ یا کالای سرمایه‌ای با نرخ سود ترجیحی 17 تا 19 درصدی»، «تسهیلات بر اساس میانگین حساب در قالب مشارکت مدنی بازرگانی»، «تسهیلات سلف بر اساس میانگین حساب»، «تسهیلات اعتبار در حساب‌ جاری در قالب خرید دین به پشتوانه اسناد تجاری حاصل از معاملات نسیه» و «تسهیلات در قالب کارت اعتباری به صاحبان واحدهای صنفی و پرسنل آنها».

​کف مبلغ این تسهیلات 800 میلیون تومان و سقف آنها چهار میلیارد تومان است. متقاضیان می‌توانند برای اطلاع دقیق از شرایط هر یک از این بسته‌های تحصیلاتی، به صفحه وام تصنیف در وب‌سایت بانک تجارت مراجعه کنند.

شرایط بازپرداخت وام 4 میلیارد تومانی بانک تجارت

با احتساب سقف چهار میلیارد تومانی طرح تصنیف بانک تجارت برای وام تامین کالاهای سرمایه‌ای با نرخ سود 23 درصدی و مدت بازپرداخت اقساط حداکثر 24 ماهه، مبلغ هر قسط ماهانه این وام 209 میلیون و 493 هزار تومان خواهد بود که جمع این ارقام در پایان مدت سررسید به پنج میلیارد و 27 میلیون تومان می‌رسد.

وام

بانک ایران زمین در یکی از جدید‌ترین طرح‌های وام فوری خود به نام «تدبیر» اقدام به عرضه تسهیلات تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان با نرخ سود پنج درصدی و مدت‌زمان بازپرداخت حداکثر ۳۶ ماهه کرده است. این وام ویژه اشخاص حقوقی یا کارمندان آنهاست که می‌توانند با ارائه گواهی کسر از حقوق از مزیت‌های این طرح استفاده کنند.

متقاضیان دریافت این وام ابتدا باید یک حساب قرض الحسنه در بانک ایران زمین افتتاح کنند، سپس مبلغی را به‌ عنوان سپرده در حساب خود قرار دهند و بعد از گذشت حداقل سه ماه، برای ثبت‌نام دریافت طرح تدبیر اقدام کنند. شایان ذکر است مبلغ سپرده در بانک ایران زمین مسدود نمی‌شود و وام‌گیرنده قادر خواهد بود از حساب خود برداشت کند یا مبلغ آن را افزایش دهد.

وام‌گیرنده همچنین می‌تواند با ارائه گواهی کسر از حقوق و اعتبار شغلی،‌ به بانک ایران زمین ثابت کند که توانایی بازپرداخت اقساط در زمان موعود را دارد. بانک نیز باید از وضعیت بدهکار نبودن و نداشتن چک برگشتی متقاضی اطمینان حاصل کند.

به‌علاوه شخص حقوقی باید دارای پروانه یا جواز فعالیت باشد و چنانچه متقاضی کارمند باشد، باید بیمه‌شده شرکت وام‌گیرنده باشد تا مشمول طرح تدبیر بانک ایران زمین شود.

پس از دریافت تسهیلات، با در نظر گرفتن سقف مبلغ وام به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان، نرخ سود پنج درصدی و حداکثر ۳۶ ماه زمان برای بازپرداخت اقساط، وام‌گیرنده ملزم به پرداخت چهار میلیون و ۴۹۵ هزار تومان به‌صورت ماهانه خواهد بود. جمع مبلغ وام و سود تسهیلات تدبیر در پایان مدت سررسید نیز به ۱۶۱ میلیون و ۸۹۵ هزار تومان می‌رسد.

همچنین وام‌گیرنده ملزم به پرداخت ۳۰۰ هزارتومان بابت هزینه‌های جانبی شامل تشکیل پرونده در بانک و اعتبارسنجی به بانک ایران زمین است.

وام فوری

روش درخواست وام فوری

درخواست وام لیلیوم به‌صورت آنلاین و از طریق اپلیکیشن سیبانک انجام می‌شود.

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند درخواست وام خود را در این نرم‌افزار ثبت کرده و بر اساس رتبه اعتباری خود، سقف مبلغ وام مشخص می‌شود.

افرادی که دارای رتبه اعتباری A، B و C هستند، به‌ترتیب می‌توانند تا سقف ۵۰، ۲۰ و ۱۰ میلیون تومان وام دریافت کنند.

جزئیات بازپرداخت وام فوری

حداکثر زمان بازپرداخت این وام ۳۶ ماه تعیین شده است.

برای مثال، وام‌گیرنده‌ای که وام ۵۰ میلیون تومانی را با دوره بازپرداخت ۳۶ ماهه و نرخ بهره ۲۳ درصد دریافت کند، باید ماهانه یک میلیون و ۹۳۵ هزار تومان به بانک بازپرداخت کند.

مجموع رقم اصل و سود این وام به ۶۹ میلیون و ۷۷۷ هزار تومان می‌رسد.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی