کد مطلب: 35766

سوابق بیمه تامین اجتماعی را با کد ملی دریافت کنید | استعلام سوابق بیمه در سامانه eservices.tamin.ir

سازمان تامین اجتماعی به منظور تسهیل دسترسی و کاهش مراجعات حضوری به کارگزاری های بیمه تامین اجتماعی و امکان مشاهده سریع سوابق بیمه با موبایل، برنامه تامین اجتماعی من را برای استفاده در گوشی های تلفن همراه طراحی کرده است ، همچنین با شماره گیری یک کد دستوری از طریق موبایل به راحتی می توان آخرین سابقه بیمه تامین اجتماعی را استعلام گرفت

سوابق بیمه تامین اجتماعی را با کد ملی دریافت کنید | استعلام سوابق بیمه در سامانه eservices.tamin.ir

بیمه شدگان تامین اجتماعی می توانند با ارسال کد دستوری توسط تلفن همراه سوابق بیمه ای خود را به راحتی مشاهده نمایند که مراحل انجام این کار در اندیشه معاصر شرح داده شده است.

مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی با کد ملی و ورود به سامانه مشاهده سوابق بیمه دو مورد مهمی است که بیمه شدگان تامین اجتماعی به آن نیاز پیدا می کنند و ما  علاوه بر مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی با کد ملی، نحوه ورود به سامانه مشاهده سوابق بیمه را شرح داده ایم؛ در ادامه همراهمان باشید تا استعلام سابقه بیمه را در پایان این مطلب به شنا بیاموزیم.

مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی با کد ملی

سازمان تامین اجتماعی به منظور تسهیل دسترسی و کاهش مراجعات حضوری به کارگزاری های بیمه تامین اجتماعی و امکان مشاهده سریع سوابق بیمه با موبایل، برنامه تامین اجتماعی من را برای استفاده در گوشی های تلفن همراه طراحی کرده است ، همچنین با شماره گیری یک کد دستوری از طریق موبایل به راحتی می توان آخرین سابقه بیمه تامین اجتماعی را استعلام گرفت.

براساس قانون کشور ما و به منظور حمایت از کارگران ، کارفرمایان موظف هستند که کارگران و کارمندان خود را بیمه نمایند. بیمه شدگان تامین اجتماعی برای اطمینان از واریز حق بیمه توسط کارفرما می توانند سوابق بیمه ای خود را دریافت نمایند.

از آنجایی که معمولا سوالاتی همچون چندسال سابقه بیمه دارم؟ عموما برای بیمه شدگان پیش میاید و این روزها اکثر مردم به تلفن همراه دسترسی دارند ، سازمان تامین اجتماعی راهکارهایی را برای دسترسی و مشاهده سوابق بیمه با موبایل با کد ملی از طریق گوشی همراه و موبایل پیش بینی کرده است. در واقع با نصب اپلیکیشن تامین اجتماعی من و یا استفاده از کد دستوری که در اندیشه معاصر به آن اشاره خواهیم کرد می توانید به سوابق بیمه ای دسترسی پیدا کنید.

استفاده از تلفن همراه و گوشی برای مشاهده سوابق بیمه سبب صرفه جویی در زمان و سهولت در دسترسی خواهد بود. در ادامه به توضیحات کاملی در خصوص مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی با کد ملی، استعلام سابقه بیمه از طریق کد دستوری و همچنین لینک مستقیم مشاهده سوابق بیمه با کد ملی پرداخته شده است.

مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی با کد ملی

سازمان تامین اجتماعی یک اپلیکیشن برای دسترسی ساده تر کاربران به امکانات بیمه تامین اجتماعی طراحی کرده است که یکی از این امکانات ، دسترسی و مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی با کد ملی است . تمامی بیمه شدگان تامین اجتماعی با ثبت نام در سامانه و نصب این نرم افزار بر روی تلفن همراه خود می توانند از امکانات استعلام بیمه با کد ملی به سادگی و بدون اتلاف وقت یا صرف هزینه برخوردار شوند و می توانند برای مراجعات حضوری از سامانه نوبت دهی nobat.tamin.ir استفاده نمایند.

البته همانطور که گفته شد ، پیش شرط استفاده از این نرم افزار برای استفاده از امکانات آن و مشاهده سوابق بیمه با موبایل با کد ملی​ ، ثبت نام در سامانه بیمه تامین اجتماعی است . در واقع با ثبت نام در این سامانه و دریافت نام کاربری و گذر واژه می توانید به صفحه شخصی خود از طریق این نرم افزار دسترسی پیدا کنید .

با نصب نرم افزار تامین اجتماعی من ، صفحه ذیل برای شما نمایش داده می شود . برای دسترسی به اطلاعات بیمه ای باید از قسمت استعلام خدمات غیر حضوری گزینه بیمه شدگان را انتخاب نمایید .

بعد از وارد کردن کد ملی و گذرواژه ای که در هنگام ثبت نام در سامانه دریافت کرده اید ، گزینه استعلام را انتخاب کنید . اگر ثبت نام نکرده اید گزینه ثبت نام سامانه مشاهده سوابق را انتخاب کنید .

برای دانلود نرم افزار تامین اجتماعی من و اطلاع از خدمات دیگری که توسط این نرم افزار می توانید دریافت کنید می توانید مقاله ذیل را مطالعه کنید . به غیر از بیمه شدگان ، کارفرمایان و مستمری بگیران نیز می توانند از امکانات این اپلیکیشن استفاده نمایند .

استعلام سابقه بیمه با موبایل از طریق کد دستوری

از آنجا که مراجعات غیر ضروری به دفاتر بیمه تامین اجتماعی ، باعث ازدحام و اتلاف وقت فراوان می شود ، سازمان تامین اجتماعی برای استعلام سابقه بیمه با موبایل از طریق کد دستوری به منظور دسترسی آسان و مشاهده سریع سوابق بیمه ای بیمه شدگان و سایر خدمات تامین اجتماعی کد های دستوری ای را طراحی نموده است .

برای استفاده از این کد دستوری و مشاهده سوابق بیمه با موبایل با کد ملی نیز همانند آنچه که پیش تر در خصوص برنامه تامین اجتماعی من گفته شد ، ابتدا لازم است که در سامانه تامین اجتماعی ثبت نام انجام گیرد .

بعد از ثبت نام در سامانه تامین اجتماعی به راحتی می توانید با استفاده از شماره گیری کد های دستوری ذیل با تلفن همراه به سوابق بیمه ای خود دسترسی پیدا کنید .

USSD مشاهده سریع سوابق بیمه برای همراه اول : #۱۴۲*

کد USSD مشاهده سریع سوابق بیمه برای ایرانسل : #۱۴۲۰*۴*

کد USSD مشاهده سریع سوابق بیمه برای رایتل : #۱۴۲۰*۴*

 

لینک مستقیم مشاهده سریع سوابق بیمه با کد ملی

ممکن است برای بیمه شدگان این سوال مطرح شود که چند سال سابقه بیمه دارم با کد ملی چطور می توانم سوابقم را ببینم؟بیمه شدگان برای استعلام سوابق بیمه تامین اجتماعی همچنین میتوانند به صورت غیر حضوری و از طریق لینک مستقیم مشاهده سریع سوابق بیمه با کد ملی اقدام نمایند.

بدین منظور بیمه شدگان میبایست از طریق لینک eservices.tamin.ir با وارد کردن اطلاعات شخصی خود سابقه بیمه تامین اجتماعی شان را مشاهده نمایند.

برای مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی و استعلام بیمه با کد ملی و در مرحله اول بیمه شده ابتدا  وارد سامانه خدمات الکترونیک بیمه تامین اجتماعی شده و کد ملی و گذرواژه خود را وارد نمایند.

در گام بعدی از فهرست گزینه بیمه شدگان را انتخاب نموده و سپس عنوان خدمات سابق را انتخاب نمایند.

در گام بعدی با انتخاب گزینه کلیه سوابق میتوانند سوابق بیمه تامین اجتماعی و کد استعلام بیمه تامین اجتماعی خود را مشاهده نمایند.

همانطور که اشاره شد بیمه شدگان به منظور مشاهده سوابق بیمه با کد ملی با موبایل و یا همراه داشتن نام کاربری و گذرواژه سامانه بیمه تامین اجتماعی متقاضیان میتوانند از طریق سامانه خدمات الکترونیک بیمه تامبن اجتماعی به صورت غیرحضوری نیز اقدام نمایند./اندیشه معاصر

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی