کد مطلب: 34938

اطلاعیه مهم تعطیلی | ادارات این استان 3 روز تعطیل شد +جزئیات

بر اساس اعلام استانداری قم فعالیت ادارات قم فردا سه‌شنبه تا ساعت ۱۱ و چهارشنبه و پنج‌شنبه تعطیل است.

اطلاعیه مهم تعطیلی | ادارات این استان 3 روز تعطیل شد +جزئیات

در پی افزایش بی‌سابقه دمای هوا و روند افزایشی مصرف برق، براساس تصمیم جلسه مشترک کارگروه مدیریت مصرف انرژی و کارگروه شرایط اضطرار استان و به منظور حمایت از بخش‌های کشاورزی، صنعت و عدم قطع برق خانگی، کلیه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان (به استثنای واحد‌های ذی‌ربط در مراکز درمانی، دستگاه‌های خدمات‌رسان، شعب مرکزی یا شعب منتخب بانک‌ها و مراکزی که دارای نوبت کاری هستند) با استفاده از ظرفیت بخشنامه دورکاری در روز سه‌شنبه ۲ مرداد تا ساعت ۱۱ و روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه مورخ ۳ و ۴ مرداد تعطیل خواهند بود.

شعب مرکزی یا منتخب بانک‌ها در روز پنج‌شنبه فعال خواهند بود.

کلاس‌های همه مؤسسات و آموزشگاه‌ها شامل مراکز علمی آزاد، آموزشگاه‌های زبان، اعم از دولتی و غیردولتی و پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانی تعطیل خواهد بود. / اقتصادنیوز

 فعالیت ادارات و بانک‌های کردستان کاهشی و دورکاری شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان گفت: فعالیت تمام ادارات، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان در روزهای آینده کاهش و به صورت دورکاری خواهد بود.

به گزارش تسنیم ، عبدالله رشیدی‌پور، با توجه به افزایش گرما و به منظور مدیریت مصرف انرژی، نحوه فعالیت ادارات و کارمندان ادارات، دانشگاه‌ها، بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان را اعلام کرد.

وی افزود: با توجه به پیش‌بینی افزایش دمای هوا و روند صعودی مصرف برق و به منظور حفظ پایداری شبکه برق استان و جلوگیری از قطعی احتمالی برق خانگی در ایام پیش‌رو و با عنایت به موافقت استاندار، ساعت شروع و پایان کار کلیه دستگاه‌های اجرایی از امروز دوشنبه یکم مرداد ماه الی روز چهارشنبه دهم مرداد ماه جاری از ساعت 6 الی 11:30 صبح و روزهای پنجشنبه، چهارم و یازدهم مردادماه جاری دورکاری اعلام می‌گردد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان گفت: این تعطیلی شامل دستگاه‌های خدمات‌رسان و مراکز بهداشتی، درمانی و ادارات دارای شفیت کاری  و واحدهایی که بنا به تشخیص مدیر نیاز به حضور کارکنان هست، نمی‌باشد.

وی تصریح کرد: رعایت صرفه‌جویی درمصرف برق؛ خاموش کردن سیستم‌های سرمایشی بعد از پایان کار روزانه و استفاده از ژنراتورهای برق و نظارت مدیران محترم بر حسن انجام آن کماکان مورد تأکید می‌باشد.

رشیدی‌پور اذعان داشت: نحوه فعالیت و ساعت شروع و پایان کار قضات و کارکنان محترم دادگستری‌ها و مراکز قضایی مرکز استان و شهرستان‌ها و همچنین تصمیم‌گیری درخصوص چگونگی فعالیت در روزهای پنج‌شنبه، چهارم و یازدهم مرداد ماه به عهده رئیس کل دادگستری استان خواهد بود.

 جزئیات دورکاری و تعطیلی ادارات استان کرمانشاه

در پی استمرار گرمای کم‌سابقه هوا در هفته آینده، ساعت کاری ادارات و بانک‌های استان کرمانشاه در روزهای شنبه تا چهارشنبه ۲ ساعت کمتر است و در روز پنج‌شنبه ۵ مرداد هم تعطیل خواهد بود.

به گزارش تسنیم از کرمانشاه، در پی استمرار گرمای کم سابقه هوا در هفته آینده (30 تیر تا 4 مرداد) و بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان کرمانشاه، ساعت کاری روزهای شنبه تا چهارشنبه 2 ساعت کمتر (تعجیل در خروج) است و روز پنج شنبه هم تعطیل خواهد بود. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری امروز جمعه با اشاره به ورود یک توده هوای گرم در نوار غربی و استان کرمانشاه و ضرورت مدیریت مصرف برق، گفت: با هدف کمک به پایداری برق خانگی و همچنین تامین برق بخش تولید، صنعت و کشاورزی، ساعت کاری ادارات، بانکها و سازمان‌های دولتی استان در روزهای شنبه 30 تیر تا چهارشنبه 3 مرداد ماه به صورت دو ساعت تعجیل در خروج و دورکاری خواهد بود و روز پنج شنبه 4 مرداد تعطیل و به صورت دورکاری است. 

تمام ادارات، بانک‌ها و سازمان‌های دولتی به استثنای دستگاه‌های خدمات رسان مشمول مصوبه امروز می‌شوند.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی