کد مطلب: 35112

وام قرض الحسنه | وام قرض الحسنه بانک ملی

سورپرایز بانک ملی برای وام گیرندگان | وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی بانک ملی با قسط ماهانه 5 میلیون

بانک ملی در طرح مهربانی ۳۰۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه اعطا می‌کند تا مشتریان این بانک بتوانند مشکل کمبود بودجه خود را رفع کنند. برای دریافت این وام به سپرده‌گذاری، ضامن معتبر و داشتن حساب قرض الحسنه نیاز است.

سورپرایز بانک ملی برای وام گیرندگان | وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی بانک ملی  با قسط ماهانه 5 میلیون

وام قرض الحسنه | بانک ملی در طرح مهربانی، تا سقف 300 میلیون تومان وام قرض الحسنه به افراد واجد شرایط پرداخت می‌کند. در ادامه شرایط دریافت این وام را می‌خوانید.

بانک ملی در طرح مهربانی ۳۰۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه اعطا می‌کند تا مشتریان این بانک بتوانند مشکل کمبود بودجه خود را رفع کنند. برای دریافت این وام به سپرده‌گذاری، ضامن معتبر و داشتن حساب قرض الحسنه نیاز است.

وام قرض الحسنه

وام قرض الحسنه-جزئیات طرح مهربانی بانک ملی

متقاضی برای دریافت این وام، ابتدا باید یک حساب قرض الحسنه در بانک ملی افتتاح کند. سپس با سپرده‌گذاری مبلغی در این حساب، میانگین حساب موردنظر بانک که باید حداقل بین یک تا ۱۲ ماه از عمر آن گذشته باشد، ایجاد کند. مبلغ سپرده در بانک مسدود نمی‌شود و وام‌گیرنده قادر است از مبلغ سپرده برداشت و یا به آن اضافه کند.

همچنین وام‌گیرنده باید با ارائه ضامن معتبر و رسمی به بانک اطمینان لازم را در راستای توانایی پرداخت اقساط، بدهد. به علاوه اینکه نسبت افزایش مبلغ وام با رقم سپرده، ۳۷۰ درصد است. یعنی اگر شخصی ۱۰ میلیون تومان در حساب خود سپرده‌گذاری کند، می‌تواند ۳۷ میلیون تومان از بانک ملی تسهیلات دریافت کند.

مشمولان وام قرض الحسنه بانک ملی چه کسانی هستند؟

 طرح وام مهربانی بانک ملی، به اشخاص حقوقی، سازمان‌ها و شرکت‌ها هم عرضه می‌شود. برای این منظور هر سازمانی که علاقه‌مند به استفاده از طرح مهربانی است باید در سامانه بام نسبت به افتتاح حساب وام مهربانی اقدام کند.

لازم به ذکر است که تمامی شرایط از قبیل ضمانت، سقف وام و کارمزد و جدول ضرایب همانند وام مهربانی اشخاص حقیقی است و تفاوتی میان اشخاص وجود ندارد.

هر قسط وام 300 میلیون تومانی چقدر است؟

از آنجایی که این طرح قرض الحسنه است، بانک ملی به غیر از دو و چهار درصد کارمزد، سود دیگری برای آن تعیین نکرده است. مدت زمان بازپرداخت نیز ۶۰ ماهه است. حال با احتساب سقف ۳۰۰ میلیون تومانی وام، نرخ کارمزد چهار درصدی و مدت زمان بازپرداخت ۶۰ ماهه، وام‌گیرنده باید در هر قسط ماهانه مبلغ پنج میلیون و ۵۲۴ هزارتومان به بانک پرداخت کند. در پایان مدت سررسید نیز مبلغ کل پرداختی وام‌گیرنده به بانک، ۳۳۱ میلیون و ۵۴۷ هزارتومان خواهد بود.

شایان ذکر است که مبلغ ۱۰۰ هزارتومان نیز هزینه تشکیل پرونده و انجام مراحل اعتبارسنجی است که وام‌گیرنده باید به بانک پرداخت کند.

شرایط پرداخت وام قرض الحسنه بانک ملل

متقاضیان واجد شرایط دریافت این وام، سپرده گذارانی هستند که حداقل سه ماه میانگین حساب دارند و به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نیستند. متقاضیان دریافت این وام تا پایان آذر ماه ۱۴۰۳ مهلت دارند که حساب خود را افتتاح کنند.

برای دریافت این وام نیازی به داشتن ضامن رسمی نیست و ضمانت این وام با مدارک شغلی و سفته الکترونیکی انجام می‌شود. متقاضیان برای افتتاح حساب و دریافت این تسهیلات، باید به سامانه متابانک ملل مراجعه کنند.

مبلغ هر قسط وام بدون ضامن موسسه اعتباری ملل چقدر است؟

حداکثر زمان بازپرداخت این وام، 36 ماه تعیین شده است و وام گیرنده در صورت دریافت وام 50 میلیون تومانی با چهار درصد کارمزد، ماهانه ملزم به پرداخت مبلغ یک میلیون و 515 هزار تومان قسط به بانک است. به این ترتیب، وام‌گیرنده باید در زمان سررسید وام مجموعا 54 میلیون و 600 هزار تومان به بانک بازپرداخت کند.

به علاوه دریافت این وام هزینه‌های جانبی 600 هزار تومانی دارد که شامل هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی است.

بانک رفاه کارگران در قالب تسهیلات افق به اشخاص حقیقی تا سقف 300 میلیون تومان و به اشخاص حقوقی تا سقف 750 میلیون تومان وام قرض الحسنه می‌پردازد.

وام قرض الحسنه بانک رفاه کارگران؛ طرح افق بانک رفاه کارگران به متقاضیان واجد شرایط این امکان را می‌دهد که وام با نرخ سود چهار درصد دریافت کنند. این وام به اشخاص حقیقی و بستگان درجه‌یک آنها، شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد (پرسنل کمتر از ۱۰ نفر) و شرکت‌های دانش‌بنیان تعلق می‌گیرد.

شرایط دریافت تسهیلات افق بانک رفاه

سقف مبلغ این وام برای اشخاص حقیقی ۳۰۰ میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی ۷۵۰ میلیون تومان تعیین شده است. نرخ سود این وام نیز چهار درصد است.

افراد واجد شرایط دریافت این وام متقاضیانی هستند که در بانک رفاه کارگران حساب سپرده قرض الحسنه با حداقل گردش حساب ۲۰ میلیون تومانی دارند. همچنین مدت‌زمان خواب سپرده برای دریافت وام افق بین یک تا ۱۲ ماه تعیین شده است. به علاوه متقاضی برای دریافت این وام نباید به بانک بدهکار با دارای چک برگشتی باشد.

ضمانت این وام به وسیله ضامن رسمی و اعتبار شغلی انجام می‌شود و هزینه‌های جانبی دریافت وام، ۲۰۰ هزار تومان شامل هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی است.

جزئیات مبلغ و بازپرداخت وام قرض الحسنه بانک رفاه کارگران

مبلغ وام پرداختی در این طرح بر حسب مدت بازپرداخت تسهیلات و مدت سپرده‌گذاری متقاضی متفاوت است. با این حال، بیشترین نسبت مبلغ وام به میزان سپرده که ۳۷۱ درصد است، در شرایطی به متقاضی تعلق می‌گیرد که مدت سپرده‌گذاری او ۱۲ ماه و مدت بازپرداخت تسهیلات ۶ ماهه باشد.

زمان بازپرداخت این وام حداقل ۶ و حداکثر ۶۰ ماه تعیین شده است و وام‌گیرنده در صورت دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی با سررسید ۶۰ ماهه، ملزم به پرداخت پنج میلیون و ۴۵۴ هزار تومان قسط به بانک است و باید در زمان سررسید وام، مجموعاً مبلغ ۳۳۶ میلیون تومان را به بانک بازپرداخت کرده باشد.

وام قرض الحسنه 300 میلیونی رسالت

دریافت وام یک روزه با سفته، سریع‌ترین راه ممکن در تأمین نیازهای مالی به صورت فوری است. از سال ۱۴۰۱، بانک مرکزی همه بانک‌های فعال در سطح کشور را ملزم به استفاده از انواع وثیقه‌های بانکی به‌عنوان ضمانت جهت دریافت وام نموده است.

این اسناد شامل سفته، سیم‌کارت، اسناد ملکی، فیش حقوقی و… می‌شوند. در حال حاضر، این امکان توسط برخی بانک‌ها و موسسات اعتباری در شهرهای مختلف ارائه می‌شود.

وام قرض الحسنه یک روزه بانک رسالت با سفته

مبلغ وام: ۱۰۰ میلیون تومان

مدت بازپرداخت: ۳۶ ماه

رتبه اعتباری: A,B,C

سود وام: ۲ الی ۴ درصد.

بانک کارآفرین در طرح صبا تسهیلات تعمیر و بازسازی ملک، خرید کالا و خدمات مصرفی بادوام تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان ارائه می‌کند.

وام قرض الحسنه وامی است که بانک ها در جهت کمک به اقشار کم درآمد جامعه در نظر گرفته است. 

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی