کد مطلب: 34141

شهاب حسینی | شهاب حسینی همسر دوم | شهاب حسینی بیوگرافی

شهاب حسینی از زن دومش بچه دار شد ! | سیسمونی لاکچری زن دوم شهاب حسینی کولاک کرد + عکس

شهاب حسینی (بازیگر ۵۰ساله) بعد از جدایی از همسرش پریچهر قنبری در سال ۱۴۰۱ با ساناز ارجمند ازدواج کرد. در همین باره برخی صفحات اینستاگرامی خبر از پدر شدن این بازیگر مطرح سینمای ایران برای سومین بار می‌دهند.

شهاب حسینی از زن دومش بچه دار شد ! | سیسمونی لاکچری زن دوم شهاب حسینی کولاک کرد + عکس

شهاب حسینی (بازیگر ۵۰ساله) بعد از جدایی از همسرش پریچهر قنبری در سال ۱۴۰۱ با ساناز ارجمند ازدواج کرد. در همین باره برخی صفحات اینستاگرامی خبر از پدر شدن این بازیگر مطرح سینمای ایران برای سومین بار می‌دهند. او از ازدواج اول خود صاحب دو فرزند است.

شهاب حسینی

بیوگرافی شهاب حسینی

​سید شهاب الدین حسینی تنکابنی در سال ۱۳۵۲ در تهران متولد شد. شهاب حسینی نخستین فرزند خانواده اش است و یک برادر و دو خواهر دارد. تحصیلات دانشگاهی او در رشته روانشناسی دانشگاه تهران بود که آنرا به خاطر مهاجرت به کانادا ناتمام گذاشت.

همسر دوم شهاب حسینی کیست؟

ساناز ارجمند متولد سال ۶۹ در مشهد است. او در زمینه عکاسی و مدلینگ فعالیت داشته است. گفته می‌شود که او همکاری با شهاب حسینی را از برنامه «هم رفیق» آغاز کرد و بعداً به استخدام شرکت فیلمسازی «ندای هفت آسمان» متعلق به این بازیگر درآمد.

تیرماه سال گذشته حضور همزمان همسران سابق و فعلی شهاب حسینی، پریچهر قنبری و ساناز ارجمند در مراسم اکران خصوصی فیلم مقیمان ناکجا، ساخته شهاب حسینی خبرساز شده بود.

دو پسر شهاب حسینی، محمد امین و امیرعلی حسینی نیز در این مراسم پدر خود را همراهی کرده بودند.

شهاب حسینی

همسر  اول شهاب حسینی

۲۲ ساله بودم که با بچه های تئاتر دانشگاه تهران کار می کردم؛ جوانی سرگشته از طبقه متوسط جامعه که به امکانات تفریحی متمولانه دسترسی نداشت تا پیش از این که همسرم را ببینم، قصد ازدواج نداشتم تا اینکه روزگار ما را در برابر هم قرار داد. به وی پیشنهاد آشنایی دادم ولی همسرم هیچ اعتقادی به این چنین دوستی ها و آشنایی ها نداشت و گفت: اگر کسی واقعا عاشق است و تمایل قلبی برای رسیدن به دختر مورد علاقه اش دارد، باید در این راه صادقانه گام بردارد و بدین ترتیب موضوع را با خانواده ام در میان گذاشتم و مصمم به ازدواج شدم. دیگر تکه دوم زندگی ام را پیدا کرده بودم.

همچنین شهاب حسینی گفت: پس از صحبت های اولیه و رسم و رسومی که در این رهگذر طی می شود، پس از ۴- ۳ ماه نامزدی، عقد کردیم ولی شرایط برگزاری جشن عروسی را نداشتم، از طرفی مایل بودم استقلال در زندگی را با برگزاری جشن توسط خودم شروع کنم؛ به همین علت ۳ سال طول کشید تا ما به جشن عروسی برسیم. عاقبت شهاب حسینی در سال ۱۳۷۴ با پریچهر قنبری ازدواج کرد، فرزند اولشان به نام محمدامین در زمستان ۱۳۸۲ و فرزند دومشان به نام امیرعلی در فصل تابستان ۱۳۹۰ به دنیا آمدند.

شهاب حسینی در صحبت هایش از دردسرهایی که به واسطه فعالیت مداوم سینمایی زندگی خانوادگی او را تحت الشعاع قرار داده دردودل هایی را بیان کرد.

شهاب حسینی

جوایز ویژه شهاب حسینی

شهاب حسینی در سال ۱۳۸۷ با بازی در فیلم سوپر استار، سیمرغ بلورین برترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را دریافت نمود. شهاب حسینی در فستیوال فیلم کن ۲۰۱۶ با ایفای نقش در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی، توانست جایزه برترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را بخود اختصاص بدهد. همچنین او خرس نقره ای برترین بازیگر مرد جشنواره بین المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ را بهمراه گروه بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین کسب کرد.

ماجرای سیگار شهاب حسینی در گناه فرشته

شهاب حسینی در گناه فرشته به دفعات جعبه سیگاری زرد رنگ از جیب خارج می‌کند. با طمانینه به آن خیره می‌شود و یک نخ بیرون می‌کشد. سیگار قهوه‌ای را به گوشه دهان می‌برد و دوباره مکث می‌کند. حالا نوبت فندک است. شهاب حسینی این کار را هم با آرامشی خاص انجام می‌دهد. در بعضی سکانس‌ها جایگاه سیگار به بازیگر نقش دو ارتقا پیدا می‌کند. به نظر شما تمام این‌کار‌ها غفلتا رخ داده؟

قسمت اول سریال گناه فرشته اول دی‌ماه پخش شد و دومین اپیزود جمعه هفته گذشته به نمایش درآمد. کاربران ایرانی در همین مدت نسبت به رفتار شهاب حسینی واکنش نشان داده‌اند. اگر به گوگل مراجعه کنید، حتما عبارت «سیگار قهوه‌ای اسمش چیه» را پیشنهاد می‌دهد. این هم اتفاقی است؟

سیگار شهاب حسینی در گناه فرشته، به‌عنوان عبارتی مستقل با رشد قابل‌توجهی ظرف ۳۰ روز گذشته روبرو شده است. همچنین افزایش جستجو برای عبارت سیگار جعبه زرد نشان می‌دهد چه اتفاقی در حال رخ دادن است. تعداد کاربران ایرانی که در هفت روز گذشته از گوگل پرسیده‌اند مارک سیگار شهاب حسینی در گناه فرشته چیست، رو به افزایش است. هنوز اعتقاد دارید همه‌چیز اتفاقی است؟

شهاب حسینی

رابطه شهاب حسینی و سیگار

سیگار شهاب حسینی قبلا هم دردسرساز شده بود. ماجرا به شش، هفت سال پیش برمی‌گردد؛ وقتی ستاره ۴۹ ساله سابق سینما و تلویزیون و چهره پولساز این روز‌های شبکه نمایش خانگی، با ممارست در روشن کردن و پک‌زدن متوالی به سیگار، باعث شد انتقاد‌هایی علیه سریال شهرزاد شکل بگیرد. سیگار شهاب حسینی در سریال گناه فرشته، تفاوت‌هایی با نقش‌آفرینی‌های قبلی سیگار در محصولات تولیدی شبکه نمایش خانگی دارد.

فیلیمو تا الان دو قسمت از سریال گناه فرشته را پخش کرده که طول هر دو اپیزود حدود یک‌ساعت بوده است. شهاب حسینی در گناه فرشته، نقش وکیلی حاذق را بازی می‌کند و درگیر پرونده قتلی جنجالی است. مدام به فکر فرو می‌رود و چالش‌های متعددی سراغش می‌آیند. قرار است سر یک پرونده مهم و حیثیتی با همسرش و احتمالا پدر و دیگر اعضای خانواده سرشاخ شود.

سیگار شهاب حسینی در گناه فرشته، به‌طور واضح مشخص نیست. دوربین در سکانس‌های مختلف جعبه‌ای زرد رنگ را نشان می‌دهد که از جیب بازیگر سرشناس خارج می‌شود و چند ثانیه بعد، یک نخ سیگار قهوه‌ای از آن بیرون می‌آید. جعبه سیگار در بعضی سکانس‌ها جایگاهی ویژه روی میز دارد. تاکید زیاد دوربین روی جعبه و نخ سیگار شهاب حسینی به‌نظر شما اتفاقی است؟

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی