کد مطلب: 34201

با وام ۷۰۰ میلیونی شاسی بلند آفرودی بخرید | فروش ویژه دایون Y۷ با اقساط 22 میلیونی

شرکت خودروسازی ایلیا شرایط فروش ویژه تیرماه دایون Y۷ را با تسهیلات ۷۰۰ میلیون تومانی اعلام کرد.

با وام ۷۰۰ میلیونی شاسی بلند آفرودی بخرید | فروش ویژه دایون Y۷ با اقساط 22 میلیونی

براساس این شرایط فروش متقاضیان می توانند با پیش پرداخت 812 میلیون تومانی این خودرو را با موعد تحویل 90 روز کاری خریداری کنند و اقساط تسهیلات 700 میلیون تومانی را طی مدت 12 تا 48 ماه بپردازند. حداقل اقساط ماهیانه در این طرح 22 میلیون تومان است.

دایون Y7 نسخه به روز رسانی شده و بهبودیافته Y5 است که به جای پیشرانه 2 لیتری توربو 202 اسب بخاری 280 نیوتون متری به پیشرانه 2.4لیتری توربو با حداکثر توان 215 اسب بخار و حداکثر گشتاور 320 نیوتون متر مجهز شده که توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک آیسین-زومکس قدرت را به هر چهار چرخ منتقل می کند. از مهمترین امکانات جدید این خودرو نسبت به نسخه قبلی می توان به سیستم کنترل الکترونیکی پایداری ESC، سنسور نور و باران برای روشنایی اتوماتیک چراغ ها و روشن شدن اتوماتیک برف پاک کن و سیستم کنترل فشار باد تایرها TPMS در کنار چراغ روشنایی در روز اشاره کرد. نسخه ای که برای آزمایش در اختیار ما بود علاوه بر این موارد آپشنال شده بود و امکانات بیشتری نظیر دوربین 360 درجه، سیستم هشدار نقاط کور روی آینه های جانبی BSD و سنسور جلو نیز داشت.

این خودرو به صورت پایه علاوه بر آپشن های ذکر شده به امکاناتی نظیر دو کیسه هوا، ورود و استارت بدون کلید، دوربین عقب، گرمکن آینه های جانبی، سانروف، کلید های کنترل سیستم صوتی و کروز کنترل روی فرمان،تهویه مطبوع دیجیتال، کنترل مستقل سیستم تهویه مطبوع ردیف عقب، تنظیم برقی 6جهته صندلی راننده ، نمایشگر لمسی 8 اینچی و 8 بلندگو نیز مجهز شده است.

ثبت نام این طرح صرفا از طریق وب سایت رسمی خودروسازی ایلیا به آدرس www.ilia-auto.com/sale امکان پذیر است./ عصر خودرو

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی