کد مطلب: 34369

فروش ویژه کی ام سی T8 کرمان موتور با اقساط بلند مدت | با اقساط 30 میلیونی خودرو لاکچری سوار شوید

فروش اینترنتی کی ام سی T8 با شرایط ویژه نقد و اقساط از 16 تا 24 تیرماه توسط شرکت کرمان موتور آغاز می‌شود.

فروش ویژه کی ام سی T8 کرمان موتور با اقساط بلند مدت | با اقساط 30 میلیونی خودرو لاکچری سوار شوید

 شرکت کرمان‌ موتور فروش خودروی کی ام سی T8 خود را از روز شانزدهم تیرماه تا بیست و چهارم تیرماه به صورت اینترنتی آغاز می‌کند. این فروش شامل دو روش نقدی و اقساطی است و زمان تحویل خودرو 60 روز کاری خواهد بود.

شرایط خرید نقدی

در روش نقدی، خریداران باید مبلغ یک میلیارد و 600 میلیون تومان را هم‌زمان با ثبت نام پرداخت کنند.

شرایط خرید اقساطی

اقساط 18 ماهه

در این روش، مبلغ 800 میلیون تومان به عنوان پیش‌پرداخت دریافت می‌شود و خریداران باید 9 چک 30 میلیون تومانی پرداخت کنند.

اقساط 24 ماهه

برای این دوره، مبلغ پیش‌پرداخت 850 میلیون تومان بوده و 12 قسط 30 میلیون تومانی باید پرداخت شود.

معاون توسعه اقتصادی و سرمایه‌گذاری از ابلاغیه جدید ثبت سفارش واردات خودرو به مناطق آزاد خبر داد.

اقساط 30 ماهه

در این روش، خریداران باید مبلغ 900 میلیون تومان به عنوان پیش‌پرداخت بپردازند و باقی‌مانده مبلغ را طی 15 فقره چک 30 میلیون تومانی تسویه کنند.

ویژگی‌های خودروی کی ام سی T8

این خودرو برای استفاده در شهر، سفرهای بین شهری و خارج از شهر مناسب است و توانایی آفرود در بیابان و کوهستان را دارد. ماشین دارای دو دیفرانسیل 3 حالته با قفل برقی و زاویه ورود 30 درجه است و ظرفیت باک آن 76 لیتر بنزین است. همچنین، این خودرو دارای سیستم کنترل ایستایی در سربالایی است.

شرایط پرداخت اقساط

اقساط به‌صورت هر دو ماه یک چک محاسبه شده است و اولین چک مربوط به پانزدهم آذرماه است. پرداخت آخرین قسط به صورت یک فقره چک به تاریخ یک ماه پس از آخرین قسط است. سند خودرو تا پایان اقساط در رهن شرکت باقی خواهد ماند و تنها با تسویه حساب نهایی آزاد می‌شود. خودروها بدون بیمه بدنه واگذار نمی‌شوند و هزینه‌ی بیمه به مبلغ پیش‌پرداخت اضافه می‌شود.

کرمان موتور

آغاز فروش ۳۶ خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه

دور جدید عرضه ۳۶ خودروی وارداتی از امروز (سه شنبه ۱۹ تیرماه) در سامانه یکپارچه برای عموم متقاضیان آغاز شد. مهلت ثبت نام تا پایان روز یکشنبه آینده (۲۴ تیرماه) است.

به گزارش مهر سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی در اطلاعیه‌ای از عرضه ۳۶ خودروی وارداتی در این سامانه خبر داد و اعلام کرد: متقاضیان از امروز (سه‌شنبه ۱۹ تیرماه) تا پایان روز یکشنبه آینده (۲۴ تیرماه) می‌توانند ثبت‌نام کرده و پنج اولویت از سبد محصولات اعلامی را انتخاب کنند.

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع کلیه افراد واجد شرایط در ماده ۴ دستورالعمل تنظیم بازار خودروی سواری (مصوبه جلسه ۵۴۳ شورای رقابت) می‌رساند، از روز سه‌شنبه مورخ ۱۹ /۰۴/ ۱۴۰۳ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز یکشنبه ۲۴ /۰۴/ ۱۴۰۳ می‌توانند ثبت‌نام انجام داده و پنج اولویت از سبد محصولات اعلامی انتخاب نمایند.

متقاضیان باید از تاریخ دوشنبه ۱۸ /۰۴/ ۱۴۰۳ تا ساعت ۱۲:۰۰ روز شنبه ۲۳ /۰۴/ ۱۴۰۳ یکی از حساب‌های خود را فقط نزد شعب بانک‌های واجد شرایط اعلامی در سامانه به نام خودرو وارداتی وکالتی و مبلغ پنج میلیارد ریال مسدود نمایند.

آن دسته از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام نموده و در سامانه عرضه خودروی وارداتی اولویت دارند تنها در این عرضه اولویت ایشان حفظ و در صورت عدم انتخاب پنج اولویت از سامانه حذف می‌گردند و در عرضه‌های آتی همانند سایر متقاضیان بر اساس شرایط اعلامی باید اقدام نمایند.

الف- خودروهای دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی:

جدول شماره ۱: قیمت فروش محاسباتی قطعی خودروهای وارداتی در مبادی ورودی واحد: ریال

خودرو وارداتی1

خودرو وارداتی2

تبصره ۱- قیمت مندرج در جدول، قیمت قطعی در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل: بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و … به قیمت‌های فوق اضافه می‌گردد که واردکنندگان با رعایت آئین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو می‌توانند نسبت به دریافت آن اقدام نموده و در موعد مقرر نسبت به تحویل خودرو اقدام نمایند.

ب- خودروهای دارای قیمت علی الحساب در مبادی ورودی:

جدول شماره ۲ - قیمت فروش محاسباتی علی‌الحساب خودروهای وارداتی در مبادی ورودی واحد: ریال

خودرو وارداتی3خودرو وارداتی4

تبصره ۲- قیمت علی‌الحساب اعلام شده، قیمت در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و … در هنگام صدور فاکتور نهایی به قیمت‌های قطعی و مصوب اضافه خواهد شد. واردکنندگان می‌توانند پس از فراخوان اولیه و با دریافت ۵۰% قیمت علی الحساب نسبت به انعقاد قرارداد با متقاضی اقدام نمایند.

تبصره ۳- قیمت قطعی خودروهای مذکور پس از ارائه کلیه مستندات و مدارک مثبته و براساس آخرین ضوابط و مقررات تعیین و متعاقباً در سامانه بارگذاری خواهد شد.

تبصره ۴- عدم واریز وجه در هر یک از مراحل ذکر شده و حداکثر ۵ روز پس از فراخوان صورت گرفته، به منزله انصراف از طرح بوده و متقاضی از اولویت بندی خودرو وارداتی انتخابی حذف می‌گردد.

تبصره ۵- کلیه شرکت‌های واردکننده می‌بایست مطابق آئین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو نسبت به تحویل خودرو و دریافت وجه از مشتریان اقدام نمایند در صورت تأخیر در تحویل و … قراردادهای مذکور مشمول جرایم مندرج در آئین نامه فوق خواهند شد.

تبصره ۶- با وکالتی نمودن حساب و ثبت نام اولیه در سامانه یکپارچه هیچ تعهدی مبنی بر تخصیص خودرو ایجاد نخواهد شد.

تبصره ۷- اطلاعات کلیه متقاضیان مرتبط با این طرح حسب ماده ۱۹ آئین‌نامه اجرایی ماده ۱۴ الحاقی قانون مبارزه با پولشویی و طرح مالیات برعایدی سرمایه در اختیار نهادهای ذیربط قرار می‌گیرد./ مهر

 

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی