کد مطلب: 32014

بسته معیشتی | بسته معیشتی جدید | بسته معیشتی ایثارگران

بسته معیشتی 900 هزارتومانی رمضان توزیع شد | دریافت هدیه ویژه نوروز دولت فقط ارسال پیامک به کد دستوری زیر + کد دستوری

شرایط دریافت بسته معیشتی جدید دولت برای دهک های 1 تا 7 با کد دستوری ویژه منتشر شد.

بسته معیشتی 900 هزارتومانی رمضان توزیع شد | دریافت هدیه ویژه نوروز دولت فقط ارسال پیامک به کد دستوری زیر + کد دستوری

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر گفت: با توزیع بیش از ۳ هزار بسته معیشتی و غذایی بین خانوارهای نیازمند در روزهای نخست ماه رمضان، پویش ملی «هلال رحمت» در آستانه حلول سال نو به صورت رسمی آغاز شد.

وحید سلیمی، ضمن اشاره به حمایت هلال‌احمر از امنیت غذایی اقشار آسیب‌پذیر و ساکنان مناطق محروم روستایی و محلات کمتر برخوردار و حاشیه‌نشین شهری، گفت: هدف اصلی اجرای پویش ملی هلال رحمت را تخصیص بسته‌های حمایتی و معیشتی به خانوارهای کم‌برخوردار، برپایی سفره‌های مهربانی و توزیع افطاری بین روزه داران نیازمند، در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در پویش هلال رحمت امسال، تلاش بر تحت پوشش قرار دادن حداکثری مناطق محروم و محلات کمتر برخوردار کشور نسبت به خدمات طرح است، افزود: پایش سال‌های اخیر سازمان داوطلبان نشان می دهد که با اجرای برنامه‌های حمایتی و کمک معیشتی و مداخلاتی که در جهت بهبود تغذیه و تامین امنیت غذایی نیازمندان از سوی جمعیت هلال‌احمرصورت گرفته است، ارتقای سطح سلامت این طیف از هموطنان پیشرفت قابل قبولی داشته است که این موضوع به نوبه خود یکی از اهداف مهم هلال‌احمر یعنی تأمین سلامت و کرامت انسان‌ها است.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر بیان کرد: اقداماتی که در پویش هلال رحمت سال جدید انجام خواهد شد، با هم‌افزایی مشارکت‌های مردمی و همکاری‌های بین بخشی با حامیان، مؤسسات خیریه و تشکل‌های مردم‌نهاد انجام خواهد گرفت.

سلیمی در تشریح اقدامات صورت‌گرفته در مرحله مقدماتی این پویش، گفت: بیش از ۳ هزار سبد معیشتی رمضانی و عیدانه در بین خانوارهای نیازمند توزیع شده است و پیش‌بینی می‌کنیم، امسال حدود ۱۰۰ هزار بسته حمایتی بین جامعه هدف که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی یا مؤسسه خیریه نیستند، توزیع شود.

وی در پایان تصریح کرد: در جریان اجرای پویش هلال رحمت و با به کارگیری کارشناسان سلامت تغذیه در مراکز جمعیت هلال‌احمر استان‌ها، الگوی غذایی سالم و مورد نیاز بهره‌وران ارزیابی می‌شود و محتویات بسته‌های معیشتی با توجه به فرهنگ بومی و تغذیه‌ای در هر استان، تهیه و توزیع خواهد شد.

بسته معیشتی

10 هزار بسته معیشتی 900 هزارتومانی توزیع شد

۱۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان ۳۰۰ روستا و شهرهای استان گلستان توزیع می شود.

سی و دومین مرحله کمک مومنانه به مناسبت ماه مبارک رمضان و عید نوروز ۱۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان ۳۰۰ روستا و شهر استان گلستان توزیع می‌شود.

این بسته‌ها از طریق شبکه رابطین در بین ۳۰۰ روستا و شهرهای استان گلستان توزیع می‌شود.

بسته‌ها در اختیار خانواده‌های نیازمند، زنان سرپرست خانوار، بی سرپرستان و بد سرپرستان قرار می‌گیرد.

این بسته‌ها شامل، برنج، مرغ، روغن و محصولات لبنی است که ارزش هر بسته ۹۰۰ هزار تومان است.

بسته معیشتی 750 هزارتومانی پرداخت شد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) قزوین از توزیع ۲ هزار و ۱۵۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان استان به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

سیدعلی ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در راستای رسالت اجتماعی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مرحله یازدهم رزمایش احسان و همدلی را با هدف توزیع بسته های معیشتی در سطح استان به مورد اجرا گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: ارزش ریالی هر بسته از کمک های اهدایی هفت میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و در مجموع نیز ۱۶ میلیارد و ۱۲۵ میلیون ریال بود که به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان تامین شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان قزوین یادآور شد: بسته های یاد شده توسط گروه های مردمی همکار با محوریت مساجد سطح استان به دست ولی نعمتان رسید.

چه کسانی بسته معیشتی دولت دریافت کردند؟

حسین میرزائی سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی در مورد افرادی که تاکنون بسته حمایتی دریافت کرده اند، گفته است که در حال حاضر ۸۲.۱ درصد خانوار‌های سیستان و بلوچستان، ۷۹.۲ درصد خانوار‌های خراسان شمالی، ۷۸.۴ درصد خانوار‌های خراسان جنوبی و ۵۷.۲ درصد از خانوار‌های تهرانی سبد حمایت معیشتی دریافت کرده‌اند. "

وی ادامه می‌دهد: "تهران پایین‌ترین رتبه مشمولان دریافت بسته را داراست به طوری که حدود ۵۷.۲ درصد مشمول طرح شده‌اند و سپس استان البرز با ۶۳.۶ درصد و یزد با ۶۴.۹ درصد کمترین مشمولان بسته حمایتی هستند. "

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت رفاه می گوید: "در طرح حمایت معیشتی دولت مقرر شد افرادی که یارانه می‌گیرند و جزو سه دهک بالای درآمدی نیستند سبد حمایت معیشتی دریافت کنند و در مرحله بعد برای افراد جامانده از دریافت یارانه نقدی و کسانی که پیش از این انصراف خود را از دریافت یارانه نقدی اعلام کرده بودند، اما در حال حاضر خواهان دریافت حمایت معیشتی هستند، واریز شود. "

میرزایی اضافه می‌کند:" قرار شده است برای جاماندگان و حذف شدگان از دریافت یارانه نقدی، آزمون وسع اجرا و شرایط آن‌ها بررسی شود و در صورت تایید جزو لیست دریافت سید حمایت معیشتی قرار گیرند. البته ۲۵ میلیون نفر از افراد جامعه مشمول طرح سبد حمایت معیشتی دولت نیستند. "

مددجویان کمیته امداد، بهزیستی، زنان سرپرست خانوار، بازنشستگان، مستمری بگیران، معلمان، روستاییان و عشایر، کارگران، کارمندان و اقشار کم درآمد، جامعه هدف کمک حمایتی دولت را تشکیل می‌دهند. این در حالی ست که برخی از کاربران در بخش کامنت‌ها اعلام کرده اند که واجد شرایط دریافت بسته حمایت معیشتی دولت هستند، اما موفق به دریافت بسته حمایتی نشده اند.

جاماندگان بسته معیشتی دولت چگونه ثبت نام کنند؟

ستاد شناسایی مشمولین بسته حمایت معیشتی دولت اعلام کرده که جاماندگان طی یک مهلت ۱۰ روزه می‌توانند درخواست خود را ثبت نمایند و تاکید کرده که نیازی به مراجعه حضوری مردم به هیچ دستگاه و ارگانی نیست.

خانوار‌های جامانده در طرح بسته حمایت معیشتی دولت برای ثبت نام، باید مطابق مراحل ذیل عمل کنند.

مرحله اول: برای ثبت نام در بسته حمایت معیشتی دولت، سرپرست خانوار با تلفن همراه کد دستوری «#۶۳۶۹*» شماره گیری نماید.

مرحله دوم: با وارد کردن عدد ۱ در پاسخ دستور آمده به صفحه‌ای فرستاده می‌شویم که باید شخص کد ملی سرپرست خانوار را وارد کند.

مرحله سوم: پس از ارسال کد ملی سرپرست خانوار (طبق اطلاعیه وزارت رفاه باید خط به نام سرپرست خانوار باشد) در صورتی که سامانه پاسخگو باشد پیامی مبنی بر ثبت اطلاعات ارسال شده و ارسال کد پیگیری ظرف ۲۴ ساعت آینده برای شما نمایش داده خواهد شد.

مرحله چهارم: فرد ۴۸ ساعت بعد از دریافت کدرهگیری باید به سامانه‌ای که اعلام خواهد شد، مراجعه کند. اطلاع رسانی درباره سامانه متعاقبا صورت خواهد گرفت.

منبع: ایرنا
آنچه دیگران میخوانند
  • ایازی ارسالی در

    دروغ محض است گفتن یارانه رمضان ازیک تا هفت یارانه یا هرچیز دیگه کذب محض است همچین اتفاقی نی افتاده

    • ناشناس ارسالی در

      در گذشته می‌گفتند هرگاه نوشابه خریدی کیک هم باید بخری.
      حالا هم همچنان همینطور هست.

    • ناشناس ارسالی در

      به خداقسم بسته ۲۲۰تومانی راهم بهم ندادن

    • مجید عباسی مهر ارسالی در

      بنده تقاضای وامیارانه رادارم

  • ناشناس ارسالی در

    خالی بندی محض است افراد کم درآمد جامعه ما هستیم که برای ماهیچ بسته ازطرف دولت دریافت نه کرد ه ایم برای هر شهر از شهرهای استان دیگر ی خبرمدهن تا کسی از واقعیت باخبر نشه

    • عاطفه ارسالی در

      سلام به منم بسته معیشتی تلعق نگرفت شوهرم تصادف کرده دوتابچه کوچیک دارم خواهش میکنم ازتوروزه هم میگیرم

  • علی محمدی ارسالی در

    باسلام عارضم:کسائی هستندچندتا‌فرزند‌که‌به علل‌فقری‌قادر‌به متأهل شدنشان‌نیستن‌حتی‌پول ندارن سری2فجرانه‌نیستندوبه‌مریضی‌مزمن‌گرفتار حتی قادرنیستن‌دارو بخرن یادکتر‌بروند .کاسه چه کنم دست گرفتن.خدایا ای دادرس به دادمان برس.دولت محترم فقط‌فکرکمیته امدادو ....هستن که حقوق آنها آرزوی خیلی‌هاست.سهام‌عدالت ازاسمش پیداست باید به متأسفانه..‌.

    • ناشناس ارسالی در

      کسی که گفتی دولت فقط به فکرکمیته امداد بایدبدانی ماهی به هرنفر 300تمن بیشترنمیدن که خودت فک کن ببین چه می‌کنه سیصدتمن

  • یاسر امامی ارسالی در

    سلام من یارانه نقدی نگرفتم

    • ناشناس ارسالی در

      سلام من هم هیچ چیزنقدی و خواربارندیدم

    • فاطمه ارسالی در

      من هم هیچ خوارباریاکمک معشیتی ندیدم خانم بی سرپرست ویک برادرمعلول دارم ازگنبد کاوووس

  • محمد رضا ارسالی در

    سبد کالای که باید سه برابر خرید کنی تا سبد بهت تعلق بگیره چه فایده داره میگه 2 میلیون خرید بکن تا 800 تومان بهت جنس بدم

  • ناشناس ارسالی در

    این کارو کردن چون می‌دونم اینقدر فلاکت رخنه کرده تو زندگی مردم که نمیتونن پول خرید رو پرداخت کنند

  • بهزاد ارسالی در

    من مستمری بگیرم اما هیچ سبد کالایی ندیدم زیرپوشش کمیته امداد هم هستم دولت جیب مارا نزن کمک کردنش پیش کش

  • ناشناس ارسالی در

    یکبار نوشتم

  • ابراهیم عبدی ارسالی در

    بنده مستجر هستم کارمند هستم همسر دیابتی دارم چون بیمه دارم میگن دهک هشت هستی چجوری محاسبه میکنید که آدم مستجر دهک هشت میشه؟

  • مریم ارسالی در

    متاسفانه ما قشر کم درآمد هستیم که حتی سهام عدالت دریافت نمی‌کنیم

  • علی ارسالی در

    اگرراست میگین چرانقدی به‌مردم نمیدین

  • سیدصمد‌انصاری ارسالی در

    دیگه‌گوشت‌هم‌نمیشناسیم‌‌و...شرمنده‌خانواده‌وروزگار‌هم‌شدیم

  • ناشناس ارسالی در

    به خدامن440تومن برام آمد که460هم ازجیبم گذاشتم روش تا کالا خریدم،هندونه به شرط چاقو شده،ماه قبل نفری220تومن کالا برگ دادن که یارانه نقدی نداشتم،ندادن،حالا هم که از جیبمون دادیم یارانه نقدی هم ندادن بمون،چرا نمیزارن درست سرمونا بزاریم بمیریم،اینقدر خون به دلمون نکنن

  • ناشناس ارسالی در

    .دولت حرف زیاد میزنه کنتور که نداره ، شنونده باید عاقل باشه

  • ناشناس ارسالی در

    سلام ما اگه پول تو حسابمون داشتیم که محتاج 220 شما نبودیم

  • اسماعیل ارسالی در

    من هم خود شما در جریان هستید که هنوز برام سبد کالا ندادن

  • ناشناس ارسالی در

    اگه پول داشتیم تو حسابمون محتاج 220 نبودیم هر روز یک ادا در میارن

  • یه زن ارسالی در

    من یه زن سرپرست هستم در مشهد زندگی میکنیم دستفروشی می‌کنم شهرداری و..به منی که با هزارتا مریضی و سختی میرم کار می‌کنم گیر نده بقیه اش پیشکش خسته شدیم بس خواستیم صورتمان را با سیلی سرخ نگه داریم آخرش به جای اینکه بگن دمت گرم شیر زن نون حلال می‌بری سر سفره میان میگن جرم و برای مجوز هم فقط به خانواده ی شهدا و جانبازان داده میشه ،ببخشید کار شما هم پیش خدا جرم است و اما من زن که خدا آفرید از شما گله دارم و حلال تون نمی‌کنم با سن پایین بس که بهم فشار اومده همش فشار و ضربان قلبم بالاست

  • ناشناس ارسالی در

    منم با سه تا بچه دختر دم بخت یه تحت پوششی هستم الان کی میتونه با 1500یک هفته زندگی کنه که ما باید یک ماه که پول نون بدون همه چی هم نمیشه زندگی کنه هر کی دلش میخاد بیاد جاشو با من عوض کنه

    • ناشناس ارسالی در

      برای ما که مددجوهستیم دهک یک واریزنکردن معیشتی سیستان وبلوچستان بمپور

  • عبداکریم حسین پور ارسالی در

    چرایارانه ما هم واریزنکردین این برج

  • ازاهواز ارسالی در

    بنده‌هرماه‌به‌هرنفرچهارصدواریزمیکردن‌اسفندماه‌هیچ‌واریزنکردن‌ازدهکده‌های‌سوم‌بحساب‌میایم‌‌چرایارانه‌براماواریزنشد‌‌هرماه‌برامون‌واریزمیشدکارگرروزمزهستم‌مستاجرخدایاچرایارانه‌روواریزنکردین‌خداازتون‌نگذره

    • علی زیبا ارسالی در

      با سلام و درود به همه دوستان و عزیزان .
      من کد *۳۶۳۹#رو برای ثبت نام وارد میکنم میگه که مهلت اعتراض به عدم دریافت بسته معشیتی پایان یافته . بسته که ندادن یعنی واریز نکردن الانم که اعتراض زدم چرا واریز نمی‌کنید همین روز اول اعلام رسیدگی برای جاماندگان ۱۰روز مهلت دادن امروز روز اول مهلت اعتراض هست و من وقتی ثبت میکنم اعتراضم رو میگه مهلت تمامه . ایشلاه که مسئول زیر ربط رسیدگی کنه واقعا اگه نیاز نباشه و محتاج نباشیم اینقدر پیگیر نمیشیم برای من و مثال ما واقعا پول چند وعده خوراک میشه بازم غنیمت هست در این گرانی و تورم .

  • بی نام ارسالی در

    خدایا خودت ظهور کن

  • محمد ارسالی در

    دل ملت رو خوش کردن یارانه میدن آقایون مسئولین رئیس جمهور فاخر و بیت رهبری شما هم داخل همین کشور زندگی میکنید مگه خرید نمیرید،عید رو بیخیال ما ایرانی ها سالهاست عید نمی‌دونیم چیه ولی ماه رمضان که هست چرا طی چند روز تا 50درصد همه چیز گرون شده حبوبات از کیلو 60تا 70رسیده به 110تا 120برنج بین 100تا300گرون شده،روغن 100تومان گرون شده گوشت هم که ما نمی‌توانیم بخریم قیمت ندارم این کشور مثلا یک کشور اسلامی هست با رسم عدالت امام علی ۲۲۰ تومان مثلا اضافه کردید به سبد خرید حدود 200تومان دیگه هم مردم نسبت به ماه قبل باید بزارن روش به ازای هر نفر این ماه نصف ماه قبل هم نشد با یارانه خرید کرد

  • ناشناس ارسالی در

    سلام منم یه زن سرپرست هستم تخت پوشش بهزیستی هستم پام فلج شده کمرم عمل کردم برای خرجیم موندم نمیتونم کارکنم خورد خوراک ندارم بخدا از درد کمر دارم میمیرم پول ندارم برام دکتر یاداروبگیرم بخورم ازتون خواهش میکنم بدادمون برسین

  • ناشناس ارسالی در

    این نیز بگذرد


  • زهرا ارسالی در

    سلام همیشه همه ارگانارومیگید الاقشرکارگرهای آزاد مثل ما باید 10روزکارکنن بقیه برج بیکارن اخه یه خونواده 5نفره چجوری زندگی کنه لطفایه فکریم به حال مابدبختاکه دستمون هیچ جابندنیس بکنیین

  • محمد ارسالی در

    الان هرفروشگاه میری میگه اول باید حداقل اینقدر خریدکنی تا معیشتی رو بدیم دولت فکرسرمایه داره راست میگفت میزد رویکارت هرکس خودش میدونست چی بخره

  • م .اهواز ارسالی در

    ۲۴۷۲
    ماهم تاحالا نه بسته ونه غیرمستقیم ندیدم به غیرازهمان مستمری که اینقدر تبلیغات میکنن که دیگران می گویند خوش بحال اینهاکه زیرپوشش هستند.

  • ناصر مرادی ارسالی در

    مردم اینقد ساده نباشید بسته معشیتی چ ربطی به کد ملی داره هرجا هرکجا ازتون از طریق اینترنت «کد ملی»خواستن میخوان برای خودشون ماشین وارداتی صادراتی وارد کنن چون هر یک نفر حق یک ماشین را دارد وارد کند اونم با کد ملی سرپرست خانواده الکی کد ملی ندید کدملی را سیصدچهارصد میلیون میخرند نزدیکای خودتان یک ادم معتبر درستکار نمایشگاه ماشین داره یا سرکارش با اینجور چیزاست بفروشید بهش الکی کد ملی ندید ب کسی؟

  • ناشناس ارسالی در

    فقط کد ملی ندید ب کسی سیصد چهارصد میلیون میخرند تا نفرس یه ماشین سهم داره طرف تا وارد کنه ب ایران الکی ب هرچیزی ب هرکسی کدملی ندهید؟

  • ناشناس ارسالی در

    شرم کنید انقدر دروغ میگویید بسته چیه یارانه کجاست کی گرفته

  • ناشناس ارسالی در

    خداهمه فقیرهاومستضعفان وبیماران رادراین ماه پربرکت شادکنه وجیبشون پرپول وشفای عاجز نصیبشون کنه انشاءالله. آمین

  • ناشناس ارسالی در

    حرف بى خودى ميزنند

  • شهرزاد ارسالی در

    من هم یه زن سرپرست خانوار با دوتا بچه هستم وتحت پوشش کمیته امداد هستیم ولی امسال نه بسته ونه سبد غذایی بهمون دادن ونه عیدی دادن والا ما که چیزی ندیدیم فقط به دروغ میگن عیدی وسبد غذایی برای مددجویان همه اش دروغ دروغ خجالت بکشید بسه دیگه

  • ناشناس ارسالی در

    سلام من‌داخل‌یه‌کله‌خرابه‌زندگی‌مکنم‌هیچ‌امکاناتی‌ندارم‌با3‌تا‌بچه‌من‌باید‌چه‌کار‌کنم‌شما‌بگید

  • ناشناس ارسالی در

    سلام من هم یه زن سرپرست خانوار هستم مستاجر هستم با سه بچه برای من معیشتی نیامده که من زدن دهک ده دولت که میگه ما به کم درآمد ها میدیم پس چطور من زن سرپرست خانوار را که هیچ درآمدی ندارم زدن دهک ده

  • ناشناس ارسالی در

    بس این همه مردم اذیت نکنید فروشگاه دوبله حساب میکنه بعدش میگه دوبرابر خريد کنید تا کالا برگ بگیرید دستهای پشت پرده چیه پول مردم بریزید به حساب خودشون تا یه مشکلشون حل بشه مردم بايد به‌ دست‌ فروشگاه نگاه کنند

  • فرشاد ارسالی در

    با سلام به شما خواستم فقط نظر خودم رو درمورد عملکرد دولت که با وجود تمام کاغذها و نظارت کردن نسبت به درست وبه حق اجرا شدن واریز یارانه و یارانه معیشتی کسانیکه واجب شرایط استفاده از اون هستن اما باز بسیار از اونها نه تنها یارانه بلکه کمک معیشتی آن هم براشون واریز نمیشه اما در این میان هستند کسانیکه صاحب شرکت خصوصی و چندین دستگاه خودرو شخصی سواری ویلا سه واحد مسکونی چند دستگاه کامیون و باغ و......راکه دارند هم ماه به ماه بدونه هیچ وقفه‌ای هم یارانه دولتی رو وهم معیشتی خودشون رو دریافت میکنند این چه نظارت و چه دستگاه اجرایی در حال انجام کاری که بهشون محول شده هستش که نتوانستند کاری به این سادگی رو ساماندهی بکنند واقعا جای تاسف داره ۰

  • ناشناس ارسالی در

    سلام بسته فجرانه به ما سه نفر هستیم میگن باید شیصد تومان هم از خودتان باشه تا جواب بده واقعا که اگه ما 600داشتیم سبد کالا نمیخواستیم از بس گرونی هست بخدا مردم توبه کردن که مسئول هست که به گردن میگیره تو خرج زندگی موندیم خدایا به داد مردم برس

  • ناشناس ارسالی در

    چرا همون قدری که میدن به خانوادها نقدی نمیدن که یه جایی مناسب میده بخرن مردم واقعا که مردم براشون اهمیتی ندارن

  • مجتبی شیرزاد چناری ارسالی در

    سلام من ناشنوا هستم
    من واریز نشده
    بنام خداماده ۲۷معلولین ۷رفاه واریز شده ولی تابحالابرای من در این مدت پول واریز نشده لطفا جواب منا بدهند

  • باسلام همسر م بیمه وبازنشسته گی نداره. باپرایدکارمیکه دهک ۸ هستیم فجرانه به چه کسانی تعلق می‌گیره ارسالی در

    باسلام همسر م بیمه وباز نشستگی نداره باپرایدکارمیکنه دهک ۸هستیم یعنی چی ؟فجرانه به چه کسانی تعلق می گیره قشرضعیف به چه کسانی گفته میشه؟؟

  • فاطیما ارسالی در

    اینقدر میگن ازدواج.ازدواج.ازدواج...خوب ازدواج کردیم.خیر ندیدیم.مسئولی نیست پیگیر باشه.من همون یارانه. مثل همیشه رو دریافت کردم.وام لازم دارم. باید چکارکنم؟؟؟

  • مسعود اکبری ارسالی در

    خدا شاهده من دیسک کمر و مشکل زانو دارم ۴۲ سالمه مثل آدم ۵۵ ساله بنظر میرسم از بس بخاطر مشکلات مالی و مملکت موهای سر و صورتم سفید شده آخه آدم دردش به کی بگه . مشکلات زانو و کمر باید عمل جراحی بکنم ولی پول ندارم الان ۱.۵ ساله بیکارم از کجا بیارم ۵۲۰ هزار بزارم روی کالابرگ تا ۲۲۰ هزار دولت بگیرم نخواستیم بابا . اینا همش نقشه هست تا بتونن جیب مردم خالی بکنن گول نخورین . اگر واقعا بفکر مردم بودن پول رو نقدی میدادن به یه زخمی بزنیم یا حداقل طرح غذایی رو طوری میدیدن میرفتی فروشگاه همون طرح رایگان سهمیه آماده شده رو میگرفتی می‌آمدی خانه و احتیاج نبود از جیب خرج بکنی . اینا میگن ۲ برابر فرانه باید از جیب پول بدی . اینا دسیسه دولت برای پر کردن خزانه دولته . چطور برای کارمندان دولت بصورت رایگان همه چیز میده و خدمات پزشکی و غذایی و کالای اساسی منزل با اقساط کم و طولانی با بهره کم میده ولی برای عموم مردم این ویژگی‌ها وجود ندارد گول نخورید

  • باز نشسته ارسالی در

    ای فریاد رس فریاد ها به دادمان برسید . حقوق این ماه را گرفتم . اجاره خانه ندادم تمام شد . من موندم و خانواده چهار نفره و مریضی همسر که بیمارستان میگه صد میلیون بریز به حساب . هیچ کجا به من وام هم نمی دهند . جایی سراغ دارید وام چهار درصد اسلامی تقدیم ما کند ؟ جدیداً شنیدم بانک ها وام را می خواهند سی و شش درصد درست کنند . برای سال جدید . ای فریاد رس فریاد ها به دادمان برسید و گرنه زیر بار مشکلات بعد از سی سال کار و پنجاه و خوردی سال سن استخوان هایمان خواهد شکست . به امید پیروزی رزمندگان اسلام و ظهور منجی عالم بشریت. و پر کردن جامعه از عدل و عدالت.

  • علی واثقی ارسالی در

    آخه مردم ساده اگه خبری از این چیزا باشه که خبر و تلوزیون نشون میده این ها که تو سایت هست برای تبلیغ سایت خودشون این کارو میکنن بنده سروان واثقی هستم از کلانتر ۱۲۸ قائم

  • امیر فرزین ارسالی در

    یارانه نقدی اسفند واریز نشده برای ما مشکل کجاست؟

  • ناشناس ارسالی در

    1,300سهام شد 500و900
    فقط دزدی و دروغ 👎👎

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی