کد مطلب: 31879

درگذشت | آخرین اخبار درگذشت | خبر درگذشت | پیام تسلیت

فوری/ درگذشت تلخ بازیگر معروف ساعاتی قبل | علت فوت دردناک کمدین مشهور چه بود؟ + عکس دردناک

بازیگر و کمدین سرشناس درگذشت.

فوری/ درگذشت تلخ بازیگر معروف ساعاتی قبل | علت فوت دردناک کمدین مشهور چه بود؟ + عکس دردناک

ریچارد لوئیس استندآپ کمدین «شوق خود را محدود کنید» در سن ۷۶ سالگی، بر اثر حمله قلبی درگذشت.

ریچارد لوئیس در سن ۷۶ سالگی، بر اثر حمله قلبی درگذشت. لوئیس استندآپ کمدینی بود در کنار لری دیوید در «شوق خود را محدود کنید» بازی کرد.

براساس گزارش هالیوود ریپورتر، لوئیس آوریل گذشته اعلام کرد که به بیماری پارکینسون مبتلا شده است و از استند آپ کمدی کناره‌گیری می‌کند. او اخیرا در فصل ۱۲ سریال «شوق خود را مهار کنید» ظاهر شد که هم‌اکنون از اچ بی او پخش می‌شود.

از آثار دیگر ریچارد لوئیس می‌توان به «خاطرات یک کمیک جوان»، «نمایش امشب»، «نمایش دیرهنگام با دیوید لنترمن»، «من درد دارم»، «من خسته هستم»، «من محکوم به فنا هستم» و «ریچارد لوئیس: تور بدبختی جادویی» نام برد.

ناشر آثار لوئیس به هالیوود ریپورتر گفت: لوئیس بر اثر حمله قلبی در خانه خود در لس آنجلس حین خواب درگذشته است.  

یک سخنگوی اچ بی او در واکنش به خبر فوت لوئیس اعلام کرد: ما همگی متاثر و غمگین هستیم. ریچارد یک کمدین نابغه، با استعداد و تاریخی بود. وی همیشه بعنوان یکی از اعضای باارزش و مطرح اچ بی او شناخته خواهد شد. ما به خانواده، دوستان و هواداران وی تسلیم عرض می‌کنیم.

بیوگرافی ریچارد لویس

 ریچارد فیلیپ لوئیس در نیویورک متولد شد. وقتی او ۱۲ ساله بود ، لری دیوید را ملاقات کرد و این برایش یک شانس بود.

 

فعالیت هنر

فیلیپ برای مطالعه بازاریابی به دانشگاه اوهایو رفت و به گفته ی خودش این بهترین زمانی بوده که تابحال در زندگی خود داشته است.

او مدتی در موزه ی هنر های مدرن کار میکرد.

در آخر نیز تصمیم گرفت که به حرفه ی بازیگری بپردازد و به نویسندگی و کپی و کمدی نیز مشغول شود. اولین کاری که در آن حضور یافت ” Candid Camera” بود درزمانی که ۱۷ سال داشت.

در سال ۱۹۷۱ ، او در کلوپ کمدی مشغول به کار بود . این حضور یکی از موفقیت های او در ” The Tonight Show” در سال ۱۹۷۴ بشمار می آمد. همین نیز عرصه را برای حضور فعال تر اودر تلویزیون به ارمغان آورد.

درگذشت

بخاطر لباسهای کاملن سیاهش و موهایش به او لقب شاهزاده ی درد را دادند.

در واقع اولین کاری که او بصورت حرفه ای و مخصوص در آن بازی کرد ” I’m in Pain” بود. بعد از این نیز او در برنامه ” Saturday Night Live” حضور یافت ، به تورهای زیادی رفت و در برنامه های تلوزیونی زیادی حضور یافت و بعد نیز توانست در کنسرت کمیک یک نفره در ” Carnegie Hall” حضور یابد و در ” Anything But Love” در کنار جمری لی کارتیس بازی کند.

به علاوه ی تلویزیون ، لوئیس در فیلم های بیادماندنی زیادی حضور داشته است در ” Robin Hood: Men in Tights” . بعدن نیز در ” Curb Your Enthusiasm” بازی کرده است.

به علاوه او در کنار لنی بروس یکی از هنرمندان کمدی جز نیز بوده است.

نام کامل

Richard Philip Lewis

تاریخ تولد

June 29, 1947

سن

۷۲ سال

حرفه

بازیگر

جوایز

۳ nominations

قد: ۱٫۷۵ متر

همسر: جویس لاپینسکی (ازدواج ۲۰۰۵)

کتاب‌ها: The Other Great Depression: How I’m Overcoming on a Daily Basis at Least a Million Addictions and Dysfunctions and Finding a Spiritual Sometimes Life

آموزش: Dwight Morrow High School، دانشگاه ایالتی اوهایو

منبع: رکنا
آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی