کد مطلب: 33718

حراج ایران خودرو ویژه عید غدیر با شرایط ویژه | فروش فوری تارا اتوماتیک زیر قیمت بازار | حواله داران دناپلاس با این شرایط تارا اتوماتیک بخرید

حراج ایران خودرو ویژه عید غدیر با شرایط ویژه | فروش فوری تارا اتوماتیک زیر قیمت بازار | حواله داران دناپلاس با این شرایط تارا اتوماتیک بخرید

شرکت ایران خودرو با انتشار یک اطلاعیه جدید، شرایط فروش فوری و پیش فروش تارا اتوماتیک ویژه خرداد ماه ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

طبق اعلام گروه صنعتی ایران خودرو، آن دسته از متقاضیانی که در طرح فروش فوق‌العاده این شرکت در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده و به‌عنوان اولویت بخش زمستان ۱۴۰۲ به گروه ایران خودرو اعلام و توسط این شرکت برای آنها پیامک تخصیص ارسال شده است، می‌توانند در طرح پیش فروش و فروش فوری تارا اتوماتیک ایران خودرو شرکت کنند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

شرایط فروش فوری و پیش فروش تارا اتوماتیک ایران خودرو خرداد ۱۴۰۳

در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو، تارا اتوماتیک با قیمت ۶۸۹ میلیون و ۳۰۹ هزار تومان به متقاضیان عرضه می‌شود. همچنین امکان خرید به‌صورت پیش پرداخت و با مبلغ ۳۴۴ میلیون و ۶۵۴ هزار تومان فراهم شده است. لازم به ذکر است موعد تحویل خودروها حداکثر ۹۰ روز کاری اعلام شده است و متقاضیان تا ۱۰ روز مهلت دارند نسبت به تکمیل وجه خودرو اقدام کنند.

تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو یکپارچه تنها از طریق مراجعه به سایت فروش اینترنتی یعنی آدرس https://esale.ikco.ir انجام می‌شود. متقاضیان می‌بایست مبلغ پیش پرداخت خودرو را واریز کنند و مابقی وجه خودرو پس از تعیین قیمت نهایی در زمان تحویل محاسبه و دریافت می‌شود.

ضوابط ثبت نام محصولات ایران خودرو در سال ۱۴۰۳

به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.

ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

امکان صلح در قرارداد و نقل و انتقال خودرو حتی به‌صورت وکالتی وجود ندارد.

شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام فرد متقاضی باشد.

متقاضی باید در هنگام واریز وجه، از کارت‌های بانکی متعلق به نام خود استفاده نماید.

صحت کلیه اطلاعات درج شده خصوصاً کد ملی، آدرس و کدپستی بر عهده متقاضی است.

امکان واریز وجه در یک تراکنش از طریق کلیه کارت‌های بانکی دارای قابلیت پرداخت مبلغ این خودرو، میسر است؛ ولیکن با توجه به احتمال محدودیت سقف پرداخت در برخی از کارت‌های بانکی، لازم است متقاضیان محترم تا پیش از اقدام به ثبت نام از افزایش سقف پرداخت کارت بانکی خود اطمینان حاصل نمایند.

طرح تبدیل حواله خودرو دنا پلاس ایران خودرو به تارا اتوماتیک

طرح تبدیل حواله خودرو دنا پلاس به تارا اتوماتیک از سوی شرکت ایران‌خودرو اعلام شد.

به گزارش شهرآرانیوز، به اطلاع کلیه نمایندگی‌های ایران می‌رساند، شرایط انتخاب و واریز وجه اختیاری و به تعداد محدود برای متقاضیان گروه دنا پلاس با اولویت تابستان ۱۴۰۳ سامانه یکپارچه، به خودرو تارا اتوماتیک مطابق جدول ذیل ایجاد شده است؛ لذا متقاضیان فوق می‌توانند طی مدت ۱۰ روز یا زمان تکمیل ظرفیت با مراجعه به سایت فروش اینترنتی به آدرس esale.ikco.ir نسبت به واریز وجه اقدام نمایید.

طرح تبدیل حواله خودرو دنا پلاس به تارا اتوماتیک

زمان فعال‌سازی این بخش‌نامه بر روی سایت esale.ikco.ir بعد از ارسال پیامک از سوی ایران‌خودرو خواهد بود./ منبع: ایران جیب

جدیدترین قیمت تارا اتوماتیک صفر و کارکرده در بازار
 
تارا یک سدان خانوادگی اقتصادی است که بر پایه یک خودرو اکونومیک بنام پژو 301 توسعه یافته است. البته در سال‌های اخیر بدلیل نوسانات نرخ ارز و کمبود عرضه خودرو قیمت تمامی ماشین‌ها به قدری بالا رفته‌ که ما عملاً خودرو اقتصادی نداریم اما به هر حال تارا در میان خودروهای نیمه لوکس و گران‌قیمت بازار، محصولی میان‌رده محسوب می‌شود که به نسبت قیمت، امتیازات و آپشن‌های قابل قبولی دارد. این خودرو در دو نمونه دستی ۵ و ۶ سرعته و یک نمونه اتوماتیک ۶ سرعته به بازار عرضه شده است.
 
کاماپرس در این گزارش 5 خودرو تارا اتوماتیک صفر و کارکرده در بازار خودرو را معرفی می‌کند.
 
تارا اتوماتیک مدل 1400
یک خودرو تارا اتوماتیک مدل 1400 با 68 هزار کیلومتر کارکرد 800 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این خودرو از موتور سالم استفاده می‌کند و شاسی‌های ان نیز پلمپ هستند. بدنه سفید رنگ این تارا خط و خش یا رنگ شدگی ندارد.
تارا اتوماتیک آبی رنگ مدل 1401
قیمت یک تارا اتوماتیک آبی رنگ مدل 1401 در بازار خودرو 775 میلیون تومان تعیین شده است. کارکرد این تارا اتوماتیک 59 هزار کیلومتر اعلام شده و موتور آن نیز کاملا سالم است. این خودرو همچنین از بدنه بی خط و خش و شاسی‌های پلمپ استفاده می‌کند.

 

قیمت تارا اتوماتیک صفر کیلومتر مدل 1403
یک تارا اتوماتیک مشکی صفر کیلومتر مدل 1403 با قیمت 855 میلیون تومان فروخته می‌شود. این خودرو با توجه به صفر کیلومتر بودن از مشخصات سالم برخوردار بوده و ایرادی ندارد. از مهلت بیمه شخص ثالث این تارا اتوماتیک 12 ماه باقی مانده است.
تارا اتوماتیک مدل 1401 با 45 کیلومتر کارکرد
یک تارا اتوماتیک مدل 1401 با کارکرد 45 هزار کیلومتر با قیمت 850 میلیون تومان به فروش می‌رسد. بدنه نقره‌ای رنگ این خودرو بی خط و خش، موتور آن سالم و شاسی‌های آن نیز پلمپ گزارش شده‌اند.
 
قیمت تارا اتوماتیک کم کارکرد
قیمت یک تارا اتوماتیک کم کارکرد مدل 1402 در بازار فروش خودرو 880 میلیون تومان است. بدنه خاکستری رنگ، موتور و شاسی‌های این خودرو نیز سالم هستند. کارکرد این خودرو نیز 500 کیلومتر اعلام شده است.
آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی