کد مطلب: 34440

وام | وام جدید | وام اقساط

وام دولتی برای کسب‌وکارهای خانگی بگیرید | نحوه ثبت نام وام خود اشتغالی ۱۵۰ میلیون تومانی + شرایط

​افرادی که برای راه‌اندازی کسب‌وکارهای خانگی و روستایی، به منابع مالی نیاز دارند، می‌توانند تا ۱۵۰ میلیون تومان وام خود اشتغالی دریافت کنند.

وام دولتی برای کسب‌وکارهای خانگی بگیرید | نحوه ثبت نام وام خود اشتغالی ۱۵۰ میلیون تومانی + شرایط

وام | افرادی که برای راه‌اندازی کسب‌وکارهای خانگی و روستایی، به منابع مالی نیاز دارند، می‌توانند تا ۱۵۰ میلیون تومان وام خود اشتغالی دریافت کنند.

وام خود اشتغالی با همکاری نهادهایی همچون کمیته‌ امداد امام خمینی، بهزیستی، وزارت کار و رفاه اجتماعی و بنیاد شهید با بانک‌ها ارائه می‌شوند. هدف این تسهیلات نیز تامین سرمایه کسب‌وکارهای خانگی و روستایی برای واجدان شرایط است.

ملزومات دریافت و وام خود اشتغالی و جزئیات پرداخت این تسهیلات را بررسی می‌کند.

سقف وام خود اشتغالی و شرایط بازپرداخت آن

سقف وام خود اشتغالی و شرایط آن را دولت‌ بر اساس بودجه هر سال و مصارف وام‌های اشتغال‌زایی تعیین می‌کند. سقف وام خود اشتغالی در سال ۱۴۰۳ معادل ۱۵۰ میلیون تومان تعیین شده است. با این حال، نرخ سود این وام با توجه به بانک وام‌دهنده و نوع وام درخواستی، از چهار تا ۱۰ درصد متغیر است.

حداکثر زمان بازپرداخت وام خود اشتغالی ۸۴ ماه است. بازپرداخت اقساط برای کسب‌وکارهایی که سود ماهانه دارند، به طور ماهانه و برای کسب‌وکارهایی که سود سالانه دارند، به صورت سالانه تعیین شده است.

در صورت اخذ وام ۱۵۰ میلیونی و با شرایط پرداخت اقساط ماهانه، وام گیرنده ملزم به پرداخت اقساط دو میلیون و ۵۰ هزار تومانی است. در پایان مهلت اقساط با احتساب نرخ سود بانک، وام‌گیرنده باید مبلغ ۱۷۲ میلیون و ۲۸۶ هزار تومان را پرداخت کرده باشد.

چه کسانی واجد شرایط دریافت وام خود اشتغالی هستند؟

وام خود اشتغالی به افراد ۱۸ تا ۵۰ ساله‌ای اعطا می‌شود که در محل راه‌اندازی کسب‌وکار خانگی اقامت داشته باشد. برای دریافت این وام، وام گیرنده باید بیکار باشد و از هیچ نهاد دیگری تسهیلات وام خود اشتغالی را دریافت نکرده باشد. به عبارت دیگر، وام خود اشتغالی تنها یک بار به هر نفر اختصاص می‌یابد. داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت نظام وظیفه برای آقایان متقاضی این وام اجباری است.

 

وام گیرنده باید فارغ التحصیل مراکز دانشگاهی یا دارای دیپلم کار و دانش باشد یا دارای مدرک فنی و حرفه‌ای از موسسه‌های آموزشی و دولتی باشد. بازنشستگان دولتی و افرادی که ایده کارآفرینی دارند نیز واجد شرایط دریافت این وام هستند؛ همچنین برندگان مسابقات مهارت‌های ملی، مخترعان و برندگان جشنواره خوارزمی نیز می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

وام

وام خود اشتغالی به کدام کسب‌وکارهای خانگی اختصاص می‌یابد؟

کسب‌وکارهای خانگی متنوعی تحت پوشش پرداخت وام خود اشتغالی قرار می‌گیرند. تولید پوشاک، قالی‌بافی، فرش‌بافی‌، گلیم‌دوزی و گلیم بافی‌، گیوه‌دوزی و گیوه بافی‌، حوله‌بافی، تولیدات چرمی، تولید مصنوعات نمدی، گبه، پارچه‌بافی، چیت‌بافی، تابلو فرش و نخ‌ریسی سنتی، نمونه‌های این تسهیلات هستند.

همچنین هنرهایی مثل تولید زیورآلات، خاتم‌کاری، تراش سنگ‌های نیمه قیمتی، حکاکی روی فلزات، قلم‌زنی، احجام چوبی و منبت و معرق‌کاری در لیست واجدین شرایط اهدا وام قرار می‌گیرند.

متقاضیانی که در نظر دارند در زمینه‌های پرورش قارچ، پرورش گل و گیاه، تولید و فرآوری گیاهان دارویی، تکثیر و پرورش زالوی طبی، پرورش عقرب، تولید عرقیات گیاهی، پرورش کرم ابریشم و تولید میوه خشک و همچنین انواع بسته‌بندی، کسب و کارهای الکترونیکی، پشتیبانی سایت، برنامه‌نویسی و ساخت انیمیشن و مجسمه‌سازان مشغول به کار شوند نیز واجد شرایط دریافت وام خود اشتغالی هستند.

مبلغ وام خود اشتغالی مشاغل روستایی چقدر است؟

وام خود اشتغالی مشاغل روستایی به افراد ساکن روستاها که تاکنون از کمیته امداد تسهیلات خود اشتغالی دریافت نکرده‌اند، اعطا می‌شود. پنج بانک عامل کشاورزی، رفاه، ملت، ملی و صادرات این تسهیلات را با نرخ سود چهار درصدی پرداخت می‌کنند.

متقاضی برای دریافت این وام، نیازمند یک ضامن است و باید از طرف دهیاری‌ به فرمانداری معرفی شود تا با درخواست وام گیرنده موافقت گردد.

برای مشاغل خرد مبلغ این وام بین ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۳۶ تا ۶۰ ماهه در نظر گرفته شده است./خبرآنلاین

 دریافت وام فوری | نحوه دریافت وام فوری چگونه است؟

وام فوری را چگونه میتوانیم دریافت کنیم؟ وام فوری یکی از شرایطی است که توانسته است تمامی افراد را مجاب به دریافت آن کند چرا که شرایطش برای خیلی از افراد مناسب است و خیلی از افراد میتوانند در آن خیلی از مشکلات خود را حل کنند. وام فوری را در ادامه بیشتر میشناسید و متوجه نحوه دریافتش میشوید. برای با خبر شدن از جزئیات بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

روش‌های دریافت وام فوری در سال ۱۴۰۳

در سال ۱۴۰۳، دو روش برای دریافت وام‌های فوری مطرح است: اولین روش، وام‌های فوری است که توسط بانک‌ها ارائه می‌شود و دومین روش، خرید و فروش وام است.

متقاضیانی که تمایل دارند از بانک‌ها وام فوری دریافت کنند باید ضامن مورد اعتماد، مدارک ملکی و یا ایجاد یک گردش حساب معتبر را در دستور کار قرار دهند. افراد متقاضی می‌توانند با سپرده‌گذاری، مبلغ بیشتری را به عنوان وام دریافت دارند. این نوع وام‌ها می‌توانند شامل وام‌های خرید، ازدواج، مسکن، قرض‌الحسنه و … باشند، با این تفاوت که بانک‌ها آن‌ها را سریع‌تر پرداخت کرده و معمولاً دوره بازپرداخت آن‌ها کوتاه‌تر است.

روش دومی که در نظر گرفته می‌شود، خرید وام فوری است. بسیاری از مشتریان بانک‌ها با وجود داشتن اعتبار بالا و گردش حساب مناسب تمایلی به دریافت وام ندارند. این گروه برای دست یابی به سود بیشتر وام خود را به متقاضیان دیگر می‌فروشند. البته این روش خطر‌های بسیاری مانند کلاهبرداری، دورزدن مشتری و … را دارد که متقاضیان باید به آن توجه کنند.

به طور کلی میزان و مبلغ وام فوری در بانک‌های دولتی و خصوصی رقم چندان بالایی نیست و این مبلغ می‌تواند بیشتر نیاز‌های کوچک و فوری افراد را تامین کند./فرارو

وام فوری بانک ملی: ۵۰ میلیونی

بانک ملی ایران امکان دریافت وام ۵۰ میلیون تومانی را برای شهروندانی که حداقل ۱۸ سال سن دارند و دارای مدارک شغلی معتبر مانند فیش حقوقی یا پروانه کسب هستند، فراهم آورده است. این وام که به منظور خرید کالاهای مصرفی ارائه می‌شود، دارای نرخ سود ۱۸ درصدی است و باید ظرف مدت ۳۶ ماه بازپرداخت شود. همچنین ۱۰ درصد از کل مبلغ وام به عنوان وثیقه در بانک مسدود می‌شود. متقاضیان باید توجه داشته باشند که این وام تنها با ارائه فاکتور پیش‌خرید کالا قابل دریافت است.

وام فوری بانک ملت: ۵۰ میلیونی

در برنامه وام‌های فوری سال ۱۴۰۳، بانک ملت یکی از گزینه‌های قابل توجه را با ارائه وامی به ارزش ۵۰ میلیون تومان عرضه کرده است. این وام که برای خریداری جهیزیه و وسایل ضروری در زمان ازدواج طراحی شده، تنها برای خرید محصولات از فروشگاه‌های معتبر اسنوا قابل استفاده است. این وام با نرخ بهره‌ای معادل ۱۲ درصد و بدون نیاز به سپرده‌گذاری، امکان بازپرداخت در بازه زمانی ۳۶ ماهه را فراهم می‌آورد. بسته به اعتبار بانکی متقاضیان، احتمال دارد که نیاز به یک تا سه ضامن برای دریافت این تسهیلات باشد.

وام فرابانک ملت

دریافت وام فوری بانک ها در سال ۱۴۰۳ از طریق فرابانک ملت نیز فراهم شده است که مشتریان می‌توانند از این اعتبار برای هر نیازی که دارند استفاده کنند، نه فقط برای خرید کالاهای خانگی.

وام‌ها بر اساس دسته‌بندی اعتباری متقاضیان اعطا می‌شوند که در این میان، متقاضیان دارای رتبه A می‌توانند تا سقف ۳۰ میلیون تومان وام دریافت کنند که این مبلغ قرار است به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یابد. نرخ بهره وام ۱۸ درصد است و باید آن را ظرف مدت ۴۸ ماه بازپرداخت کرد.

وام فوری بانک ملت با سند ملکی: ۱۵۰ میلیونی

بانک ملت امکانی را فراهم آورده که افراد می‌توانند بدون نیاز به ضامن و تنها با ارائه سند ملکی، وامی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان دریافت کنند. این تسهیلات قابل تقسیم بین سه شخص است، به طوری‌که هر یک می‌توانند تا ۵۰ میلیون تومان وام دریافت نمایند. نرخ بهره این وام ۱۸ درصد است و بازپرداخت آن باید طی مدت زمانی بین ۴۸ تا ۶۰ ماه صورت پذیرد.

وام فوری بانک رسالت: ۱۲۰ میلیونی

بانک رسالت که یکی از موسسات قرض‌الحسنه به شمار می‌رود، وامی به مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان با شرایط ویژه ارائه می‌دهد. این وام که از سریع‌ترین وام‌های موجود در نظام بانکی است برای مشتریان فعلی بانک که حساب کاربری اینترنتی دارند، موجود است.

متقاضیان باید ابتدا درخواست خود را از طریق وب‌سایت بانک ثبت کنند. پس از آن بر اساس معیارهایی چون سابقه مالی، شغل و فعالیت حساب، امکان دریافت وام بررسی خواهد شد. در صورت احراز شرایط لازم برای وام، درخواست مورد تایید قرار خواهد گرفت. این وام با نرخ سود ۲ درصدی و بدون نیاز به سپرده‌گذاری ارائه می‌شود و بازپرداخت آن در بازه زمانی ۱۲ تا ۶۰ ماهه امکان‌پذیر است.

وام فوری بانک صادرات: ۵۰ میلیونی

بانک صادرات تسهیلاتی به ارزش ۵۰ میلیون تومان را برای خریداران کالا ارائه می‌دهد. این وام تنها برای این منظور در نظر گرفته شده است، بنابراین اگر به دنبال تأمین مالی فوری برای هزینه‌های دیگر هستید، این وام ممکن است برای شما مناسب نباشد.همچنین بخوانید:

بانک مهر ایران برای متقاضیان وام فوری خبر خوشی داد

شما باید پیش‌فاکتور مربوط به خرید کالا را ارائه دهید و وام به صورت چک به نام فروشنده پرداخت خواهد شد. نرخ بهره این وام ۱۸ درصد است، بازپرداخت آن باید حداکثر طی ۳۶ ماه انجام شود و ۱۰ درصد از کل مبلغ وام، معادل ۵ میلیون تومان، به عنوان وثیقه مسدود خواهد شد.

وام فوری خرید خودرو بانک صادرات: ۱۰۰ میلیونی

بانک صادرات امکانی را فراهم آورده است که افرادی که به دنبال خرید خودروهای ساخت داخل هستند می‌توانند از تسهیلات مالی با شرایط مناسب بهره‌مند شوند. در سال ۱۴۰۳ مشتریان می‌توانند وام فوری بانک ها از ۱۵ میلیون تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان با نرخ بهره ۱۸ درصدی را از این بانک دریافت کنند. مدت زمان بازپرداخت این وام نیز تا سه سال تعیین شده است.

وام فوری بدون ضامن بانک رفاه

بانک رفاه در سال ۱۴۰۳ امکان دریافت وامی را فراهم آورده که نیازمند ضامن نیست. به جای آن متقاضیان باید مبلغی را به عنوان سپرده نزد بانک قرار دهند. بر اساس این طرح متقاضیان قادر خواهند بود تا معادل ۸۰ تا ۱۰۰ درصد از میزان سپرده‌شان را به صورت وام دریافت کنند.

نرخ بهره برای بازپرداخت وام بسیار مناسب و تقریباً ۲ درصد است و زمان بازپرداخت نهایتاً تا ۳۶ ماه تعیین شده است. همچنین سپرده‌ها در طول دوره وام سودآوری خواهند داشت و حداقل مبلغ سپرده لازم برای افراد حقیقی و حقوقی به ترتیب پنج و ده میلیون تومان است./لندو

مراحل ثبت نام وام فوری

شرایط سخت اقتصادی این روزها و نوسانات شدید قیمتی، اغلب افراد را در مقاطعی از زندگی نیازمند دریافت وام فوری خواهد کرد. متقاضیان تمایل دارند وام را در کوتاهترین بازه زمانی، با ارائه کمترین مدارک و مستندات و با اطمینان کامل دریافت نمایند. طولانی بودن فرایند اخذ وام از بانک ها، افراد را به ثبت نام وام فوری ترغیب می کند.

همانطور که بیان شد درصد بالایی از متقاضیان وام فوری به دلیل شرایط پیچیده بانک ها و موسسات مالی، از دریافت وام صرفنظر می کنند، اما اگر هدف متقاضیان وام فوری، خرید کالا باشد این افراد می توانند به موسساتی اخذ وام فوری خرید کالا را پیشنهاد داده و در صورت پذیرش از این تسهیلات استفاده کنند. یکی از موسساتی که به پرداخت وام فوری خرید کالا به متقاضیان اقدام می کند گروه سرمایه گذاری اکو اینوست است. زمانی که افراد بخواهند از وام اخذ شده برای خرید کالای مورد نیاز خود استفاده نمایند می توانند از تسهیلات موسساتی چون اکو اینوست استفاده نمایند. مراحل ثبت نام وام فوری از اکو اینوست عبارتند از:

ثبت نام وام فوری در کو اینوست

اعتبارسنجی توسط کارشناسان شرکت

اعطای چک صیادی در صورتی که مبلغ دریافتی

خرید کالای مورد نظر از فروشگاه های اینترنتی مشخص شده و پرداخت اقساط به اکو اینوست

پایان/*

 

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی