کد مطلب: 35175

وام | وام بانک سپه | وام خود اشتغالی

فقط با افتتاح حساب وام ۱۵۰ میلیون تومانی بگیرید | فرصت ویژه برای همه متقاضیان وام + جزییات ثبت نام

افراد واجد شرایط می‌توانند از وام خود اشتغالی ۱۵۰ میلیون تومانی بانک سپه با نرخ سود چهار درصد بهره‌مند شوند. اما چه کسانی مشمول دریافت این تسهیلات هستند؟

فقط با افتتاح حساب وام  ۱۵۰ میلیون تومانی بگیرید | فرصت ویژه برای همه متقاضیان وام + جزییات ثبت نام

وام خود اشتغالی | افرادی که برای راه‌اندازی کسب‌و‌کار خود نیازمند تسهیلات هستند، می‌توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه و ارائه معرفی‌نامه‌های سازمان بهزیستی، بنیاد شهید، امور ایثارگران و کمیته امداد امام‌خمینی، وام خود اشتغالی بانک سپه را دریافت کنند. این طرح قرض الحسنه و فاقد هرگونه سود بانکی است. البته برای آن چهار درصد کارمزد تعیین شده است. از ویژگی‌های مثبت این طرح می‌توان به عدم نیاز به سپرده‌گذاری برای دریافت تسهیلات اشاره کرد.

جزئیات وام خود اشتغالی بانک سپه چیست؟

مهم‌ترین نکته درباه این طرح، تخصیص آن به دارندگان معرفی‌نامه از سوی سازمان بهزیستی، بنیاد شهید، امور ایثارگران و کمیته امداد امام‌خمینی است که به منظور تسهیل ایجاد اشتغال آنان عرضه می‌شود.

​برای این طرح قرض الحسنه، ۲۰ میلیون تومان بابت کف مبلغ وام، سقف ۱۵۰ میلیون تومانی و کارمزد چهار درصدی تعیین شده است. دوره بازپرداخت این وام نیز 84 ماهه است. برای ضمانت توانایی بازپرداخت نیز نیاز به ارائه ضامن رسمی از جانب وام‌گیرنده است.

از دیگر شرایط و مقررات این طرح وجود حداقل ۱۰۰ هزارتومان در حساب قرض الحسنه و ارائه معرفی‌نامه‌های ذکرشده است.

همچنین وام‌گیرنده نباید سابقه چک برگشتی داشته یا به بانک بدهکار باشد.  

​شرایط اقساط و بازپرداخت وام خود اشتغالی

با دریافت ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات،‌ با احتساب نرخ چهار درصدی کارمزد و مهلت ۸۴ ماهه بازپرداخت اقساط، وام‌گیرنده ملزم به پرداخت دو میلیون و ۵۰ هزارتومان در هر قسط به بانک سپه است. جمع ارقام پرداختی نیز در پایان مدت سررسید به ۱۷۲ میلیون می‌رسد.

به‌علاوه، وام‌گیرنده باید مبلغ ۱۰۰ هزارتومان نیز بابت هزینه تشکیل پرونده به بانک سپه پرداخت کند.

وام

وام قرض الحسنه با کارمزد 4 درصدی با فیش حقوقی

بانک سرمایه در قالب تسهیلات نسیم تا سقف 300 میلیون تومان با کارمزد چهار درصد و حداکثر زمان بازپرداخت 48 ماه، وام قرض الحسنه می‌پردازد.

بانک سرمایه تسهیلاتی بدون سود ارائه کرده است که سپرده گذاران این بانک که دارای حساب سپرده قرض الحسنه در این بانک هستند، می‌توانند از آن استفاده کنند. سقف مبلغ این وام قرض الحسنه 300 میلیون تومان است که مبلغ آن بر اساس مدت سپرده‌گذاری هر متقاضی تعیین می‌شود. نرخ سود آن نیز صفر است و تنها چهار درصد کارمزد از این وام دریافت می‌شود.

واجدان شرایط دریافت تسهیلات نسیم بانک سرمایه

واجدان شرایط دریافت وام طرح نسیم بانک سرمایه سپرده‌گذارانی هستند که حداقل سه ماه در بانک سرمایه میانگین حساب ایجاد کنند و به شبکه بانکی بدهکار یا دارای چک برگشتی نیستند. البته سپرده وام‌گیرندگان، در این طرح تسهیلاتی مسدود نمی‌شود. این وام را ضامن رسمی یا اعتبار شغلی ضمانت می‌کند و هزینه‌های جانبی دریافت این وام، 100 هزار تومان شامل هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی است.

سقف مبلغ وام قرض الحسنه بانک سرمایه

سقف مبلغ این وام 300 میلیون تومان است و برای هر وام‌گیرنده بر اساس مدت سپرده‌گذاری او در بانک سرمایه مبلغ این تسهیلات تعیین می‌شود. جدول زیر نشان دهنده ضریب برابری تسهیلات بر اساس مدت میانگین حساب وام‌گیرنده است.

عنوان مدت سپرده‌گذاری وام (ماه)
۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ ۱۱ ۱۲
ضریب برابری تسهیلات 2.1 2.240 2.333 2.4 2.45 2.489 2.52 2.545 2.567 2.585

شرایط بازپرداخت وام بدون سود نسیم

حداکثر زمان بازپرداخت این وام 48 ماه در نظر گرفته شده و وام‌گیرنده در صورت دریافت وام 300 میلیون تومانی با مدت‌زمان بازپرداخت 48 ماهه و با کارمزد چهار درصد، ماهانه موظف به بازپرداخت 6 میلیون و 818 هزار تومان به بانک است. مبلغ کل بازپرداخت این وام نیز به 330 میلیون تومان می‌رسد.

وام 200 میلیون تومانی

وام اربعین ۱۴۰۳ به چه کسانی تعلق می گیرد؟

وام اربعین ۱۴۰۳ به زائرانی تعلق می‌گیرد که قصد شرکت در مراسم اربعین حسینی را دارند و از طریق سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند. هدف از این وام، کمک به تامین هزینه‌های سفر و تسهیل در مشارکت زائران در این مراسم مقدس است. شرایط و ضوابط دریافت این وام معمولاً توسط بانک‌های عامل و سازمان حج و زیارت تعیین می‌شود.

چطور وام اربعین بگیریم؟

سرور شهیدان امام حسین(ع) بین ما ایرانی ها از جایگاه ویژه ای برخوردار است، به طوری که همه ساله در محرم و صفر و نزدیک اربعین امام حسین(ع) افراد زیادی از کشورمان به زیارت مرقد مطهر ایشان روانه می شوند، به همین دلیل دولت و بسیاری از ارگان ها تسهیلاتی را در نظر گرفته اند تا کم برخوردار و با درآمد پایین نیز بتوانند به زیارت کربلا مشرف شوند و در مراسم پیاده روی اربعین شرکت کنند. در این بخش از نمناک به سوالات مربوط به وام اربعین ۱۴۰۳ پاسخ داده ایم.

مبلغ وام اربعین ۱۴۰۳

به هر یک از متقاضیان بدون در نظر گرفتن تعداد زائران یک خانواده مبلغ ۱۰ میلیون تومان وام تعلق می گیرد. مبلغ این وام بر خلاف سال گذشته ارتباطی با تعداد زائران یک خانواده ندارد. وام اربعین ۱۴۰۲ بین ۳ تا ۵ میلیون بر اساس تعداد اعضای خانوارمتغیر بود.

نحوه ثبت نام برای وام اربعین سماح

نشانی اینترنتیmy.haj.ir را در مرورگر خود قرار داده و سرچ کنید.

عنوان «سامانه سماح – سازمان حج و زیارت» را انتخاب کرده و بر روی آن کلیک نمایید.

دو روش مختلف برای ورود تعیین شده که روش پیش فرض «ورود از طریق رمز یکبار مصرف» می باشد. جهت وارد شدن با این روش در کادر مربوط شماره تلفن همراه خود را قرار داده و پس از تایید کد امنیتی، به مرحله بعد بروید.

یک کد احراز هویت بر روی گوشی موبایل تان ارسال خواهد شد. کد را در جایگاه تعیین شده قرار داده و روی گزینه ورود کلیک کنید.

کد ملی و تاریخ تولدتان را درج و تایید نمایید.

کد پستی و آدرس را تایید کنید.

با ورود به حساب کاربری خود در سامانه جدید حج و زیارت امکان استفاده از خدمات گوناگون آن از جمله وام را خواهید داشت./نمناک

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی