کد مطلب: 35517

وام | وام ۳۰۰ میلیون تومانی | وام خرید کالا

ثبت نام وام خرید کالای ۳۰۰ میلیونی برای همه مردم ! | اگر دنبال وام ارزان هستید ، بخوانید !

اشخاص حقوقی که در بانک سینا دارای حساب قرض الحسنه هستند می‌توانند برای کارکنان خود، شرایط دریافت وام خرید کالای 300 میلیون تومانی بانک سینا را فراهم کنند.

ثبت نام وام خرید کالای ۳۰۰ میلیونی برای همه مردم ! | اگر دنبال وام ارزان هستید ، بخوانید !

وام خرید کالا | طرح نخل بانک سینا ویژه اشخاص حقوقی است که می‌خواهند به کارکنان خود وام خرید کالا عرضه کنند. نرخ سود این وام ۱۶، ۲۰ و ۲۳ درصد است و حداقل ۶ و حداکثر ۳۶ ماه زمان بازپرداخت برای آن تعیین شده است. در این طرح، پرسنل می‌توانند ضامن یکدیگر شوند و تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند.

نحوه دریافت تسهیلات نخل بانک سینا

افراد حقوقی پس از افتتاح حساب قرض الحسنه در بانک سینا، باید برای دریافت وام نخل مبلغی را در این بانک سپرده‌گذاری کنند. اگرچه مبلغ سپرده باید حداقل یک ماه در بانک بخوابد، اما رقم سپرده پس از دریافت وام در بانک مسدود نمی‌شود و وام‌گیرنده می‌تواند مبلغ آن را کاهش یا افزایش دهد. همچنین بازپرداخت اقساط این طرح نیز از طریق اعتبار شغلی ضمانت می‌شود.

مبلغ وام خرید کالای بانک سینا چگونه تعیین می‌شود؟

نسبت تسهیلات به میانگین سپرده در این طرح بانک سینا، از هشت درصد تا 44 درصد متغیر است و بر اساس مدت و شیوه بازپرداخت وام تعیین می‌شود. جدول زیر مقادیر مختلف این نسبت را نمایش می‌دهد.

مدت سپرده‌گذاری

مدت بازپرداخت

ضریب تسهیلات

۱ ماه

۶ ماهه اقساطی

39%

۱ ماه

۱۲ ماهه اقساطی

22%

۱ ماه

۲۴ ماهه اقساطی

12%

۱ ماه

۳۶ ماهه اقساطی

8%

۱ ماه

۳ ماهه راس مدت

44%

۱ ماه

۶ ماهه راس مدت

22%

مبلغ اقساط وام خرید کالای 300 میلیون تومانی بانک سینا چقدر است؟

بانک سینا برای طرح نخل، نرخ سود ۱۶، ۲۰ و ۲۳ درصد و همچنین مدت‌زمان بازپرداخت ۶ تا ۳۶ ماه اعلام کرده است.

حال اگر شخص حقوقی موفق به دریافت تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی شود، با احتساب ۲۳ درصد سود و ۳۶ ماه زمان برای پرداخت اقساط، باید ماهانه مبلغ ۱۱ میلیون و ۶۱۲ هزارتومان به بانک بپردازد. در پایان مدت سررسید نیز جمع مبالغ اقساط به ۴۲۱ میلیون تومان می‌رسد.

​البته با مبنا قرار دادن سود ۱۶ درصدی، هر قسط ۱۰ میلیون و ۵۴۷ هزارتومان و جمع مبالغ اقساط ۳۸۲ میلیون و ۸۹۵ هزار تومان خواهد بود.

وام‌گیرنده همچنین باید مبلغ سه میلیون و ۱۰۰ هزارتومان بابت هزینه‌های جانبی که شامل تشکیل پرونده،‌ اعتبارسنجی و آبونمان سالیانه کارت اعتباری می‌شود، به بانک بپردازد.

وام

وام خرید کالا | معرفی طرح کالانو و جزئیات آن

وام کالانو بانک تجارت تسهیلات کارت اعتباری یا همان خرید کالا است که شخص وام گیرنده می‌تواند با استفاده از آن از فروشگاه‌های طرف قرارداد با بانک تجارت خرید کند. فروشگاه‌‌های طرف قرارداد در این تسهیلات شرکت‌های پاکشوما، کویر موتور و انتخاب الکترونیک هستند.

بانک تجارت برای این وام که در مبالغ 20 میلیون تومان، 50 میلیون تومان و 100 میلیون تومانی اعطا می‌شود، نرخ سود را 23 درصد اعلام کرده است. مدت زمان بازپرداخت این وام نیز 24 ماهه است. همچنین ضمانت‌های لازم برای دریافت وام، از طریق اعتبارسنجی انجام می‌شود.

از دیگر شرایط طرح کالانو بانک تجارت می‌توان به نداشتن سابقه چک برگشتی متقاضی و بدهکار نبودن او به بانک، اشاره کرد. همچنین این وام به افرادی که قبلا از تسهیلات خرید کالا استفاده کرده باشند، تعلق نمی‌گیرد.

اقساط وام خرید کالای 100 میلیون تومانی بانک تجارت چقدر است؟

در صورت دریافت وام 100 میلیون تومانی، وام‌گیرنده باید در مدت 24 ماه، در هر قسط مبلغ پنج میلیون و 237 هزار تومان به بانک پرداخت کند. جمع مبالغ پرداختی نیز در پایان مدت بازپرداخت به 126 میلیون و 745 هزارتومان خواهد رسید.

شایان ذکر است وام‌گیرنده باید یک میلیون و 100 هزارتومان نیز بابت هزینه‌های جانبی اعم از هزینه تشکیل پرونده،‌ اعتبارسنجی و آبونمان سالیانه کارت اعتباری، به بانک تجارت بپردازد.

وام بدون ضامن

از صفر تا صد دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی از این بانک 

بانک کشاورزی در طرح بسته گندم تا 200 میلیون تومان وام با نرخ شود 17 درصد پرداخت می‌کند. این طرح ویژه گندم‌کاران است و آنها می‌توانند با ایجاد میانگین حساب مناسب از این تسهیلات بهره‌مند شوند. 

متقاضی دریافت این وام باید با ارائه ضامن رسمی یا اعتبار شغلی، ضمانت لازم را برای توانایی پرداخت اقساط به بانک بدهد. البته بانک نیز باید از وضعیت بدهکار نبودن متقاضی به بانک و نداشتن سابقه چک برگشتی مطمئن شود.

جزئیات وام طرح بسته گندم بانک کشاورزی

دریافت طرح بسته گندم بانک کشاورزی، نیازمند داشتن حساب قرض الحسنه، بلندمدت یا کوتاه‌مدت است. همچنین متقاضی باید مبلغی را تحت عنوان سپرده در حساب خود قرار دهد. البته بانک کشاورزی به این سپرده، بسته به نوع آن، سود پرداخت می‌کند که نرخ این سود بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار است.

همچنین مبلغ سپرده در بانک مسدود نمی‌شود و وام‌گیرنده می‌تواند از آن برداشت یا به آن اضافه کند، اما باید حداقل بین سه تا ۱۲ ماه از زمان افتتاح آن گذشته باشد.

مبلغ تسهیلات طرح بسته گندم بانک کشاورزی چگونه تعیین می‌شود؟

 نسبت مبلغ وام به رقم میانگین سپرده در طرح بسته گندم بانک کشاورزی، برحسب مدت زمان بازپرداخت و میانگین حساب، بین ۱۵۰ تا ۳۵۰ درصد است.

​مثلاً اگر کشاورزی 10 میلیون تومان میانگین حساب داشته باشد، با احتساب افزایش حداکثر ۳۵۰ درصدی، می‌تواند 35 میلیون تومان تسهیلات دریافت کند.

جدول زیر ضریب تسهیلات این طرح با توجه به شرایط سپرده‌گذاری و بازپرداخت را نشان می‌دهد.

نوع سپرده

نوع محصول

سقف پرداخت

نوع تسهیلات

شرایط بازپرداخت

 

 

 

 

کوتاه مدت

۶ ماهه (۱۷٪)

۱۵۰%

سرمایه در گردش

۶ ماه

 

 

 

 

بلند مدت

۱ ساله

۱۲۰%

حداکثر یک‌ساله / بدون مسدودی سپرده / یک ماه قبل از سررسید سپرده

 

 

 

 

۲ ساله

۱۱۰%

 

 

 

 

 ۳ ساله

۱۰۰%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوع سپرده

نوع محصول

مدت زمان میانگین گیری

نوع تسهیلات

ضریب برابری

دوره بازپرداخت (ماه)

کوتاه مدت

کوتاه مدت ۵ درصدی گندم

۳

سرمایه در گردش

150%

۳

۶

300%

۶

۱۲

350%

۱۲

۶

مرابحه حداکثر ۲۰۰ میلیون تومان

200%

۲۴

۱۲

250%

۳۶

شرایط بازپرداخت وام 200 میلیون تومانی بانک کشاورزی

بانک کشاورزی برای این طرح تسهیلاتی، ۱۷ درصد سود و مدت‌زمان بازپرداخت بین سه تا ۳۶ماهه تعیین کرده است. حال با احتساب سقف ۲۰۰ میلیون تومانی وام، نرخ سود ۱۷ درصدی و مهلت ۳۶ ماهه بازپرداخت، وام‌گیرنده باید در هر قسط ماهانه مبلغ هفت میلیون و ۱۳۰ هزارتومان به بانک پرداخت کند.

در پایان مدت سررسید اقساط نیز وام‌گیرنده باید در مجموع مبلغ ۲۵۶ میلیون و ۷۹۹ هزارتومان به بانک بازگرداند که از این مبلغ ۵۶ میلیون و ۶۹۹ هزار تومان سهم سود بانک کشاورزی از این تسهیلات خواهد بود.

از هزینه‌های جانبی این طرح می‌توان به ۱۰۰ هزار تومان برای تشکیل پرونده و اعتبارسنجی اشاره کرد./تجارت نیوز

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی