کد مطلب: 33926

وحشت در پاتوق معتادان در خیابان بهبودی | قتل خونین به‌خاطر ساعت‌ ارزان‌قیمت

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مقتول که در خانه مورد نظر رفت و آمد داشته، با قاتل به‌خاطر مالکیت 2 عدد ساعت ارزان‌قیمت درگیر شده و در جریان این نزاع به قتل رسیده است.

وحشت در پاتوق معتادان در خیابان بهبودی | قتل خونین به‌خاطر ساعت‌ ارزان‌قیمت

به دنبال قتل خونین مردمعتاد به‌خاطر ساعت‌ ارزان‌قیمت در خیابان بهبودی، یک سناریوی جنایی مقابل کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

به گزارش تسنیم، بعد از ظهر شنبه دوم تیرماه، مرگ مشکوک مرد جوانی در خانه‌ای در خیابان بهبودی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه قاضی سالار صنعتگر؛ بازپرس ویژه قتل شعبه هشتم دادسرای امورجنایی، راهی محل حادثه شدند و جسد مرد حدوداً 57 ساله‌ای را مشاهده کردند که براثر ضربات چاقو به قتل رسیده بود. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که خانه مورد نظر پاتوق معتادان بوده و عامل جنایت قبل از رسیدن پلیس فرار کرده است.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مقتول که در خانه مورد نظر رفت و آمد داشته، با قاتل به‌خاطر مالکیت 2 عدد ساعت ارزان‌قیمت درگیر شده و در جریان این نزاع به قتل رسیده است.

پس از پایان تحقیقات میدانی صحنه جرم، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی گسترده ابتدا مخفیگاه متهم را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

به گزارش تسنیم، با صدور قرار قانونی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان جنایی اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ جهت دستگیری متهمان ادامه دارد و 3 نفر در رابطه با این پرونده بازداشت هستند.

 قتل انتقام‌جویانه و هولناک ۲ مرد جوان با سلاح گرم

۳ مرد جوانی که به‌خاطر انتقام‌گیری با سلاح کلاشینکف اقدام به قتل ۲ نفر کرده بودند، توسط کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شدند.

به گزارش تسنیم، چندی قبل مرگ مشکوک 2 مرد جوان با سلاح کلاشینکف در شهرک واوان اسلام‌شهر به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش داده شد که با اعلام این خبر، تیمی از زبده‌ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در محل حادثه با جسد 2 مرد جوان مواجه شدند که هدف شلیک گلوله‌ قرار گرفته و به قتل رسیده بودند؛ بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد که 3 سرنشین یک خودروی ناشناس این جنایت هولناک را با اجرای نقشه قبلی مرتکب شده و قبل از رسیدن پلیس به صحنه جرم، فرار کرده‌اند.

پس از انتقال اجساد به پزشکی قانونی، اقدامات گسترده فنی و اطلاعاتی توسط کارآگاهان جنایی کلید زده شد و در نخستین‌گام با روش‌های علمی هویت متهمان شناسایی شد.

تیم جنایی در این شاخه از تحقیقات متوجه شدند که متهمان دست به سرقت مسلحانه از مردم در تهران زده و پس از ارتکاب جرائم متعدد به گرگان گریخته‌اند که همین سرنخ مهم کافی بود تا این 3 مرد جنایتکار در یک‌قدمی بازداشت قرار بگیرند.

کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی به‌دنبال دریافت این اطلاعات مهم با کسب مجوزهای لازم قضایی بی‌درنگ راهی گرگان شدند و پس از تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس متهمان را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند؛ همچنین در بازرسی از مخفیگاه موردنظر نیز سلاح کلاشینکف و خودروی متهمان که در ارتکاب جنایت استفاده شده بود، کشف شد.

متهمان پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ خیلی زود هدف تحقیق قرار گرفتند و عنوان کردند که با انگیزه انتقام‌گیری و کینه‌جویی در پی درگیری مسلحانه خونین در شمال غرب تهران  دست به این جنایت هولناک زده‌اند.

به گزارش تسنیم، متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات جهت دستگیری متهمان دیگر همچنان ادامه دارد.

 سناریوی قتل مرد جوان در خانه ارثی جنوب تهران

به‌دنبال قتل مرد جوانی در خانه‌ای در جنوب تهران، یک سناریوی مرموز مقابل تیم تحقیقات جنایی پایتخت قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ظهر چهارشنبه سی‌ام خردادماه ، مرگ مشکوک مرد جوانی به‌نام مازیار در خانه‌ای 2طبقه در محله خاوران به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش داده شد.

با اعلام این خبر تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به‌همراه قاضی سالار صنعتگر؛ بازپرس ویژه قتل شعبه هشتم دادسرای امور جنایی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی به‌محض اینکه وارد خانه شدند در سالن پذیرایی با جسد خون‌آلود مرد جوانی مواجه شدند که هدف ضربات چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد که مقتول در خانواده موردنظر با 2 برادر خود زندگی می‌کرده است.

یکی از برادرهای مقتول در جریان تحقیقات گفت: این خانه 2طبقه میراث خانواده‌مان است به‌طوری که ما 3 برادر در آنجا زندگی می‌کنیم؛ روز حادثه برای صرف صبحانه به طبقه اول رفتم اما هنگامی که درب را باز کردم مازیار را دیدم که غرق در خون شده بود و به‌سختی نفس می‌کشید، بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم ولی اقدامات درمانی فایده‌ای نداشت؛ همچنین آن یکی برادرم قبل از اینکه حادثه رخ دهد خانه را به‌مقصد محل کارش ترک کرده بود.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، کارآگاهان جنایی اداره دهم پلیس آگاهی با دستور قضایی چند مظنون را بازداشت کردند و مأموریت یافتند با اقدامات اطلاعاتی گسترده بررسی‌های خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

به گزارش تسنیم، با دستور قاضی سالار صنعتگر از شعبه هشتم دادسرای امور جنایی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت ادامه دارد.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی