کد مطلب: 31958

بسته معیشتی | بسته معیشتی جدید | بسته معیشتی ایثارگران

اهدای 4 بسته معیشتی 1/500/000 میلیون تا 2 میلیون تومانی؛ امشب | حساب دهک 1 تا 5 از این ساعت پر پول خواهد شد

به مناسبت ماه رمضان دولت اقدام به توزیع 4 بسته معیشتی به خانوارها با دهک درآمدی کم کرده است.

اهدای 4 بسته معیشتی 1/500/000 میلیون تا 2 میلیون تومانی؛ امشب | حساب دهک 1 تا 5 از این ساعت پر پول خواهد شد

دولت برای کمک به دهک های پایین و اقشار کم درامد جامعه کمک های مالی و کالایی در قالب بسته معیشتی به سرپرستان آن خانوارها اهدا می کند. این بسته معیشتی در ارزش و مبالغ مختلفی می باشند. جزئیات پرداخت بسته معیشتی دولتی بهمن ماه را در سایت دیجی سرگرمی می خوانیم.

توزیع 150 بسته معیشتی 1/600/000 تومانی بین این دهک ها

بیش از ۱۵۰ بسته معیشتی در آستانه ماه مبارک رمضان بین نیازمندان شهرستان خوانسار توزیع شد.

مرکز اصفهان؛ نماینده خیریه حضرت سیدالشهداء خوانسار گفت: این بسته‌ها شامل برنج ایرانی، مرغ گرم، ماکارانی، روغن، قند و شکر، مایع ظرفشویی و دیگر مایحتاج ضروری زندگی است که به همت خیران و هیات حضرت ابوالفضل (ع) محله سونقان خوانسار تهیه و توزیع شد.

مجیدی ارزش این بسته‌ها را ۲۴۰ میلیون تومان دانست و افزود: طرح توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان شهرستان تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.( در واقع ارزش هر بسته در حدود 1/600/000 هزارتومان می باشد)

این خانوارها بسته معیشتی ۲ میلیون تومانی می گیرند

مدیرکل امور فرهنگی شهرداری تهران گفت: توزیع بسته های معیشتی تا الان پنج هزار خانواده پایش شده است هر بسته دو میلیون تومان شامل ارزاق ماه مبارک رمضان خواهد بود.

مصطفی زیبایی نژاد مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران از برگزاری دهکده رمضان در ۴ پهنه خبر داد و گفت: این اقدام، در فرهنگسرای خاوران، بوستان لاله، اراضی عباس اباد‌ و برج میلاد برگزار می شود همچنین این اقدام در ٢٢ منطقه شهر هم اجرا خواهد شد.

وی بیان  کرد: همه برنامه ها با رویکرد خانواده محوری است در این زمینه برنامه ریزی شده است‌.

زیبایی نژاد به برنامه های شهرداری برای روزه اولی ها اشاره کرد و تصریح کرد: امسال هم در این زمینه برنامه داریم و یک نماهنگ هم برگزار خواهد شد. 

وی به برنامه شهرداری برای میلاد امام حسن (ع) اشاره کرد و گفت: برای اکثر مناسبت ها برنامه داریم و برای روز قدس هم برنامه ویژه ای داریم.

زیبایی نژاد اضافه کرد: برای عید سعید فطر برنامه داریم و علاوه بر برگزاری نماز عید،در۵پارک  هم از ٣ تا ۵ شب منتهی به غیدجشن بزرگی برگزار می شود.

 مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران گفت: توزیع بسته های معیشتی تا الان پنج هزار خانواده پایش شده است هر بسته دو میلیون تومان شامل ارزاق ماه مبارک رمضان خواهد بود که از ردیف بودجه سازمان که حمایتی است برای افراد کم برخوردار صرف می شود ؛ پایش با همکاری مرکز امور دینی اتفاق افتاده است.

بسته معیشتی

همچنین در این نشست آذر سرا دبیر جشنواره های شهرداری گفت: در بوستان لاله ایجاد شهر رمضان را داریم؛ برنامه ریزی ما از افطار تا پاسی از شب خواهد بود؛  سفره داران شهر من، آشپزباش، شهر رمضان، موج آرمان، دید و لنز، کودک و مادر، کافه بازی و بازی های الکترونیکی شهر من، جام رمضان، با من حرف بزن بخشی از این برنامه هاست؛ البته در حوزه کودک هم نقاشی سفره ها و کودک خلاق را در نظرداریم.

توزیع بسته‌ معیشتی 1/525/000 تومانی نقدی و غیرنقدی ویژه ماه مبارک رمضان

در آستانه ماه مبارک رمضان و سال نو، مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندان‌های استان تهران و انجمن‌های حمایت زندانیان، ۲۲۲۹ بسته‌ کمک معیشتی و مبلغ ۷۸ میلیارد و ۵۹۶ میلیون ریال به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌کند.

اولین مرحله توزیع بسته‌های معیشتی ماه مبارک رمضان صبح امروز در مرکز مراقبت بعداز خروج آغاز شد.

پیامک مرحله اول توزیع ۳۰۰ بسته‌ کمک معیشتی روزچهارشنبه به خانواده‌های زندانیان ارسال شد و خانواده‌های مطلع با احراز هویت، اقلام معیشتی خود را تحویل می‌گیرند.

در این دوره از کمک‌های مومنانه، ۲۲۲۹ بسته‌ معیشتی به ارزش۳۴میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال در چند مرحله بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.( ارزش هر بسته 1 میلیون و 525 هزارتومان می باشد)

علاوه بر بسته‌های کمک معیشتی، مبلغ ۷۸ میلیارد و ۵۹۶ میلیون ریال به حساب سرپرستان خانوار نیز واریز شد.

بسته‌های کمک معیشتی با مشارکت خیّرین تهیه شده و در چند مرحله بین خانواده‌ها و زندانیان آزاد شده‌ تحت پوشش مرکز مراقبت و انجمن‌های حمایت توزیع می‌گردد.

گفتنی است همه ساله خیّرین با مشارکت مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعداز خروج و انجمن‌های حمایت، در مناسبت‌های مختلف علی الخصوص ماه مبارک رمضان و سال نو بسته‌های کمک معیشتی را بین خانواده‌های زندانیان توزیع می‌کنند.

اهدای بسته های کمک معیشتی به خانواده‌های کم درآمد مشهدی

۲۵۰ بسته کمک معیشتی در قالب بسته بندی‌های اهدایی جمعی از خیران مشهدی بین نیازمندان و خانواده‌های کم درآمد توزیع شد.

بیش از هزار بسته ماکارونی ۷۰۰ گرمی، ۲۰۰ بسته چای و ۱۷۰ کیلوگرم قند از محل هدایای نیکوکاران مشهدی به تساوی بین ۲۵۰ بسته کمک معیشتی تقسیم و بین خانواده های کم درآمد توزیع شد.

این بسته های کمک معیشتی بین نیازمندان مناطق دوردست از شهر مشهد و مناطق خشکسالی زده استان توزیع شد.

نهضت کمک‌های مومنانه از شیوع کرونا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در کشور آغاز شد و از آن موقع به بعد در مناسبت‌های مختلف سال به همت اقشار و گروه های مختلف خیران و نیکوکاران در خراسان رضوی به ویژه شهر مشهد مقدس انجام می شود.

منبع: برنا
آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی