کد مطلب: 35746

محمدرضا گلزار | محمدرضا گلزار بازیگر

شوآف جدید محمدرضا گلزار | کفش‌های لاکچری گلزار در یک کافه خبرساز شد!

تصویر محمدرضا گلزار با استایل عجیب در کافه خبرسازی شد!

شوآف جدید محمدرضا گلزار | کفش‌های لاکچری گلزار در یک کافه خبرساز شد!

تصویری تازه منتشر شده از استایل جدید محمدرضا گلزار با کفش های عجیب و غریبش در کافه که همه رو متعجب کرد را ببینید.

 

محمدرضا گلزار

بیوگرافی محمدرضا گلزار و همسرش

محمدرضا گلزار متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران بازیگر، خواننده و آهنگساز استفارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد می باشد که از زمان دانشجویی با نواختن گیتار شروع کرد و حالا چند فروشگاه دیجیتال هم دارداو با ۱۷۷ سانتی متر قد و ۸۸ کیلوگرم وزن در عرصه مدلینگ هم حضور داردمحمدرضا گلزار آذری در شهر تهران از پدری مهندس و اهل تبریز و مادری خانه دار و تهرانی به دنیا آمده است و می گوید با افتخار تورک هستم و فامیلی ام گلزار آذری استدو برادر بنام «علیرضا» مهندس رشته عمران و «بردیا» مترجم زبان انگلیسی و یک خواهر بنام «آتوسا» مترجم زبان آلمانی دارد و خودش فرزند سوم خانواده است

رضا گلزار بهار ۱۴۰۲ در سن ۴۶ سالگی با دختری به نام «آیسان آقاخانی» با ۱۹ سال فاصله سنی ازدواج کرد، عروس خانم متولد ۱۳۷۶ بوده و اهل زنجان است.

عروسی محمدرضا گلزار و همسرش

بعد از شکایت گلزار از مطرح‌کنندگان ادعای «سیاهی لشکر‌های مزدوری»، ماجرای ازدواج این بازیگر، به شکل ناگهانی و به گونه‌ای تعلیق‌وار رسانه‌ای شد.در ابتدا امر ویدئویی که ظاهرا نشان می‌داد به شکل ناخواسته و پنهانی گرفته شده، در رسانه‌های مجازی پخش شد که در آن گلزار همراه با یک خانم سوار ماشین می‌شدند.

چهره خانم نیز ناپیدا بود، اما در ادامه بسیاری از رسانه‌ها با انتشار عکس‌هایی، این شخص را «آیسان آقاخانی» معرفی کردند. این ویدئو در رسانه‌ها و شبکه‌‎های مجازی، با عنوان عقد محمدرضا گلزار پخش شد.

همزمان با پخش این ویدئو محمدرضا گلزار بدون هیچ توضیحی یک عکس در استوری اینستاگرامش منتشر کرد که کت و شلوار مشکی و پاپیون پوشیده است؛ که به عنوان لباس دامادی گلزار در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

بعد از تقریبا ۲۴ ساعت از این اتفاق دفتر عقد «ازدواج طلایی» در صفحه اینستاگرامش با انتشار عکسی از گلزار و عاقد آن (آقای طلایی) این ازدواج را به محمدرضا گلزار تبریک گفت. این تبریک و عکس دفترخانه و شخص عاقد مهر تاییدی بر ازدواج محمدرضا گلزار شد.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی