کد مطلب: 34579

مریلا زارعی | مریلا زارعی و همسرش | مریلا زارعی در جیران

دوردور خواهرانه مریلا زارعی با خاله شادونه | چهره متفاوت مریلا زارعی در مشهد گردی پربازدید شد

عکس جدیدی از ملیکا و مریلا زارعی در سفر به مشهد منتشر شد.

دوردور خواهرانه مریلا زارعی با خاله شادونه | چهره متفاوت مریلا زارعی در مشهد گردی پربازدید شد

عکس جدیدی از ملیکا و مریلا زارعی در سفر به مشهد منتشر شد. مریلا زارعی بازیگر معروف سینما وتلویزیون و ملیکا نیز مجری برنامه کودک است.

مریلا زارعی

ازدواج و زندگی خصوصی مریلا زارعی

طبق اخبار بعضی از سایت ها مریلا زارعی ازدواج کرده است . در این منابع از مهدی رجبی به عنوان همسر مریلا زارعی نام برده شده است این منابع ازدواج مریلا زارعی و مهدی رجبی را در سال ۱۳۸۱ اعلام کرده اند اما همانطور که گفته شد این خبر تایید یا تکذیب نشده است .به گفته این منابع مریلا زارعی و همسرش مهدی رجبی دختری به نام پارمیدا رجبی نیز دارند. بیش از این خبر و یا عکس منتشر شده ای در رابطه با صحت یا عدم صحت این موضوع وجود ندارد.

مریلا زارعی را بهتر بشناسیم

گرایشی به تجملات خاصی ندارد، ساده پوشی و ساده زیستی جزء بخشی از شخصیت اوست. در لباسهای مشکی ساده بلند و لباسهای پوشیده و خیلی بلند احساس امنیت می کند.

همیشه دوست دارد که زندگی شخصی اش در آرامش باشد و دوست ندارد مورد توجه رسانه ها باشد. در منزلش آرامش اولین حرف را می زند .

دوست دارد که نقش هایی که قرار است در فیلم ها بازی کند، قبل از تصویربرداری آن را تمرین کند، اکثریت مواقع در منزل این کار را انجام می دهد و بیشتر دوست دارد اول صبح که نشاط خاصی دارد به تمرین بپردازد.

مریلا زارعی

حواشی مریلا زارعی

از حواشی مریلا زارعی تلاش برای شاهد جاهد را می‌توان نام برد . حضور مریلا زارعی در ماجرای دادگاه شهلا جاهد همسر سابق ناصر محمدخانی به جرم قتل از موضوعاتی بود که آن سال ها وی را سر زبان ها انداخت.او تمام تلاش خود را برای جلب رضایت خانواده مقتول به کار گرفت اما نشد، خودش می گوید : «وقتی شهلا را ملاقات کردم سکوت اختیار کرده بود.ازش خواستم اگر ماجرایی ناگفته دارد بیان کند اما شهلا هیچ‌ چیز برای گفتن نداشت و تنها به رفتن به دنیای باقی امیدوار بود و از همگی حلالیت طلبید.»

تیپ پوستی و گرون مریلا زارعی در کنار خواهرش که عشقِ فسقلیا بوده!

مربلا زارعی یکی از پررر ترین کارنامه های کاری رو برای سوابقش در بازیگری داره اما اونچه که به وضوح مشخصه اینه که خانوم بازیگر دهه پنجاهیمون از کم حاشیه ترین هنرمندان می باشد در حدی که اصلا حتی اونقدر ها عکس های مختلف از خود در فضای مجازی به اشترک نذاشته و اصلا و ابدا مثل کسایی همچون بهاره رهنما نیست که با انواع و اقسام رفتار و حرکات و ظواهر مختلف سعی بر جلب توجه داشته باشه.

مریلا زارعی اما خود به تنها از اهالی هنر نیست و خواهرش ملیکا زارعی نیز بازیگر و مجری برنامه کودک می باشد. شاید براتون سوال بشه ملیکا زارعی کیه که خب باید در پاسخ بگیم ایشون همون خاله شادونه هستند که صبح به صبح با لباسای رنگی میومدن به استقبال بچها. در ادامه تصویری از این دو خواهر مشاهده می کنید که استایل پوستی مریلا زارعی مورد توجه قرار گرفت.

مریلا زارعی

وقتی نقاب مادر شاه انقدر چرخید تا رسید به مریلا زارعی

اما از اونجایی که یک بازیگر کم حاشیه چندان هم جای صحبتی برای دیگران نمیذاره، باید گفت خانوم بازیگر جنجالی که به پا نکرده، از طرفی هم استایل های نامتعارف نداره و حرف و حدیث مشکل داری هم که نمیزنه.

پس بهتره برگردیم به سراغ اونچه که در کار ازش دیده میشه که جالبه بدونید در سریال جیران ابتدا قرار بود تا شبنم مقدمی ایفاگر نقش مهدعلیا باشه چرا که اگه یادتون باشه تو سریال "خاتون" شبنم بانو به عنوان والده خوب از پس کار براومدن، اما بعد تر با انصراف او از این سریال، مامان جان شاه به رویا تیموریان بازیگر مطرح ایرانی پاس داده شد ولی خب معلوم نیست چرا و چیشد که در آخر رویا بانو شدن کفایت خاتون و مریلا زارعی نشست بر تخت مهدعلیا.

جالبه بدونید که این مادر و پسر (بهرام رادان و مریلا زارعی) در واقعیت تنها 5 سال فاصله سنی دارند که خب شاید تو کار چندان این موضوع مشخص نباشه!

کمی بیشتر با مریلا زارعی 

مریلا زارعی متولد 25 فروردین 1353 در تهران، فارغ التحصیل لیسانس مهندسی علوم صنایع غذایی از دانشگاه آزاد می باشد که از 21 سالگی با سریال «کارآگاه» وارد تلویزیون شد و حالا سه سیمرغ بلورین هم دارد.

تحصیلات پایه من در مدرسه علوی اسلامی بود ، به دلیل فضای فوق العاده مثبت این مدرسه در تحلیل مسائل دینی و اجتماعی و تشکیل جلسات نقد فیلم و سریال، پایه های علاقه من به بازیگری در این مدرسه شکل گرفت.

 

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی