کد مطلب: 35098

وام | وام جدید ۲۰۰ میلیونی

خبر خوش صبح شنبه برای همه متقاضیان وام | همه چیز درباره وام نقدی ۲۰۰ میلیون تومانی بانک ملت

بانک ملت در قالب تسهیلات رشد به اشخاص حقیقی تا سقف 200 میلیون تومان و به اشخاص حقوقی تا سقف 1.5 میلیارد تومان وام نقدی می‌پردازد.

خبر خوش صبح شنبه برای همه متقاضیان وام | همه چیز درباره وام نقدی ۲۰۰ میلیون تومانی بانک ملت

وام| بانک ملت در قالب تسهیلات رشد به اشخاص حقیقی تا سقف 200 میلیون تومان و به اشخاص حقوقی تا سقف 1.5 میلیارد تومان وام نقدی می‌پردازد.

بانک ملت در طرح رشد به کسانی که در این بانک حساب سپرده قرض الحسنه و میانگین حساب سه تا 6 ماهه دارند، وام با نرخ سود بین یک تا 23 درصد می‌پردازد. دریافت این وام سبب مسدودی حساب سپرده متقاضی نمی‌شود و در صورتی که وام‌گیرنده دارای حساب سپرده کوتاه‌مدت باشد، نرخ سود وام گیرنده از سپرده ای که نزد بانک دارد، پنج درصد تعیین شده است.

واجدان شرایط دریافت وام رشد بانک ملت

واجدان شرایط دریافت این وام، سپرده‌گذارانی هستند که به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نیستند. ضمانت این وام توسط ضامن رسمی انجام می‌شود و هزینه‌های جانبی دریافت این وام، 200 هزار تومان شامل هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی است.

وام

نرخ بهره و سقف مبلغ تسهیلات رشد بانک ملت

 نرخ بهره این تسهیلات بین یک تا 23 درصد و وابسته به مبلغ وامی است که وام‌گیرنده از بانک دریافت می‌کند. سقف مبلغ این وام برای اشخاص حقیقی 200 میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی 1.5 میلیارد تومان تعیین شده است.

شرایط بازپرداخت وام رشد بانک ملت

حداکثر زمان بازپرداخت این وام 60 ماه تعیین شده است و وام‌گیرنده در صورت دریافت وام 200 میلیون تومانی با مدت زمان بازپرداخت 60 ماهه و نرخ بهره 23 درصد، ماهانه ملزم به بازپرداخت 6 میلیون و 638 هزار تومان قسط به بانک است و کل مبلغ بازپرداخت در زمان سررسید به 338 میلیون و 365 هزار تومن می‌رسد./تجارت نیوز

طرح بانوی ایرانی بانک کشاورزی

سقف وام طرح بانو ایرانی بانک کشاورزی، 200 میلیون تومان و مدت‌زمان بازپرداخت آن تا 36 ماه است. متقاضیان دریافت وام 200 میلیون تومانی، باید سپرده‌ای با میانگین 40 میلیون تومان در 6 ماه داشته باشند که این سپرده مسدود نمی‌شود.

نرخ سود این وام 23 درصد، هر قسط این وام هفت میلیون و 741 هزار تومان و مجموع سود و اصل آن به 278 میلیون و 810 هزار تومان می‌رسد. بازپرداخت این وام نیز با معرفی ضامن رسمی تضمین می‌شود.

البته متقاضیان می‌توانند با میانگین سپرده 25 میلیون تومانی برای چهار ماه، وام بانوان 100 میلیون تومانی با دوره بازپرداخت 24 ماهه نیز از بانک کشاورزی دریافت کنند.

4 شرط دریافت وام نیم میلیارد تومانی بدون ضامن بانک اقتصاد نوین

افرادی که به اخذ وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک تجارت تمایل دارند باید در یکی از شعب این مجموعه از قبل سپرده کوتاه مدت عادی یا جاری افتتاح کرده و حداقل بین سه تا ۹ ماه میانگین حساب داشته باشند.در این مدت و زمان بازپرداخت اقساط وام، مبلغ سپرده گذاری شده باید در حساب بدون استفاده باقی بماند اما بانک به منظور ضرر نکردن وام گیرنده به اصل سپرده سود پنج درصدی می‌دهد. افراد پس از دریافت وام با توجه به شرایط خود امکان پرداخت اقساط را طی ۱۲، ۲۴ یا ۳۶ ماه دارند.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت ۳۶ ماهه، میزان هر قسط ۷ میلیون و ۷۴۱ هزار و ۹۴۴ تومان اعلام شده است. کل سود تسهیلات ۷۸ میلیون و ۷۰۹ هزار و ۹۹۵ تومان خواهد بود. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز ۲۸۰ میلیون و ۸۰۹ هزار و ۹۹۵ تومان خواهد بود.

بانک اقتصاد نوین در قالب طرحی جدید تحت عنوان «اعتبارینو» تا سقف 500 میلیون تومان و با نرخ سود 23 درصد، وام بدون ضامن پرداخت می‌کند.

بر اساس این طرح، متقاضیان واجد شرایط می‌توانند از اعتبار اهدائی در این طرح از فروشگاه‌های طرف قرار داد بانک اقتصاد نوین خرید کنند.

متقاضیانی واجد شرایط دریافت این وام هستند که دارنده حساب‌های بلندمدت در بانک اقتصاد نوین و سرمایه‌گذ واحد‌های صندوق‌های با درآمد ثابت این بانک باشند. البته متقاضی برای دریافت این وام نباید به بانک بدهکار بوده و یا چک برگشتی داشته باشد.

سقف وام طرح بانو ایرانی بانک کشاورزی، ۲۰۰ میلیون تومان و مدت زمان بازپرداخت آن تا ۳۶ ماه است. متقاضیان دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی، باید سپرده‌ای با میانگین ۴۰ میلیون تومان در ۶ ماه داشته باشند که این سپرده مسدود نمی‌شود.

نرخ سود این وام ۲۳ درصد، هر قسط این وام هفت میلیون و ۷۴۱ هزار تومان و مجموع سود و اصل آن به ۲۷۸ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان می‌رسد. بازپرداخت این وام نیز با معرفی ضامن رسمی، تضمین می‌شود.

البته متقاضیان می‌توانند با میانگین سپرده ۲۵ میلیون تومانی برای چهار ماه، وام بانوان ۱۰۰ میلیون تومانی با دوره بازپرداخت ۲۴ ماهه نیز از بانک کشاورزی دریافت کنند.

بانک‌ها برای حمایت از زنان شاغل و خانه‌دار، طرح‌های وام بانوان ارائه می‌کنند. در این گزارش شرایط پرداخت وام به زنان در دو بانک دی و کشاورزی بررسی شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، یکی از انواع وام فوری که برای حمایت از زنان در نظر گرفته شده و پرداخت می‌شود، وام فوری زنان است. ویژگی‌‌ای که وام فوری را از سایر تسهیلات متمایز می‌کند، کوتاه‌تر بودن فرایند دریافت این وام است. ضمانت این تسهیلات با ضامن معتبر، سپرده‌گذاری در بانک یا وثیقه‌گذاری انجام می‌شود.

بانک‌های متفاوت این وام را با شرایط مختلفی به زنان شاغل و خانه‌دار پرداخت می‌کنند. در ادامه، شرایط پرداخت این وام در دو بانک کشاورزی و دی بررسی می‌شود.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی