کد مطلب: 31950

فروش فوری سایپا | فروش فوری سایپا از امشب

فروش فوری پرچمدار سایپا فقط 224 میلیون تومان | فروش فوری سایپا ویژه نوروز استارت خورد + شرایط

ثبت نام دور جدید فروش فوری سایپا با خودروی جدید و قیمتی استثنایی آغاز شد.

فروش فوری پرچمدار سایپا فقط 224 میلیون تومان | فروش فوری سایپا ویژه نوروز استارت خورد + شرایط

دور جدید فروش فوری سایپا با خودروی جدید و جذاب برای مشتریانش شروع شده است. همه ثبت نام کنندگان در طرح فروش فوری سایپا سودی بالایی در کمتر از 1 ماه می کنند . جزئیات مهم از شرایط جدید فروش فوری سایپا ویژه اسفند 1402 را با هم در سایت دیجی سرگرمی میخوانیم.

سهند اس عنوان جدیدترین محصول سایپاست که چندان تفاوتی با ساینا ندارد و شرایط عرضه و فروش آن هم برای متقاضیان اعلام شده است.

سهند نام جدیدترین محصول شرکت خودروسازی سایپاست که عرضه آن اخیرا آغاز شده است، خودرویی که البته چندان جدید محسوب نمی شود و به قول معروف فیس لیفت خودروی ساینا؛ دیگر محصول این خودروساز است.

سهند S مدل ساده سدان فیس لیفت پلتفرم X200 سایپا است که صرفاً امکانات استاندارد اولیه در آن دیده می شود. این نسخه فیس لیفت شده ساینا در سال آینده قیمتی فراتر از ۴۲۰ میلیون تومان را خواهد داشت.

دو خودرو از محصولات برند کیا که در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی عرضه شده بودند، مدل عوض کرده و با امکانات جدید متفاوت در دسترس متقاضیان قرار گرفتند.

فروش فوری سایپا

زیر کاپوت سهند پارس خودرو یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با چهار سیلندر و ۸ سوپاپ را داریم که با نام M15GSI شناخته می شود. این پیشرانه توان تولید نهایت قدرت ۹۰ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۳۷ نیوتن متر را تولید می کند و قدرت از طریق جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ های جلو منتقل می شود. در تیپ پایه سهند یا همان سهند S امکاناتی مانند فرمان هیدرولیک، چراغ روشنایی روز، سنسور نور، سنسور پارک عقب، رینگ فولادی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سنسور پایش فشار باد تایرها، تهویه الکتریکی دستی، تریم داخلی پارچه ای، دو کیسه هوا و… دیده می شود.

اما آخرین وضعیت فروش این محصول را مروری خواهیم داشت.

در اولین طرح فروش خودروی سهند-اس در سال ۱۴۰۲، پیش‌فروش این خودرو ویژه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اجرایی می‌شود.

 متقاضیان می‌توانند در این طرح که از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۴۰۲٫۱۲٫۱۶ تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد، با مراجعه به وب‌سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

در این مرحله مدل سهند-اس با موعد تحویل مرداد الی اسفندماه سال ۱۴۰۳ با پیش‌پرداخت علی‌الحساب ۲۲۴ میلیون تومان عرضه می‌شود./ اقتصادنیوز

براساس بخشنامه پیش فروش سهند سایپا، در این مرحله علاوه بر مشتریان طرح فروش عادی امکان ثبت نام متقاضیان طرح جوانی جمعیت و همچنین متقاضیان طرح نوسازی خودرو وجود دارد.

در این طرح فروش مبلغ علی الحساب پیش پرداخت برای ثبت نام سهند  S دنده‌ای 224 میلیون تومان است.

موعد تحویل این خودرو از مرداد تا اسفند 1403 خواهد بود.

بررسی سهند خودروی ویژه برای فروش فوری سایپا

به جرات می‌توان گفت که تمامی مصرف‌کنندگان خودرو در بازار ایران، آشنایی نسبی با خودروهای اقتصادی سایپا دارند. این خودروها در واقع نسخه‌های بهینه شده‌ای از پراید هستند و حتی براساس پلتفرم این خودرو شکل گرفته‌اند. پیشرانه این خودروها نیز نسخه بهینه شده موتور پراید است که با حدود 200 سی سی افزایش حجم، قدرت و گشتاور بیشتری تولید می‌کند. بنابراین در واقع با نسخه‌های پلاس پراید روبرو هستیم که با نام‌های متفاوت توسط سایپا عرضه شده‌اند. سایپا سهند در واقع نسخه فیس‌لیفت ساینا محسوب می‌شود، خودرویی که با عنوان فیس‌لیفت تیبا به بازار عرضه شد. بنابراین با یک فیس‌لیفت روی فیس‌لیفت دیگر روبرو هستیم. به عبارت دیگر نیز می‌توان سهند را نسل سوم تیبا قلمداد کرد، خودرویی که نسبت به نسخه اصلی اکنون زیباتر و کارآمدتر شده است.

فروش فوری سایپا

تغییرات ظاهری در بخش داخلی و خارجی سهند چشم‌گیر هستند. این خودرو به همراه سایپا اطلس که نسخه جدید کوییک محسوب می‌شود، نسل سوم خودروهای اقتصادی سایپا را شکل می‌دهند. این خودروها همچنان به پیشرانه 1.5 لیتری هشت سوپاپ M15 مجهز هستند. البته این پیشرانه اکنون بهینه شده است و راندمان بالاتری را در اختیار راننده قرار می‌دهد.

سایپا برای بخش داخلی سهند، از کابین اطلس استفاده کرده است. بنابراین کابین این دو خودرو اقتصادی به یکدیگر شبیه خواهند بود. این کابین نسخه بهبود یافته فضای داخلی ساینا و کوییک است، جایی که نقاط ضعف با استفاده از مواد بهتر و رنگ‌بندی جذاب‌تر بهبود یافته‌اند. نسخه‌های به نمایش درآمده از سایپا سهند، به کابین با تریم دو رنگ مجهز هستند. فرمان خودرو نیز از نوع دی‌کات است که مشابه آن را در تیپ‌های فول آپشن ساینا و کوییک دیده‌ایم.

فروش فوری سایپا

اهرم تعویض دنده این خودرو با نسخه نصب شده روی شاهین مشخص است. همچنین طراحی کنسول میانی نسبت به ساینا اندکی تغییر کرده است که در نتیجه آن اهرم تعویض دنده با صندلی اندکی فاصله گرفته است. با وجود تغییر در برخی قسمت‌های سهند، این خودرو همچنان براساس پلتفرم پراید شکل گرفته است و فاصله محوری مشابهی نسبت به ساینا دارد. این خودرو با فاصله بین دو محور 2.4 متر، همچنان یک سدان جمع و جور به حساب می‌آید.

فروش فوری سایپا

علاوه بر تغییر اهرم تعویض دنده، جایگاه نمایشگر سیستم سرگرمی نیز اندکی به جلو آمده است. این نمایشگر نسبت به گذشته ابعاد کوچکتری دارد و علاوه برآن در دسترس سرنشین قرار دارد. با این حال انتظار داریم کار کردن با آن هنگام رانندگی دشوار باشد. سایپا برای آن‌که سهند را نسبت به ساینا S‌ برتر نشان دهد، از پلاستیک نرم در قسمت‌های نزدیک به سرنشینان استفاده کرده است. کیفیت سایر اجزای کابین نیز در مقایسه با نمونه‌های فعلی محصولات سایپا، ارتقا یافته‌اند. البته سهند در قالب چند تیپ به بازار عرضه می‌شود و ممکن است کابین باکیفیت تنها در تیپ‌های گران‌تر این خودرو در دسترس مشتریان باشند.

فروش فوری سایپا

ظاهر خارجی سایپا سهند، حاصل یک فیس‌لیفت اساسی روی ساینا است. دماغه این خودرو اکنون کشیده‌تر شده است و چراغ‌های چندوجهی با چراغ‌های تیز جایگزین شده‌اند. جلوپنجره این خودرو نیز نوع متفاوتی از جلوپنجره ساینا S است که برآمدگی کمتری دارد. چراغ‌های مه شکن در قسمت‌های پایین سهند قرار گرفته‌اند و خوشخبتانه طراحی باریک و خطی دارند که با سایر اجزای ظاهر خودرو هماهنگی بیشتری دارد. نمای جانبی سهند تفاوت خاصی با ساینا و ساینا S‌ ندارد. تنها بخش متفاوت این قسمت رینگ‌های آلیاژی خودرو هستند که طرح جدیدی دارند. همچنین ممکن است سایپا در نسخه‌های پایه از طرح قالپاق جدیدی برای این خودرو استفاده کند.

فروش فوری سایپا

در نمای عقب، چراغ‌های خودرو باز هم بیشترین حجم تغییرات را به خود اختصاص داده‌اند. چراغ‌ها دو تکه هستند و بخشی از آن‌ها به درب صندوق انتقال یافته است. طراحی چراغ‌های عقب سهند بی‌شباهت به سدان‌های متوسط فولکس واگن نیست، در حالی که سهند یک سدان جمع‌و جور محسوب می‌شود و این چراغ‌ها برای آن بزرگ به نظر می‌رسند. نام سهند به همراه لوگو پارس خودرو نیز روی درب صندوق این خودرو نقش بسته است.

سایپا تصمیم دارد تا خودرو سهند را در قالب چند تیپ روانه بازار کند. نسخه‌های پایه این خودرو به حداقل امکانات رفاهی مجهز خواهند بود، در حالی که نسخه‌های فول آپشن سهند به انواع امکانات ایمنی و رفاهی مورد نیاز کاربران تجهیز خواهند شد. امکانات استاندارد سایپا سهند در بخش ایمنی شامل دو کیسه هوا، سیستم‌های ترمز ضد قفل و توزیع نیروی ترمز هستند. انتظار می‌رود تا سهند همانند ساینا به ترمزهای کاسه‌ای در چرخ‌های عقب مجهز باشد. با این حال تیپ‌های بالاتر سهند به سنسور تشخیص نقاط کور و احتمالا سامانه کنترل پایداری مجهز خواهند شد.

فروش فوری سایپا

در بخش تجهیزات رفاهی، سایپا سهند به این امکانات مجهز است: کروز کنترل، سنسور فشار باد تایرها، سیستم تهویه مطبوع دیجیتال با کولر اتوماتیک، تنظیم صندلی راننده در شش جهت به صورت دستی، خروجی برق 12 ولت، چراغ روشنایی در روز، سنسور نور، سنسور باران، روکش پارچه‌ای صندلی‌ها، سیستم صوتی با چهار بلندگو و سنسور پارک عقب. با خرید تیپ فول آپشن سایپا سهند، صاحب تجهیزات بیشتری خواهید شد. این تجهیزات شامل نمایشگر سیستم سرگرمی، دوربین عقب، صندلی برقی راننده و روکش چرمی صندلی‌ها می‌شوند.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی