کد مطلب: 35695

وام قرض الحسنه | وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی | وام قرض الحسنه بانک مسکن

آغاز ثبت نام وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی | اگر دنبال وام ارزان قیمت هستید ، بخوانید

وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی بانک مسکن با نرخ سود چهار درصدی به اشخاص حقیقی پرداخت می‌شود. سقف این وام برای اشخاص حقوقی 750 میلیون تومان است.

آغاز ثبت نام وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی | اگر دنبال وام ارزان قیمت هستید ، بخوانید

وام قرض الحسنه | طرح ثمر بانک مسکن از طرح‌های قرض الحسنه این بانک است که می‌توان با افتتاح حساب جاری، سپرده‌گذاری در آن و ایجاد میانگین حساب مناسب، وام با نرخ سود چهار درصد و دوره بازپرداخت 60ماهه دریافت کرد. سقف مبلغ این وام برای اشخاص حقیقی ۳۰۰ میلیون و برای اشخاص حقوقی ۷۵۰ میلیون تومان اعلام شده است.

جزئیات دریافت وام قرض الحسنه بانک مسکن

متقاضی دریافت این طرح باید پس از افتتاح حساب جاری، حداقل یک میلیون تومان را تحت عنوان سپرده در حساب خود قرار دهد. البته باید حداقل یک تا ۱۲ ماه از سپرده‌گذاری گذشته باشد تا متقاضی مشمول دریافت این تسهیلات شود.

​متقاضی همچنین باید با ارائه ضامن رسمی و اعتبار شغلی،‌ به بانک ثابت کند که می‌تواند مبلغ اقساط را کامل و به‌موقع پرداخت کند. همچنین بانک مسکن باید از وضعیت بدهکاری نبودن او به شعب و نداشتن چک برگشتی اطمینان حاصل کند.

ضریب تسهیلات ثمر بانک مسکن چقدر است؟

نسبت مبلغ وام به میانگین سپرده در طرح ثمر بانک مسکن، از پنج تا 320 درصد متغیر است که بر اساس دوره سپرده‌گذاری و زمان بازپرداخت وام تعیین می‌شود. جرئیات ضریب تسهیلات این طرح در جدول زیر نمایش داده شده است.

دوره سپرده‌گذاری ( ماه)

ضریب تسهیلات برحسب دوره بازپرداخت

۱۲ ماه

۲۴ ماه

۳۶ ماه

۴۸ ماه

۶۰ ماه

۱

25%

12%

9%

7%

5%

۲

51%

25%

17%

13%

11%

۳

78%

39%

26%

20%

17%

۴

105%

52%

34%

26%

22%

۵

132%

65%

43%

33%

27%

۶

160%

78%

52%

40%

33%

۷

186%

91%

61%

46%

38%

۸

213%

104%

70%

53%

44%

۹

240%

118%

80%

60%

50%

۱۰

266%

132%

90%

66%

55%

۱۱

293%

146%

100%

73%

60%

۱۲

320%

160%

110%

80%

66%

جزئیات بازپرداخت وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بانک مسکن

پس از دریافت ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات از بانک مسکن،‌ با مبنا قرار دادن کارمزد چهار درصدی و مهلت بازپرداخت اقساط ۶۰ماهه، وام‌گیرنده ملزم به پرداخت پنج میلیون و ۵۲۴ هزار تومان در هر قسط خواهد بود. به این ترتیب، جمع اقساط طرح ثمر نیز در پایان مدت سررسید به ۳۳۱ میلیون و ۵۵۷ هزار تومان می‌رسد.

​همچنین مبلغ ۲۰۰ هزار تومان نیز بابت هزینه‌های جانبی که شامل تشکیل پرونده و مراحل اعتبارسنجی می‌شود از وام‌گیرنده دریافت خواهد شد.

وام قرض الحسنه

شرایط پرداخت وام قرض الحسنه بانک ملل

موسسه اعتباری ملل به متقاضیان واجد شرایط، وام قرض الحسنه، بدون نیاز به ضامن تا سقف 50 میلیون تومان می‌پردازد.

موسسه اعتباری ملل به متقاضیانی که در این بانک حساب سپرده قرض الحسنه دارند، بین سه میلیون تومان تا 50 میلیون تومان وام با کارمزد چهار درصد می‌پردازد.

متقاضیان واجد شرایط دریافت این وام، سپرده گذارانی هستند که حداقل سه ماه میانگین حساب دارند و به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نیستند. متقاضیان دریافت این وام تا پایان آذر ماه ۱۴۰۳ مهلت دارند که حساب خود را افتتاح کنند.

برای دریافت این وام نیازی به داشتن ضامن رسمی نیست و ضمانت این وام با مدارک شغلی و سفته الکترونیکی انجام می‌شود. متقاضیان برای افتتاح حساب و دریافت این تسهیلات، باید به سامانه متابانک ملل مراجعه کنند.

مبلغ هر قسط وام بدون ضامن موسسه اعتباری ملل چقدر است؟

حداکثر زمان بازپرداخت این وام، 36 ماه تعیین شده است و وام گیرنده در صورت دریافت وام 50 میلیون تومانی با چهار درصد کارمزد، ماهانه ملزم به پرداخت مبلغ یک میلیون و 515 هزار تومان قسط به بانک است. به این ترتیب، وام‌گیرنده باید در زمان سررسید وام مجموعا 54 میلیون و 600 هزار تومان به بانک بازپرداخت کند.

به علاوه دریافت این وام هزینه‌های جانبی 600 هزار تومانی دارد که شامل هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی است.

بانک رفاه کارگران در قالب تسهیلات افق به اشخاص حقیقی تا سقف 300 میلیون تومان و به اشخاص حقوقی تا سقف 750 میلیون تومان وام قرض الحسنه می‌پردازد.

وام قرض الحسنه بانک رفاه کارگران؛ طرح افق بانک رفاه کارگران به متقاضیان واجد شرایط این امکان را می‌دهد که وام با نرخ سود چهار درصد دریافت کنند. این وام به اشخاص حقیقی و بستگان درجه‌یک آنها، شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد (پرسنل کمتر از ۱۰ نفر) و شرکت‌های دانش‌بنیان تعلق می‌گیرد.

شرایط دریافت تسهیلات افق بانک رفاه

سقف مبلغ این وام برای اشخاص حقیقی ۳۰۰ میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی ۷۵۰ میلیون تومان تعیین شده است. نرخ سود این وام نیز چهار درصد است.

افراد واجد شرایط دریافت این وام متقاضیانی هستند که در بانک رفاه کارگران حساب سپرده قرض الحسنه با حداقل گردش حساب ۲۰ میلیون تومانی دارند. همچنین مدت‌زمان خواب سپرده برای دریافت وام افق بین یک تا ۱۲ ماه تعیین شده است. به علاوه متقاضی برای دریافت این وام نباید به بانک بدهکار با دارای چک برگشتی باشد.

ضمانت این وام به وسیله ضامن رسمی و اعتبار شغلی انجام می‌شود و هزینه‌های جانبی دریافت وام، ۲۰۰ هزار تومان شامل هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی است.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی