کد مطلب: 35244

وام قرض الحسنه | وام قرض الحسنه جدید

بدون ضامن 48 ساعته وام بگیرید | وام قرض الحسنه بدون سپرده بانک رسالت

ثبت درخواست وام بانک رسالت از طریق آدرس اینترنتی ibank.rqb.ir امکان پذیر است

بدون ضامن 48 ساعته وام بگیرید | وام قرض الحسنه بدون سپرده بانک رسالت

وام قرض الحسنه | وام رسالت بدون سپرده را چگونه بگیرم؟ در ادامه پاسخ این سوال را شرح داده ایم و محاسبه قسط وام رسالت را در همین گزارش از اندیشه معاصر بیان کرده ایم تا متقاضیان دریافتوام رسالت بدون سپرده بتوانند به راحتی برای این وام درخواست دهند و در پایان محاسبه قسط وام رسالت را فرابگیرند.

وام قرض الحسنه

درخواست وام قرض الحسنه بانک رسالت

وام بانک قرض الحسنه رسالت تحت شرایط افتتاح حساب در این بانک و داشتن گردش حساب به متقاضیان اعطا می شود. پرداخت وام فوری و وام بدون سپرده از جمله خدمات این بانک است که پس از انجام اعتبار سنجی مرآت به مشتریان ممتاز با سود ۲ درصد تعلق می گیرد.ی

کی از روش های تامین مالی برای انجام امور مختلف، دریافت وام از بانک ها است. بانک قرض الحسنه رسالت اقدام به پرداخت وام با بهره کم به مشتریان خود می کند که شرایط عمومی پرداخت این وام مانند سایر بانک ها بوده و فقط نیاز به اعتبار سنجی بانکی در سامانه مخصوص این بانک است.

با توجه به اهمیت اطلاع داشتن از شرایط وام های مختلف مانند تسهیلات فوری بانک رسالت و یا وام بدون ضامن این بانک، نیاز است تا متقاضیان آگاهی خود را در این زمینه افزایش داده و با اطلاعات کامل تر و دید باز تر نسبت به ثبت درخواست وام خود در بانک رسالت اقدام کنند.

در ابتدا؛ به این سوال که وام بانک قرض الحسنه رسالت چیست؛ پاسخ داده و به شرایط ثبت نام تسهیلات فوری، وام فوری بدون سپرده، وام بدون ضامن، وام فوری بانک رسالت بدون سپرده با جواز کسب و با سفته پرداخته شده و مدارک لازم برای ثبت نام تسهیلات بانک رسالت بیان خواهد شد. در ادامه، سامانه وام بانک رسالت معرفی می شود. در نهایت نحوه مشاهده امتیاز و برآورد تسهیلات در این بانک و مراحل، شرایط ثبت نام و سقف وام بدون ضامن بانک رسالت بررسی خواهد شد و پیگیری وام قرض الحسنه بانک رسالت ارائه می گردد.

وام بانک قرض الحسنه رسالت چیست

وام قرض الحسنه، به تسهیلاتی گفته می شود که در آن بهره و سودی بابت اخذ وام، از متقاضی دریافت نمی شود. به عبارت دیگر، وام قرض الحسنه، قراردادی است که به موجب آن، بانک‌ به عنوان قرض دهنده؛ مبلغی را طبق مفاد قرارداد، به اشخاص حقیقی یا حقوقی به عنوان قرض گیرنده؛ به قرض واگذار می کند.

در وام قرض الحسنه، متقاضی تنها هزینه کارمزد بانک را پرداخت می کند. مطابق با بخشنامه بانک مرکزی، سقف نرخ کارمزد بانکی تسهیلات قرض الحسنه، به میزان چهار درصد تعیین شده است. در ضمن، این تسهیلات می تواند توسط بانک ها و نهادهای مختلف؛ به متقاضیان اعطا گردد که از جمله آن می توان به بانک رسالت اشاره نمود.

در پاسخ به این پرسش که وام بانک قرض الحسنه رسالت چیست؛ می توان با توجه به تعریف وام قرض الحسنه بیان نمود که این تسهیلات؛ وامی است بدون هیچ نرخ سود و بهره‌ ای توسط بانک رسالت به متقاضیان واجد شرایط اعطا می گردد.

شرایط ثبت نام وام فوری بانک قرض الحسنه رسالت

بانک قرض الحسنه رسالت در قالب خدمات مختلف خود، تسهیلات به متقاضیان پرداخت می کند. این بانک اخیرا از تسهیلات جدید خود تحت عنوان تسهیلات فوری خبر داده است که تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان در مدت زمان کوتاهی اعطا می شود. ثبت درخواست دریافت تسهیلات به صورت اینترنتی بوده و در ادامه به شرایط ثبت نام وام فوری بانک قرض الحسنه رسالت پرداخته می شود.

برای دریافت تسهیلات فوری بانک رسالت نیاز به داشتن حساب سپرده در این بانک است و باید حداقل ۳ ماه و حداکثر ۶ ماه از خواباندن سپرده شخص در بانک گذشته باشد.

مشتریان بانک رسالت باید برای دریافت وام فوری این بانک از طریق سامانه ای که طراحی شده است به نام سامانه مرآت، اعتبار سنجی شوند.

متقاضی دریافت وام و ضامن وی باید فاقد هرگونه چک برگشتی و بدهی معوقه در سیستم بانکی باشند.

پس از ۷ الی ۱۰ روز کاری نتیجه اعتبار سنجی بانک مشخص می شود و مشتریان در قالب ۴ دسته ممتاز، کاملا متناسب، متناسب و نامتناسب تقسیم بندی می شوند که وام فوری به مشتریان ممتاز تعلق می گیرد. باقی مراحل ثبت درخواست وام بانک رسالت اینترنتی و از طریق سامانه این بانک بوده و در نهایت در صورت تایید درخواست، مشتری باید برای تکمیل مراحل و دریافت وام به شعب بانک مراجعه کند.

وام رسالت بدون سپرده را چگونه بگیرم؟

در قسمت گذشته، به بیان شرایط ثبت نام وام فوری بانک قرض الحسنه رسالت پرداخته و بیان نمودیم که متقاضیان به منظور دریافت وام فوری بانک رسالت؛ می بایست دارای سپرده در این بانک باشند و مدت خواب این سپرده نیز، حداقل سه ماه و حداکثر شش ماه، می باشد.

در این میان، ممکن است که این سوال برای برخی متقاضیان مطرح شود که آیا بدون سپرده، نیز می توان اقدام به دریافت وام فوری از بانک رسالت نمود یا خیر؟ و اگر پاسخ به این پرسش مثبت است، شرایط وام فوری بدون سپرده بانک قرض الحسنه رسالت چه می باشد؟

در پاسخ به این پرسش می بایست بیان نمود که بنابر اطلاعات و شرایط مندرج در سایت بانک رسالت برای دریافت هرگونه وام، افتتاح حساب و اعتبار سنجی الزامی می باشد. بنابراین، افراد با افتتاح حساب و بدون سپرده گذاری در آن هم، قادر به دریافت وام فوری بدون سپرده، خواهند بود. به این منظور، متقاضیان باید ابتدا درخواست خود را از طریق سایت بانک رسالت ثبت نموده و پس از بررسی درخواست توسط بانک، بر اساس معیارهایی، نظیر سابقه مالی، شغل و فعالیت حساب، تخصیص وام به متقاضی مورد بررسی خواهد گرفت.

شرایط وام بدون ضامن بانک قرض الحسنه رسالت

از جمله شرایط لازم برای اخذ وام از اکثر بانک ها؛ معرفی ضامن معتبر می باشد. در این میان، ممکن است که برخی افراد؛ به دلایل مختلف، فاقد ضامن معتبر برای معرفی به بانک وام دهنده بوده و بخواهند که بدون ضامن، اقدام به اخذ وام از نهادهای مالی، نظیر بانک رسالت، نمایند.

در خصوص این که آیا خدمت ارائه وام بدون ضامن، در بانک رسالت بیان می شود یا خیر؛ می بایست بیان نمود که بانک رسالت به منظور رفاه حال مشتریان خود، امکان اخذ وام بدون ضامن را پیش بینی نموده است.

از جمله شرایط وام بدون ضامن بانک قرض الحسنه رسالت؛ کسب اعتبار ممتاز، در سامانه اعتبار سنجی این بانک می باشد. متقاضیان به منظور اخذ اعتبار ممتاز، می بایست فاقد سوء سابقه و چک برگشتی بوده و بدهی معوقه به بانک نداشته باشند. هم چنین، توانایی ارائه سفته الکترونیک نیز از دیگر ضوابط لازم برای اخذ وام بدون ضامن از این بانک می باشد.

شرایط وام فوری بانک رسالت بدون سپرده با جواز کسب

وام با جواز کسب، نوعی تسهیلات بوده که به صاحبان کسب و کار با پروانه کسب معتبر ارائه می گردد. در این میان، بانک قرض الحسنه رسالت، به منظور حمایت از کسب و کارها، به آن ها وام فوری بدون سپرده با جواز کسب اهدا می نماید.

از جمله شرایط وام فوری بانک رسالت بدون سپرده با جواز کسب؛ می توان به شاغل بودن متقاضی و ضامن، نداشتن چک برگشتی و قسط معوقه اشاره نمود. توجه به این نکته ضروری است که در این نوع وام، نیازی به ارائه گواهی کسر از حقوق و سپرده گذاری نمی باشد.

همچنین، الزامی نیز به ارائه چک از سوی متقاضی برای دریافت این نوع وام وجود نداشته و وی می تواند تنها با ارائه سفته الکترونیک معتبر برای ثبت درخواست وام، اقدام نمایند. ارائه کارت پایان خدمت یا معافیت برای متقاضیان آقا الزامی می باشد.

شرایط دریافت وام بانک رسالت با سفته

بانک رسالت از جمله بانک هایی است که با سفته الکترونیکی به مشتریان خود وام می دهد. شرایط دریافت وام بانک رسالت با سفته؛ داشتن رتبه اعتباری بالا و نیز میانگین حساب خوب متقاضی، نزد بانک رسالت می باشد.

علاوه بر این؛ برای اخذ این وام، یک سفته الکترونیک از ضامن و یک سفته الکترونیک هم از دریافت‌ کننده و متقاضی تسهیلات به عنوان وثیقه گرفته می شود. به منظور اخذ سفته الکترونیک بانک رسالت؛ متقاضی می بایست به اپلیکیشن آی کاپ مراجعه نماید.

اخذ سفته از برنامه آی کاپ، مستلزم ارائه اطلاعات و مدارک هویتی نظیر کارت ملی و شناسنامه، اطلاعات شماره موبایل و اطلاعات مربوط به شماره حساب نیاز می باشد.

مدارک لازم برای دریافت وام بانک رسالت

بانک ها برای پرداخت وام به متقاضیان، مدارک مختلفی درخواست می کنند که برخی از این مدارک به صورت عمومی برای دریافت وام از تمام بانک ها یکسان است و برخی مدارک برای بانک های مختلف متفاوت است. مدارک لازم برای دریافت وام بانک رسالت عبارتند از:

مدارک هویتی مانند شناسنامه و کارت ملی

مدارک شغلی مانند فیش حقوقی و گواهی اشتغال به کار

نتیجه اعتبار سنجی سامانه مرآت

اطلاعات سکونتی و فردی

معرفی یک ضامن رسمی و ارائه مدارک هویتی و شغلی وی

ارائه سفته الکترونیکی با کد یکتای آن

پس از ارائه مدارک لازم به بانک رسالت، درخواست وام متقاضی بررسی شده و مبلغ و زمان بازپرداخت وام مشخص می شود. در نهایت اگر درخواست وام تایید شود از طریق پیامک به متقاضی اعلام می شود تا برای ثبت امضا و تکمیل مراحل دریافت وام به شعب بانک رسالت مراجعه کند.

سامانه پیشخوان مجازی وام بانک قرض الحسنه رسالت

به گزارش اندیشه معاصر، از آن جا که مراحل ثبت درخواست وام در بانک رسالت به صورت الکترونیکی انجام می شود، این بانک سامانه های مختلفی را جهت سهولت دسترسی به خدمات طراحی کرده است که از جمله آن می توان به سامانه پیشخوان مجازی وام بانک قرض الحسنه رسالت اشاره نمود.

سامانه پیشخوان مجازی وام بانک قرض الحسنه رسالت؛ به نشانی اینترنتی pishkhan.rqbank.ir ویژه مشتریان این بانک ایجاد گردیده و در دسترس آنان قرار گرفته است. در این پیشخوان، امکانات متعددی برای متقاضیان قرار گرفته است که از جمله آن میتوان به معرفی وام، برآورد تسهیلات، اصلاح اقساط پرداختی و تغییر سپرده جهت کسر اقساط اشاره نمود.

متقاضیان به منظور ورود به سامانه پیشخوان مجازی وام بانک قرض الحسنه رسالت؛ می بایست نشانی اینترنتی pishkhan.rqbank.ir را در مرورگر خود درج نموده و به صفحه اصلی این سایت وارد شوند. پس از آن کاربر می تواند با درج اطلاعات خواسته شده، نظیر کد ملی، شناسه ملی و یا کد فراگیر و نیز شماره همراه، وارد حساب کاربری خود گردد.

سود وام بانک رسالت چند درصد است؟

همانطور که گفتیم، سود وام رسالت صفر است. اما ۲ درصد تحت عنوان کارمزد وام بانک رسالت در طی بازپرداخت اقساط از حساب شما کسر می‌شود.

بعد از اینکه وام مورد نظرتان را دریافت کردید، مبلغ کارمزد وام بانک رسالت یک ماه بعد از پرداخت آن، از حساب شما برداشته می‌شود. با ورود به اینترنت بانک رسالت و کلیک روی بخش “تسهیلات من و پرداخت اقساط” می‌توانید مبلغ کارمزد بانک رسالت را ببینید.

محاسبه قسط وام رسالت

نحوه محاسبه سود وام بانک رسالت به این صورت است که ابتدا مبلغ کل وام را در ۲% ضرب می‌کنید و نسبت به عدد سود آن مطلع می‌شوید. این کار را می‌توانید با ماشین حساب ساده هم انجام بدهید.

دقت داشته باشید که در حین ثبت نام وام بانک رسالت ممکن است مبلغی را تحت عنوان بیمه عمر تسهیلات پرداخت کنید. پرداخت این مبلغ بیمه اختیاری است و اجباری برای پرداخت آن وجود ندارد.

محاسبه اقساط وام بانک رسالت را چطور انجام دهیم؟

محاسبه اقساط وام بانک رسالت به راحتی در اپلیکیشن آی‌کاپ امکان‌پذیر است. با وارد شدن به قسمت برآورد تسهیلات در اپلیکیشن آی‌کاپ و وارد کردن اطلاعات خواسته شده، می‌توانید از اقساط وام مدنظر خود آگاه شوید./اندیشه معاصر

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی