کد مطلب: 34704

کد مورس همستر کامبت امروز ۲۷ تیر

کد مورس همستر کامبت امروز چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ | یک میلیون سکه رایگان پاداش بگیرید

کد مورس یک قابلیت جذاب در بازی تلگرامی همستر کمبات است که با واردکردن آن می‌توانید روزانه یک میلیون سکه رایگان پاداش بگیرید. واردکردن این کد در بازی ساده است و در زمان کوتاهی انجام می‌شود.

کد مورس همستر کامبت امروز چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ | یک میلیون سکه رایگان پاداش بگیرید

کد مورس یک قابلیت جذاب در بازی تلگرامی همستر کمبات است که با واردکردن آن می‌توانید روزانه یک میلیون سکه رایگان پاداش بگیرید. واردکردن این کد در بازی ساده است و در زمان کوتاهی انجام می‌شود.

کد مورس همستر کامبت امروز چهارشنبه ۲۷ تیر ساعت ۲۲:۳۰ بارگذاری خواهد شد.  

کد مورس یا رمز روز ۲۶ تیر همستر کامبت کلیدواژه MERKLE است که می‌توانید مطابق راهنمای زیر آن را وارد کنید.

کد مورس

ضربه بزنید = نقطه (•)

برای وارد کردن هر حرف، یک لحظه صبر کنید.

کد مورس چیست؟

کد مورس یک روش قدیمی برای انتقال پیام است که در آن به جای حروف از یک رشته متشکل از نشانه‌های بلند و کوتاه (ـ و •) استفاده می‌شود. این روش انتقال پیام در گذشته برای ارتباط از طریق تلگراف نیز کاربرد داشت. تصویر زیر راهنمای کامل حروف الفبای انگلیسی بر اساس کد مورس است. با کمک این راهنما، فقط با دانستن رمز هر روز همستر می‌توانید آن را در بازی وارد کنید.

کد مورس همستر کامبت

 احتمالا کلی کاربر اینطوری مسدود میشن, و همستر آماده برای لیست شدن میشه.

توکن همستر کامبت در کوین مارکت کپ لیست شد. اما لیست شدن HMSTR در CoinMarketCap به چه معناست و آیا قیمت توکن این بازی تلگرامی مشخص شده است.

همستر کامبت، بازی تلگرامی محبوب این روزها، حالا بیش از ۲۵۰ میلیون بازیکن در سراسر جهان دارد؛ کاربرانی که با انجام این بازی، امیدوارند بتوانند درآمد کسب کنند و حالا به‌شدت منتظر زمان ایردراپ و لیست شدن توکن همستر کامبت در صرافی‌ها هستند.

 بنیان‌گذاران ناشناس Hamster Kombat در یک مصاحبه ایمیلی اعلام کردند اولین ایردراپ تا پایان ماه جاری میلادی (تقریبا ۱۱ مرداد) برنامه‌ریزی شده و آنها اکنون برای ایردراپ دوم برنامه‌ریزی می‌کنند.

بنیان‌گذاران همستر کامبت افزودند این بازی ادامه خواهد داشت و فصل دوم با ایردراپ دوم در دو سال آینده برگزار خواهد شد. همچنین به گفته آنها، در این بازی تلگرامی، اکانت‌هایی که از ربات‌ها استفاده می‌کنند یا در سیستم زیرمجموعه‌گیری تقلب می‌کنند، مسدود خواهند شد؛ اما هیچ محدودیتی برای بازی کردن روی چند دستگاه وجود ندارد.

اما ساعاتی پیش شاهد بودیم که توکن همستر کامبت رسما در کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) لیست شد. طبق بررسی‌های انجام شده، صفحه رسمی توکن همستر در کوین مارکت کپ ایجاد شده است. Coin Market Cap، بزرگترین پلتفرم اطلاعاتی کریپتوکارنسی در جهان است. در این پلتفرم، خرید و فروشی انجام نمی‌شود و در آن فقط شاهد قیمت‌گذاری توکن‌ها پس از لیست شدن در صرافی‌ها خواهیم بود.

طبق آخرین اخبار منتشر شده و با نگاهی به نقشه راه این پروژه، متوجه می‌شویم که قرار است قیمت‌گذاری و لیست شدن توکن HMSTR$ تا پیش از پایان ماه جولای در صرافی‌ها انجام شود و پس از آن نوبت به آغاز و اجرای فاز بعدی پروژه خواهد رسید.

کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال، عوامل مختلفی را موثر بر نحوه قیمت گذاری همستر می‌دانند. از جمله این عوامل می‌توان به عرضه و تقاضا، نوسانات بازار و پیش فروش آن‌ها در صرافی‌ها نام برد.

همستر کامبت که یکی از ارزهای دیجیتالی است با نماد HAM شناخته می‌شود. این ارز که در پلتفرم تلگرام راه اندازی شده در صرافی‌های معتبر معامله خواهد شد. همستر توانسته، برخلاف دیگر توکن های مشابه در مدت زمان کوتاهی بین کاربران از معروفیت بالایی برخوردار شود.

همانطور که در بالا از عوامل مختلف موثر برقیمت‌گذاری همستر کامبت گفته شد، در ادامه نیز به توضیح بیشتری خواهیم پرداخت. یکی از علل اصلی که بر قیمت همستر تاثیر می‌گذارد، عرضه و تقاضای آن است.

هرچه تقاضا برای همستر بیشتر باشد، به تناسب آن شاهد افزایش قیمت آن خواهیم بود و بالعکس هرچه تقاضا کمتر شود، همستر دچار نزول قیمتی خواهد شد. این موضوع در خصوص دیگر ارزهای دیجیتالی نیز صادق است.

دومین عامل اثر گذار بر توکن همستر کامبت، پیش فروش در مراحل اولیه در برخی از صرافی‌ها خواهد بود. قیمت عرضه شده در صرافی‌ها تاثیر مستقیمی بر قیمت نهایی همستر در دیگر بازارها خواهد داشت.

از دیگر عوامل مهم، می‌توان به نوسانات بازار ارزهای دیجیتال اشاره کرد. نوسانات بازار کریپتوکارنسی‌ها می‌تواند، اثرات قابل توجهی بر عرضه و قیمت گذاری همستر بگذارد. برای مثال هر تغییرات قیمتی که بیت کوین و نات کوین در طول این مدت داشته باشند، تاثیر مستقیم و یا غیر مستقیمی بر قیمت همستر کامبت دارند.

تحلیل گران بازارهای مالی از شیوه‌های مختلف قیمت‌گذاری همستر خبر دادند. برخی از تحلیل‌گران اشاره به روش سوددهی در هر ساعت کردند. این مدل با استفاده از داده‌های گذشته و تحلیل روندهای بازار، سعی در پیش‌بینی قیمت آینده همستر دارد.

لازم به ذکر است که همستر به مرحله عرضه نهایی نرسیده و قیمت گذاری نیز نشده است. مشکل بزرگ برای کاربران عدم وجود داده‌های آماری گذشته است که بتوانند به قیمت نهایی مشابهی برسند.

قیمت همستر کامبت می‌تواند بر دیگر ارزهای دیجیتال اثر بگذارد. ابزارهای مختلفی برای پیش بینی قیمت ارزهای دیجیتال وجود دارد که کاربران می‌توانند با رجوع به این پلتفرم‌ها از قیمت آینده این ارز نوظهور آگاه شوند.

خرید و فروش همستر کامبت

HAMSTER KOMBAT به اختصار HAMSTER یک ارز دیجیتال است که از نظر ارزش بازار در رتبه – کوین مارکت کپ قرار دارد. خرید و فروش HAMSTER KOMBAT HAMSTER در صرافی اوکی اکسچنج با حداقل کارمزد انجام می شود. قیمت HAMSTER امروز – تومان میباشد.

در حال حاضر ارز همستر کامبت (بازی همستر تلگرام) عرضه نشده است. توجه داشته باشید ارزهای بسیاری با نام همستر در بازار وجود دارند اما توکن همستر کامبت تلگرام هنوز معرفی و عرضه نشده است.

در حال حاضر توکن بازی همستر معرفی نشده است و در نتیجه بایستی منتظر عرضه شدن توکن همستر کامبت باشید. پس از عرضه شدن توکن و لیست شدن ارز بازی همستر، می توانید از قیمت ارز همستر کمبات اطلاع پیدا کنید.

در حال حاضر ارز بازی همستر تلگرام در هیچ صرافی لیست نشده است و قیمت همستر کامبت مشخص نیست.

همستر کمبات درست مانند نات کوین به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا با ضربه زدن بتوانند کسب درآمد داشته باشند.

کسب درآمد از همستر به این صورت است که توکن های بازی در آینده به توکن قابل معامله در صرافی تبدیل خواهند شد.

باید تا زمان لیست شدن همستر در صرافی، دارایی های درون بازی خود را افزایش دهید و سپس از لیست شدن در صرافی بفروشید.

زمان و تاریخ لیست شدن همستر در صرافی ها، در ماه جولای ۲۰۲۴ اعلام شده است. این تاریخ معادل تیر ماه ۱۴۰۳ میباشد.

تاریخ دقیق لیست شدن همستر در صرافی ها به زودی اعلام خواهد شد.

از آنجایی که ارز دیجیتال همستر کمبات بر روی بلاکچین تون (Ton Blockchain) قرار دارد برای نگهداری آن باید از کیف پول های مبتنی بر تون استفاده کرد.

از جمله بهترین ولت های شبکه Ton که به عنوان کیف پول همستر قابل استفاده هستند می توان به کیف پول تون کیپر (Tonkeeper)، مای تون ولت (MyTonWallet) و تراست ولت (Trust Wallet) اشاره کرد.

با اتصال کیف پول همستر کامبت به ربات، پس از لیست شدن ارز همستر می توانید دارایی خود را به ولت انتقال دهید.

برای انتقال همستر به ولت، ابتدا باید ربات همستر خود را به کیف پول و یا ولت متصل کنید. پیشنهاد می‌کنیم از ولت تلگرام استفاده نکنید چرا که ریسک بلوکه شدن دارایی شما وجود دارد.

همچنین برای استفاده از سایر کیف پول ها، از ابزار تغییر آیپی استفاده کنید.

نحوه اتصال ربات همستر به ولت و کیف پول در چند مرحله ساده قابل انجام است:

۱.وارد ربات بازی همستر شوید.

در سمت راست گزینه (Airdrop) را انتخاب کنید.

۳.بر روی گزینه ی connect your ton wallet کلیک کنید.

در این مرحله بایستی کیف پول مورد نظر خود را به ربات همستر متصل کنید.( از ولت تلگرام استفاده نکنید. همچنین پیشنهاد می شود از ولت تون کیپر استفاده نمایید)

با انتخاب ولت مورد نظر و تایید اتصال، ربات همستر شما به کیف پول متصل خواهد شد.

پس از وصل کردن کیف پول به ربات بازی همستر، میتوانید دارایی خود را انتقال دهید و توکن مورد نظر را به صرافی اوکی اکسچنج منتقل کنید تا بتوانید توکن همستر خود را به ریال تبدیل کرده و به کارت بانکی خود واریز نمایید.

توجه داشته باشید در حال حاضر توکن همستر عرضه نشده است و امکان انتقال آن به کیف پول و صرافی نیز وجود ندارد!!

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی