کد مطلب: 34988

خبر فوری برای اصناف | تغییر ساعت کاری برای 20 روز از فردا 3 مرداد

به مدت ۲۰ روز از ساعت ۱۳ الی ۱۷ همه صنوف باید به تعطیلی واحد صنفی خود اقدام کنند.

خبر فوری برای اصناف | تغییر ساعت کاری برای 20 روز از فردا 3 مرداد

حفظ حقوق عامه و پیشگیری از جرم دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: از چهارشنبه ۳ مرداد به مدت ۲۰ روز از ساعت ۱۳ الی ۱۷ همه صنوف به استثنای اصناف با شرایط خاص، بدون این که برق آنها قطع شود، به تعطیلی واحد صنفی خود اقدام کنند.

سید هادی شریعت‌یار گفت: با توجه به کمبود برق در کشور و به منظور پیشگیری از قطعی برق واحدهای تولیدی و صنعتی و جلوگیری از گسترش قطعی برق به سایر حوزه‌های مصرف، جلسه‌ای با حضور مسوولان اتحادیه‌های صنفی مشهد در محل اتاق اصناف تشکیل شد.

وی افزود: در این نشست مصوب شد از سوم مرداد به مدت ۲۰ روز (ایام پیک مصرف برق و ورود سامانه گرمایشی در کشور) از ساعت ۱۳ تا ۱۷ همه صنوف به جز آن‌هایی که به علت شرایط خاص و ویژه مستثنی شده‌اند، بدون این که برق آنها قطع شود، به تعطیلی واحد صنفی خود اقدام بکنند.

معاون دادستان مشهد ادامه داد: همچنین مقرر شد همه واحدهای صنفی بدون هیچ گونه استثنا، تابلوهای تبلیغاتی سر در و داخل محیط صنفی خود را در بازه زمانی ۳تا ۲۳ مرداد در همه ساعات شبانه‌روز خاموش کنند.

شریعت یار تصریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق مشهد نیز باید گزارش کاهش مصرف برق به دلیل اجرای این مصوبات و میزان همکاری واحدهای صنفی در این خصوص را به صورت روزانه به این معاونت، اتاق اصناف و فرمانداری مشهد ارسال کند. اتاق اصناف نیز علاوه بر نظارت لازم از طریق بازرسان اتحادیه ها، میزان همکاری انجام شده در راستای کاهش مصرف برق را به اتحادیه‌ها منعکس کند./ اقتصاد آنلاین

تغییر ساعت کاری ادارات استان قم طی سه روز آینده
 
کلیه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان قم در روز سه شنبه ۲مرداد تا ساعت ۱۱ و روزهای چهارشنبه وپنج شنبه مورخ ۳ و ۴ مرداد تعطیل خواهند بود.
 
به گزارش تجارت‌نیوز،  در پی افزایش بی‌سابقه دمای هوا و روند افزایشی مصرف برق، براساس تصمیم جلسه مشترک کارگروه مدیریت مصرف انرژی و کارگروه شرایط اضطرار استان و به منظور حمایت از بخش‌های کشاورزی، صنعت و عدم قطع برق خانگی، کلیه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان (به استثنای واحدهای ذی‌ربط در مراکز درمانی، دستگاه‌های خدمات‌رسان، شعب مرکزی یا شعب منتخب بانک‌ها و مراکزی که دارای نوبت کاری هستند) با استفاده از ظرفیت بخشنامه دورکاری در روز سه شنبه 2 مرداد تا ساعت 11 و روزهای چهارشنبه وپنج شنبه مورخ 3 و 4 مرداد تعطیل خواهند بود.
شعب مرکزی یا منتخب بانک‌ها در روز چهار شنبه و پنج‌شنبه فعال خواهند بود.
 
کلاس‌های کلیه مؤسسات و آموزشگاه‌ها شامل مراکز علمی آزاد، آموزشگاه‌های زبان، اعم از دولتی و غیر‌دولتی و پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانی تعطیل خواهد بود.

 

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی