کد مطلب: 34257

وام | وام ۸۰۰ میلیون تومانی

پرداخت وام ۸۰۰ میلیونی برای همه مستاجران | هر قسط وام ۸۰۰ میلیونی مسکن چقدر است؟

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه وام ۸۰۰ میلیون تومانی نهضت ملی مسکن توسط سرپرست ریاست جمهوری به بانک مرکزی ابلاغ شده است گفت: اقساط ای تسهیلات به صورت پلکانی است و در دو سال اول مبلغ اقساط ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان خواهد بود.

پرداخت وام ۸۰۰ میلیونی برای همه مستاجران | هر قسط وام ۸۰۰ میلیونی مسکن چقدر است؟

وام | معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه وام ۸۰۰ میلیون تومانی نهضت ملی مسکن توسط سرپرست ریاست جمهوری به بانک مرکزی ابلاغ شده است گفت: اقساط ای تسهیلات به صورت پلکانی است و در دو سال اول مبلغ اقساط ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان خواهد بود.

به نقل از ایسنا، هادی عباسی در نشستی خبری درباره عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم اظهار کرد: بر اساس ابلاغ مصوبات جلسه هجدهم شورای عالی مسکن، بحث وام ۸۰۰ میلیون تومانی توسط آقای مخبر به بانک مرکزی ابلاغ شده است. این تسهیلات به صورت پلکانی است که در دو سال اول مبلغ اقساط پنج میلیون و ۹۰۰ هزار تومان خواهد بود.

وی افزود: بانکها موظفند ۲۰ درصد سهم پرداخت خود را در بخش مسکن انجامدهند در غیر این صورت مشمول جریمه مالیاتی می شوند. البته می توانیم زمانی را برای بانکها در نظر بگیریم اگر در این فرجه تمکین نکنند جریمه اعمال می شود.

سقف مجاز افزایش اجاره بها در تهران ۲۵ درصد

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تعیین درصد رشد اجاره بها در شهرها گفت: این جدول آماده شده و به ۳۱ مرکز استان ابلاغ شده است. در تهران این رقم ۲۵ درصد تعیین شده است. حداقل افزایش هم برای زاهدان اعمال شده که ۲۲ درصد است. حداکثر رقم نیز در یزد خواهد بود که افزایش مجاز مبلغ اجاره بها ۲۵.۲ درصد خواهد بود.

عباسی تصریح کرد: قانون به صراحت می گوید مجاز هستیم به میزان ۵۰ تا ۱۰۰ رقم تورم عمومی، سقف اجاره بها را تعیین کنیم. یعنی اگر تورم ۴۰ درصد باشد ما مجازیم بین ۲۰ تا ۴۰ درصد برای اجاره بها سقف تعیین کنیم. رقم ۲۲ تا ۲۵ درصد نیز بر اساس تورم مرکز آمار و رعایت قانون ساماندهی زمین، مسکن و اجاره بها تعیین و ابلاغ خواهد شد.

وام

 4 شرط دریافت وام نیم میلیارد تومانی بدون ضامن بانک اقتصاد نوین

بانک اقتصاد نوین در قالب طرحی جدید تحت عنوان «اعتبارینو» تا سقف 500 میلیون تومان و با نرخ سود 23 درصد، وام بدون ضامن پرداخت می‌کند.

بانک اقتصاد نوین در قالب طرحی جدید تحت عنوان «اعتبارینو» تا سقف 500 میلیون تومان و با نرخ سود 23 درصد، وام بدون ضامن پرداخت می‌کند

بر اساس این طرح، متقاضیان واجد شرایط می‌توانند از اعتبار اهدائی در این طرح از فروشگاه‌های طرف قرار داد بانک اقتصاد نوین خرید کنند.

متقاضیانی واجد شرایط دریافت این وام هستند که دارنده حساب‌های بلندمدت در بانک اقتصاد نوین و سرمایه‌گذ واحد‌های صندوق‌های با درآمد ثابت این بانک باشند. البته متقاضی برای دریافت این وام نباید به بانک بدهکار بوده و یا چک برگشتی داشته باشد.

جزییات و شرایط وام نیم میلیارد تومانی اعتبارینو

    متقاضیان وام اعتبارینو می‌توانند تا 80 درصد مبلغ سپرده خود و تا سقف 500 میلیون تومان تسهیلات را دریافت کنند.

    شایان ذکر است که برای دریافت این وام نیازی به معرفی ضامن نبوده و حساب سپرده بلندمدت متقاضی به عنوان ضمانت مسدود خواهد شد.

    متقاضیان می‌توانند واحد‌های صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت بانک اقتصاد نوین را به عنوان وثیقه دریافت این وام قرار دهند.

    سود سپرده‌های یک ساله، 2 ساله و 3 ساله بانک اقتصاد نوین، به ترتیب حدود 20.5، 21.5 و 22.5 درصد است و زمانیکه سپرده‌ها، برای تضمین وام مسدود می‌شوند، این سود به آن تعلق می‌گیرد.

مبلغ اقساط وام اعتبارینو بانک اقتصاد نوین

به نقل از تجارت نیوز، بازپرداخت وام اعتبارینو با نرخ سود 23 درصد به انتخاب متقاضی سه تا 36 ماهه بوده و متقاضی می‌تواند به صورت یک‌جا نیز این وام را تسویه کند.

در این رابطه اگر متقاضی پرداخت قسطی را انتخاب کند، برای بازپرداخت وام نیم میلیاردی باید ماهانه حدود 19 میلیون و 354 هزار تومان قسط پرداخت کند.

شرایط وام قرض الحسنه بانک رسالت تا سقف 400 میلیون تومان

وام قرض‌الحسنه بانک رسالت، بهره‌ای ندارد و تنها کارمزدی دو درصدی از آن دریافت می‌شود. همچنین مشتریان می‌توانند بر اساس نسبت مبلغ وام موردنیاز به میزان سپرده خود در بانک رسالت، این وام را در اقساط دلخواه تسویه کنند.

​برای دریافت وام از بانک رسالت ابتدا لازم است متقاضیان در بانک رسالت سپرده قرض‌ الحسنه افتتاح کنند. مدت زمان خواب این سپرده به مدت حداقل سه ماه و حداکثر 6 ماه است و این سپرده مسدود نخواهد شد.

متقاضیان می‌توانند تا سقف 100 درصد از مبلغ سپرده‌گذاری شده به ازای 6 ماه خواب سپرده و با سررسید 12 ماهه ازاین بانک وام قرض‌الحسنه دریافت کنند. همچنین به ازای هر ماه افزایش خواب سپرده، دو قسط به طول مدت بازپرداخت اضافه می‌شود.

حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام 60 ماه به میزان 20 درصد معدل حساب است. حداکثر زمان بازپرداخت این وام برای نسبت 40 درصد، 60 درصد، 80 درصد و 100 درصد معدل حساب نیز به ترتیب 48 ماه، 36 ماه، 24 ماه و 12 ماه است.

​سقف پرداخت این وام 400 میلیون تومان است و هر قسط این وام 400 میلیونی حدود هفت میلیون و 272 هزار تومان است. به این ترتیب کل سود پرداختی توسط مشتری، 24 میلیون تومان و مجموع کل رقم وام و سود 424 میلیون تومان است.

برای دریافت وام در این بانک و سایر بانک‌ها لازم است که وام‌گیرنده هیچگونه بدهی یا وام تسویه نشده‌ای در بانک مورد نظر نداشته باشد. همچنین متقاضی دریافت وام نباید سابقه چک برگشتی داشته باشد./تجارت نیوز

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی