کد مطلب: 33641

کالابرگ | کالابرگ اعتباری | کالابرگ الکترونیکی

تغییر شیوه اجرای طرح کالابرگ | کالابرگ در ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ به همراه یارانه واریز می شود؟ | کالابرگ یارانه تان را استعلام کنید

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه دولت به دنبال اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی به شیوه جدید است، گفت: یکی از تاکیدات رئیس جمهور شهید تداوم اجرای طرح کالابرگ بود که دستور بازطراحی آن را برای اجرا داده بودند.

تغییر شیوه اجرای طرح کالابرگ | کالابرگ در ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ به همراه یارانه واریز می شود؟ | کالابرگ یارانه تان را استعلام کنید

کالابرگ صولت مرتضوی در حاشیه مراسم گردهمایی کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در جمع خبرنگاران گفت: در دولت سیزدهم اقدامات موثری جهت رفاه مردم انجام شده است که بخشی از آن نیز در صندوق بیمه اجتماعی انجام گرفته است. یکی از این اقدامات توسعه بیمه اجتماعی کشاورزان، عشایر و روستاییان است.

وی افزود: بر اساس گزارش‌های این صندوق، تقریباً معادل کل دوره تاسیس صندوق تا ابتدای دولت سیزدهم، به تعداد بیمه‌شدگان کشاورزان و روستائیان افزوده شده و اکنون یک میلیون و ۳۶ هزار نفر بیمه شده جدید به این صندوق اضافه شده است.

توضیحات وزیر کار درباره مرحله جدید کالابرگ الکترونیک

وزیر تعاون بیان کرد: در بحث توجه به معیشت آحاد مختلف مردم خصوصاً اقشار کم درآمد ۲ طرح جداگانه نیز انجام شده است که یکی پرداخت مستمری یا کمک هزینه معیشتی برای دهک‌های مختلف جامعه و نیز طرح حمایت از مادران شیرده و دارای فرزند شیرخوار است.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در این دولت و در صندوق بیمه اجتماعی روستائیان به طرح جوانی جمعیت نیز توجه ویژه‌ای شده است. اکنون در صندوق کشاورزان عشایر و روستاییان بالغ بر ۵۰۰ هزار نفر از کسانی که تحت پوشش هستند را بانوان عشایر و روستاییان و کشاورزان تشکیل می‌دهند.

وی درباره ادامه‌دار شدن طرح کالابرگ الکترونیکی گفت: یکی از تاکیدات موکد رئیس جمهور شهید ادامه پیدا کردن طرح کالابرگ الکترونیکی با بازطراحی جدید بود. تمام همکاران ما در دولت و سازمان برنامه به دنبال این هستند که طرح کالابرگ الکترونیکی ادامه پیدا کند./ منبع : ایرنا 

کالابرگ

 کالابرگ یارانه تان را استعلام کنید/نحوه ی استعلام گرقتن از کالابرگ یارانه چگونه است؟

روش‌ های جدید استعلام کالابرگ یارانه در این گزارش ارائه شده است. استعلام کالابرگ یارانه برای همه کسانی که نمیدانند مشمول یارانه هستند یانه

به گزارش اندیشه قرن روش‌ های جدید استعلام کالابرگ یارانه در این گزارش ارائه شده است. استعلام کالابرگ یارانه برای همه کسانی که نمیدانند مشمول یارانه هستند یانه برای اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را دنبال کنید.

روش‌ های جدید استعلام  این تسهیلالت یارانه در این گزارش ارائه شده است. استعلام کالابرگ یارانه برای همه کسانی که نمیدانند مشمول یارانه هستند یانه ، امری ضروری است. پس از پایان این مطلب شما قادر خواهید بود به یکی از روش های زیر این تسهیلالت یارانه تان را استعلام کنید.دولت سیزدهم به‌منظور حمایت از اقشار کم درآمد (دهک یک تا هفت) طرحی به نام کالابرگ‌ فجرانه را ارائه نمود. در این طرح ۱۱ قلم موادغذایی به‌منظور تامین حداقل کالری، ریزمغذی، پروتئین و ویتامین‌های بدن هر فرد در سبد موردنظر وجود دارد.

کالابرگ

روش‌های جدید استعلام کالابرگ یارانه

به گزارش اندیشه قرن ، برای استعلام این تسهیلالت شما دو راه پیش رو دارید که در اندیشه قرن در این دو مورد بیشتر بحث خواهیم نمود.

کد استعلام سبد کالا

یکی از روش‌های استعلام این تسهیلالت استفاده از کد دستوری است. شما برای این کار کافی است در قسمت صفحه تماس تلفن همراه خود کد استعلام کالابرگ الکترونیکی #۱۴۶۳*۵۰۰* را شماره گیری نمایید.

در ادامه برای شما صفحه‌ای با ۳ گزینه باز خواهد شد، در این قسمت گزینه ۲ یا همان موجودی یارانه سرپرست را انتخاب نمایید.

سپس در صفحه جدید کدملی سرپرست خانوار را وارد کنید.

علاوه بر این شما می‌توانید از طریق کد دستوری #۲۸*۷۸۸* اقدام به استعلام این تسهیلالت کنید.

اما اگر از این طریق استعلام این تسهیلالت برای شما امکان پذیر نبود، توصیه می‌کنیم از روش تعیین شده دیگر استفاده کنید.

کالابرگ

کالابرگ در ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ به همراه یارانه واریز می شود؟

 
به گزارش اینتیتر، مرتضوی، وزیر کار گفت: دولت مصمم است طرح کالابرگ را ادامه دهد و به‌دنبال منابع آن هستیم.
 
مرتضوی گفت: تقریبا نزدیک به ۶۰ میلیون نفر را به صورت ماهانه ترتیبی اتخاذ کردیم تا بتوانند از کالابرگ استفاده کنند. موفقیت بالای ۸۵ درصدی داشتیم. دنبال منابعش هستیم. دولت متعهد است که کالابرگ الکترونیکی را ادامه بدهد.
بر این اساس زمان واریز کالابرگ خرداد ۱۴۰۳ هنوز مشخص نیست.

 

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی