کد مطلب: 31957

درگذشت | آخرین اخبار درگذشت | خبر درگذشت | پیام تسلیت

فوری/ درگذشت دردناک بازیگر معروف کشور ساعاتی قبل | جامعه هنر عزادار شد + عکس قبل از فوت و علت درگذشت

متاسفانه بازیگر طناز و معروف کشور ساعاتی قبل درگذشت.

فوری/ درگذشت دردناک بازیگر معروف کشور ساعاتی قبل | جامعه هنر عزادار شد + عکس قبل از فوت و علت درگذشت

سمسارزاده درباره علت درگذشت مرتضی تبریزی توضیح داد: آقای تبریزی به دلیل سکته مغزی فوت شده است

مرتضی تبریزی، بازیگر طنز ایرانی درگذشت

مرتضی تبریزی طناز «جمعه ایرانی» و سریال های تلویزیون طنز درگذشت.

اصغر سمسارزاده- از بازیگران قدیمی و همکار مرتضی تبریزی ضمن تایید درگذشت مرتضی تبریزی، توضیح داد که این اتفاق ۵ روز پیش افتاده و مراسم خاکسپاری این بازیگر توسط خانواده او در سکوت برگزار شده است.

سمسارزاده درباره علت درگذشت مرتضی تبریزی توضیح داد: آقای تبریزی به دلیل سکته مغزی فوت شده است. او مدتها در بستر بیماری بود و متاسفانه کسی از او یادی نکرد و خانواده او حق دارند که دلگیر باشند.

منوچهر والی زاده از بخش مراقبت‌های ویژه به بخش عمومی منتقل شده است

وی گفت: آخرین کار مرتضی تبریزی به ۶ ماه گذشته در رادیو و برنامه صبح جمعه با شما برمی گردد. متاسفانه همان روزها تکلمش را از دست داد و حالش خوب نبود. بعد از مقطعی دوباره برگشت و شرایط خوبی داشت اما متاسفانه باز هم بدتر شد و دیگر نتوانست به رادیو بیاید.

سمسار زاده یادآور شد: تبریزی سال‌های سال تئاتر کار می‌کرد و یکی از دوستان قدیمی من بود. متاسفانه او فوت شد و ما اطلاعی نداشتیم و امروز بد از ۵ روز متوجه شدیم. خانواده ایشان هم اطلاعی ندادند.

به گفته‌ی سمسارزاده مرتضی تبریزی ۴۰ سال در رادیو فعالیت داشت و سال‌ها با یکدیگر در تئاتر کارهای پرفروشی داشتند.

به گفته این بازیگر مرتضی تبریزی ۵ روز پیش درگذشت و در یکی از قطعات بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.

مرتضی تبریزی متولد تبریز بازیگر و کمدین بوده که در متاسفانه ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ در سکوت خبری درگذشت و به خاک سپرده شد. این خبر را اصغر سمسارزاده، بازیگر قدیمی رسانه ای کرد و گفت: مرتضی تبریزی،‌ گوینده و بازیگر برنامه جمعه ایرانی ۵ روز پیش به دلیل سکته مغزی فوت شده و مراسم خاکسپاری این بازیگر توسط خانواده او در سکوت برگزار شده است. مرحوم تبریزی ۴۰ سال در رادیو و تلویزیون فعالیت داشت و مردم او را برنامه جمعه ایرانی و صبح جمعه با شما می شناسند. ادامه بیوگرافی مرتضی تبریزی کمدین همراه با همسرش و فرزندان عکس و آثار و زندگینامه وی و علت فوت و درگذشت مرتضی تبریزی کمدین را از مجله حرف تازه می خوانید.

sn30y5Bw5sGa

بیوگرافی مرتضی تبریزی بازیگر و کمدین

مرتضی تبریزی بازیگر و کمدین اهل تبریز ایران بود. مرحوم تبریزی کمدین کشورمان مدتها در بستر بیماری بود و در نهایت در شامگاه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ دارفانی را وداع گفت

مرتضی تبریزی کمدین و بازیگر ایرانی ۴۰ سال در رادیو فعالیت داشت. این هنرمند ایرانی، متولد تبریز استان آذربایجان است. تبریزی بازیگر و کمدین تئاتر و تلویزیون و گوینده باسابقه رادیو برنامه پرمخاطب «صبح جمعه با شما» است و در فیلم «مینی بوس» و جد نگیرید نیز ایفای نقش داشته است. او سال‌های سال تئاتر کار می‌کرد. آخرین کار مرتضی تبریزی به ۶ ماه گذشته در رادیو و برنامه صبح جمعه با شما برمی گردد. برنامه جدی نگیرید در سال ۷۴ تولید شد و این بازیگر یکی از بازیگران این مجموعه بود. وی همچنین در برنامه جمعه ایرانی و صبح جمعه با شما در چند دوره به عنوان کمدین و بازیگر طناز در رادیو حضور داشت.

علت فوت و درگذشت

مرتضی تبریزی کمدین«برنامه جمعه ایرانی» و سریال های تلویزیون طنز درگذشت. به گفته این بازیگر مرتضی تبریزی ۵ روز پیش درگذشت و در یکی از قطعات بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد. این بازیگر متاسفانه همان روزها تکلمش را از دست داد و حالش خوب نبود. بعد از مقطعی دوباره برگشت و شرایط خوبی داشت اما متاسفانه باز هم بدتر شد و دیگر نتوانست به رادیو بیاید.

اصغر سمسارزاده- از بازیگران قدیمی و همکار مرتضی تبریزی در گفت‌وگویی با ایسنا ضمن تایید درگذشت مرتضی تبریزی، توضیح داد که این اتفاق ۵ روز پیش افتاده و مراسم خاکسپاری این بازیگر توسط خانواده او در سکوت برگزار شده است.

سمسارزاده درباره علت درگذشت مرتضی تبریزی توضیح داد: آقای تبریزی به دلیل سکته مغزی فوت شده است. او مدتها در بستر بیماری بود و متاسفانه کسی از او یادی نکرد و خانواده او حق دارند که دلگیر باشند. تبریزی کمدین و بازیگر ایرانی ۴۰ سال در رادیو فعالیت داشت. این هنرمند ایرانی، متولد تبریز استان آذربایجان است.

مرتضی تبریزی کیست

تبریزی بازیگر و کمدین تئاتر و تلویزیون و گوینده باسابقه رادیو برنامه پرمخاطب «صبح جمعه با شما» است و در فیلم «مینی بوس» و جد نگیرید نیز ایفای نقش داشته است. او سال‌های سال تئاتر کار می‌کرد. آخرین کار مرتضی تبریزی به ۶ ماه گذشته در رادیو و برنامه صبح جمعه با شما برمی گردد.

منبع: ایسنا

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی