کد مطلب: 33988

جزییات جدید از ماجرای اسارت دختر جوان به دست مرد شیطان صفت

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از پیدا شدن دختر 20 ساله که 6 ماه پیش توسط فردی به گروگان گرفته شده بود، خبر داد.

جزییات جدید از ماجرای اسارت دختر جوان به دست مرد شیطان صفت

سردار سعید مطهری زاده با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: حدود 6 ماه پیش یکی از اهالی روستای قاضی شهرستان مانه و سملقان به پاسگاه مراجعه کردند و از دزدیده شدن دختر 20 ساله‌شان خبر دادند که بلافاصله بررسی موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران پاسگاه اقدامات اطلاعاتی و فنی خود را آغاز کردند، افزود: متاسفانه ماموران علی‌رغم تلاش مستمر و بی‌وقفه دختر ربوده شده را پیدا نکردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این مدت به صورت مداوم پیگیری‌های انتظامی و قضائی انجام می‌شد، تصریح کرد: نهایتا ماموران با رصدهای اطلاعاتی خود دریافتند که این دختر مدتی را در تهران و پس از آن در شهرستان شیروان نگهداری می‌شد که همین موضوع باعث شد تا اقدامات اطلاعاتی با جدیت بیشتری دنبال شود.

سردار مطهری زاده ادامه داد: روز گذشته فرد گروگان گرفته شده از فرصت کوتاهی که در اختیار داشته استفاده کرد و توسط گوشی تلفن همراه گروگانگیر به خانواده‌اش محل نگهداری خود را اطلاع داد.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی افزود: نهایتا با سرعت عمل ماموران محل مورد نظر شناسایی و گروگان بعد از 6 ماه زندانی بودن در چنگال این فرد شیطان صفت آزاد شد و به آغوش خانواده شد.

سردار مطهری زاده با بیان اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، خاطر نشان کرد: متهم با ترفند دعوت به بازیگری برای فیلم‌های سینمایی این دختر را اغفال کرده و در نهایت وی را به گروگان گرفته بود./سایت جنایی

 

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی