کد مطلب: 34214

وام بازنشستگان | وام بازنشستگان ۲۰ میلیونی

خبر مهم | واریز ۲۰ میلیون تومان به حساب این بازنشستگان | وام بازنشستگان مرحله چهارم

مدیر مالی صندوق بازنشستگی فولاد گفت: وام مرحله چهارم بانک صادرات به مبلغ ۲۰ میلیون تومان برای ۸۷۰ بازنشسته صندوق بازنشستگی فولاد که حساب حقوقی ایشان نزد بانک صادرات است، واریز شد.

 خبر مهم | واریز ۲۰ میلیون تومان به حساب این بازنشستگان | وام بازنشستگان مرحله چهارم

 

وام بازنشستگان |  مدیر مالی صندوق بازنشستگی فولاد گفت: وام مرحله چهارم بانک صادرات به مبلغ ۲۰ میلیون تومان برای ۸۷۰ بازنشسته صندوق بازنشستگی فولاد که حساب حقوقی ایشان نزد بانک صادرات است، واریز شد.

الهام ستارپور گفت: وام مرحله چهارم بانک صادرات به مبلغ ۲۰ میلیون تومان برای ۸۷۰ بازنشسته صندوق بازنشستگی فولاد که حساب حقوقی ایشان نزد بانک صادرات است، واریز شد.

وی افزود: برنامه ریزی برای پرداخت مرحله پنجم وام ضروری متقاضیان بانک صادرات آغاز شده و در آینده نزدیک پرداخت خواهد شد./ایلنا

آشنایی با انواع وام بازنشستگان تامین اجتماعی

این سازمان  بزرگترین صندوق بیمه‌ای کشور است که ۴۶ میلیون نفر یعنی بیش از نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش خود قرار داده و از این رقم سه میلیون و ۸۰۰ هزار نفر مستمری‌بگیر هستند. تسهیلات مالی بازنشستگان تامین اجتماعی از ۳۰ میلیون تومان تا ۱۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

۳۰ میلیونی بازنشستگان : وام بازنشستگان تامین اجتماعی سال گذشته از هفت میلیون تومان به ۱۲ میلیون تومان تغییر پیدا کرد و بعد با توجه به تورم موجود در آخر به ۲۰ میلیون تومان رسید. حالا هم طبق آخرین اظهارات گفته شده، مبلغ آن به ۳۰ میلیون تومان رسیده است.

 

ثبت‌نام وام ۲۰ میلیون تومانی بازنشستگان به دو روش انجام می‌شود. روش اول ثبت نام وام ۳۰ میلیونی به صورت غیرحضوری و از طریق کانون‌های بازنشستگی انجام می‌شود و در استان‌ها و شهرستان‌های رایج است. روش دوم به صورت حضوری است که در این روش متقاضیان با حضور در کانون‌های بازنشستگی و ارائه مدارک خود ثبت‌نام خود را انجام می‌دهند.

وام ۱۰۰ میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی: مختص بازنشستگان است. برای دریافت وام بازنشستگان باید به شعبه بانک‌های دولتی مثل بانک رفاه کارگران، کشاورزی، ملت، ملی، صادرات، پست بانک، تجارت، صنعت و معدن و قرض‌الحسنه مهر ایران مراجعه کرد و مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان وام گرفت.

 

برای دریافت وام بازنشستگان  به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان باید نامه کسر از حقوق بازنشستگی و یک فقره چک یا سفته داشته باشید. اگر این‌ها را ندارید، با ارائه نامه کسر از حقوق و تکمیل فرآیند ثبت‌نام می‌توانید ۵۰ میلیون تومان وام بگیرید.

وام بازنشستگان

وام بازنشستگان تامین اجتماعی به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان چه شرایطی دارد؟

برای دریافت وام بازنشستگان تامین اجتماعی به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان باید نامه کسر از حقوق بازنشستگی و یک فقره چک یا سفته داشته باشید. اگر این‌ها را ندارید، با ارائه نامه کسر از حقوق و تکمیل فرآیند ثبت‌نام می‌توانید ۵۰ میلیون تومان وام بگیری...

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از مکتوب نامه برای دریافت وام بازنشستگان تامین اجتماعی به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان باید نامه کسر از حقوق بازنشستگی و یک فقره چک یا سفته داشته باشید. اگر این‌ها را ندارید، با ارائه نامه کسر از حقوق و تکمیل فرآیند ثبت‌نام می‌توانید ۵۰ میلیون تومان  این تسهیلات بگیرید.

برای دریافت وام بازنشستگان تامین اجتماعی به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان باید نامه کسر از حقوق بازنشستگی و یک فقره چک یا سفته داشته باشید. اگر این‌ها را ندارید، با ارائه نامه کسر از حقوق و تکمیل فرآیند ثبت‌نام می‌توانید ۵۰ میلیون تومان وام بگیرید.

وام مسکن بازنشستگان کشوری: بازنشستگان کشوری که در ۱۰ سال اخیر از خدمات اعتباری بانک مسکن استفاده نکرده‌اند می‌توانند این تسهیلات مسکن دریافت کنند. اگر بازنشسته ساکن تهران باشد مبلغ این وام ۵۰ میلیون تومانی است و اگر در سایر شهر‌ها ساکن است، می‌تواند برای این تسهیلات مسکن ۴۰ میلیونی ثبت نام کند.

 

شرط و شروطی هم برای وام بازنشستگان کشوری در بخش مسکن در نظر گرفته شده، برای مثال متقاضی وام و همسرش نباید صاحب خانه باشند. از زمان بازنشستگی حداقل پنج سال گذشته باشد و دریافتی ماهانه کمتر از سه میلیون تومان باشد. مدت زمان بازپرداخت وام مسکن ۱۰ سال و سود آن بین چهار تا ۹ درصد است.

سازمان تامین اجتماعی بزرگترین صندوق بیمه‌ای کشور است که ۴۶ میلیون نفر یعنی بیش از نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش خود قرار داده و از این رقم سه میلیون و ۸۰۰ هزار نفر مستمری‌بگیر هستند. تسهیلات مالی بازنشستگان تامین اجتماعی از ۳۰ میلیون تومان تا ۱۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

۳۰ میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی: این تسهیلات بازنشستگان تامین اجتماعی سال گذشته از هفت میلیون تومان به ۱۲ میلیون تومان تغییر پیدا کرد و بعد با توجه به تورم موجود در آخر به ۲۰ میلیون تومان رسید. حالا هم طبق آخرین اظهارات گفته شده، مبلغ آن به ۳۰ میلیون تومان رسیده است.

ثبت‌نام این تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی به دو روش انجام می‌شود. روش اول ثبت نام این تسهیلات ۳۰ میلیونی به صورت غیرحضوری و از طریق کانون‌های بازنشستگی انجام می‌شود و در استان‌ها و شهرستان‌های رایج است. روش دوم به صورت حضوری است که در این روش متقاضیان با حضور در کانون‌های بازنشستگی و ارائه مدارک خود ثبت‌نام خود را انجام می‌دهند.

این تسهیلات ۱۰۰ میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی: مختص بازنشستگان تامین اجتماعی است. برای دریافت این تسهیلات بازنشستگان تامین اجتماعی باید به شعبه بانک‌های دولتی مثل بانک رفاه کارگران، کشاورزی، ملت، ملی، صادرات، پست بانک، تجارت، صنعت و معدن و قرض‌الحسنه مهر ایران مراجعه کرد و مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان وام گرفت./ ایرانیان نیوز 

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی