کد مطلب: 31838

بسته معیشتی | بسته معیشتی جدید | بسته معیشتی ایثارگران

توزیع بسته معیشتی 2/555/910 تومانی دولت برای این دهک ها | با کد دستوری زیر 1/400/000 تومان از دولت هدیه بگیرید

بسته معیشتی 1/400/000 تا 2/555/910 تومانی برای برخی از خانوارها توزیع شد.

توزیع بسته معیشتی 2/555/910 تومانی دولت برای این دهک ها | با کد دستوری زیر 1/400/000 تومان از دولت هدیه بگیرید

دولت برای کمک به دهک های پایین و اقشار کم درامد جامعه کمک های مالی و کالایی در قالب بسته معیشتی به سرپرستان آن خانوارها اهدا می کند. این بسته معیشتی در ارزش و مبالغ مختلفی می باشند. جزئیات پرداخت بسته معیشتی دولتی بهمن ماه را در سایت دیجی سرگرمی می خوانیم.

اهدای ۵۰۰ بسته معیشتی به مبلغ 1/400/000 تومان برای این خانوارها

۵۰۰ بسته معیشتی از طرف خیرین به نیازمندان ایرانشهر اهدا شد.

حجت‌الاسلام بزمانی امام جمعه ایرانشهر گفت: در آستانه نیمه شعبان روز میلاد آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف توسط خیرین کشوری از تهران ۵۰۰ بسته معیشتی را برای مناطق شهرستان‌های ایرانشهر، بمپور و همچنین بزمان و مناطق روستایی در نظر گرفتیم که ارزش این محموله بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان هست.( به هر خانواده بسته معیشتی به مبلغ 1 میلیون و 400 هزارتومان رسیده است)

امام جمعه ایرانشهر بیان کرد: این بسته‌های معیشتی در روز عید سعید در اختیار افراد نیازمند جامعه قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: در کنار این سبد معیشتی برنامه‌های فرهنگی مذهبی و همچنین اجرای جشن‌ها را خواهیم داشت که در این مناطق اجرا خواهد شد.

توزیع بسته معیشتی 2/555/910 تومان در این تاریخ

مدیر امور مجاوران بنیاد کرامت رضوی گفت: همزمان با سالروز میلاد امام زمان(عج) توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی بین خانواده‌های دارای سه فرزند معلول و همچنین خانواده‌هایی که دارای فرزند سه قلو و بیشتر هستند آغاز شد.

هادی غلامی اظهار کرد: توزیع بسته‌های معیشتی همچنین بین خانواده‌هایی است که در دهک‌های یک تا سه قرار دارند.

وی ادامه داد: ارزش این بسته‌های معیشتی ۸ میلیارد ریال است.( سهم هر خانواده مبلغ 2 میلیون و 555 هزار و 910 هزارتومان است)

مدیر امور مجاوران بنیاد کرامت رضوی اظهار کرد: همچنین به مناسبت این میلاد خجسته، ۳۰ هزار بسته عیدانه نیز در پشتیبانی از جشن‌ها در حاشیه شهر مشهد توزیع شد.

وی افزود: توزیع ۶ هزار غذای گرم از دیگر مواردی است که به مناسبت میلاد حضرت حجت(عج) انجام می‌شود.

بسته معیشتی

کد دستوری دریافت بسته معیشتی

همزمان با نیمه شعبان و سالروز ولادت حضرت قائم(عج)، ۵ آشپزخانه اطعام مهدوی در سطح استان اصفهان افتتاح و ۱۲ هزار و ۷۰۰ پرس غذای گرم طبخ و بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد توزیع شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، از آغاز طرح اطعام مهدوی خبر داد و اظهار داشت: برای پنجمین سال متوالی همزمان با ولادت حضرت قائم (عج) طرح اطعام مهدوی در سراسر استان با افتتاح ۵ آشپزخانه آغاز بکار کرد و نیکوکاران با توزیع غذای گرم به سفره خانوارهای تحت حمایت و نیازمندان برکت بخشیدند.

کریم زارع با بیان اینکه این پویش با هدف ترویج فرهنگ اطعام نیازمندان در حال اجراست، ادامه داد: خیران با همکاری مراکز نیکوکاری، مساجد، حسینیه ها، هیئات مذهبی و انجام اقداماتی مانند توزیع غذای گرم و بسته های معیشتی می توانند علاوه بر تامین معاش خانوارهای تحت حمایت از این فرصت خیر در ماه مبارک رمضان بهره مند شوند.

وی با اشاره به بهره گیری حداکثری خیران از فرصت معنوی ماه مبارک رمضان و نقش آفرینی موثر در توسعه و جریان سازی خیر و احسان، افزود: پیش بینی می کنیم امسال همزمان با اجرای پویش اطعام مهدوی، نیکوکاران در ۲۴۰ آشپزخانه برای تهیه و توزیع یک میلیون و ۳۰۰ هزار پرس غذای گرم و افطاری ساده، همچنین ۸۰ هزار بسته معیشتی اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، با دعوت از عموم مردم در پویش اطعام مهدوی با هدف کمک به معاش نیازمندان در ماه پرفضیلت رمضان، گفت: خیران می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد، با شماره گیری #۱*۰۳۱*۸۸۷۷* و یا استفاده از شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نذورات خود را واریز و به سفره ایتام و نیازمندان برکت دهند.

کد دستوری برای دریافت یک و نیم میلیون بسته معیشتی + لینک

​وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از واریز مرحله دوم یارانه تشویقی 1 میلیون 240 هزارتومانی بحساب برخی از خانوارها خبر داد.

در حالی که طی چند روز گذشته سامانه حمایت با اختلال مواجه شده بود، رئیس مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان اعلام کرد این سامانه در دسترس قرار گرفته و سرپرستان خانوار می‌توانند با مراجعه به سایت حمایت به آدرس http://hemayat.mcls.gov.ir در صورت لزوم، اعتراض و درخواست بررسی مجدد اطلاعات‌شان را ثبت کنند.

علیرضا محمدی اظهار کرد: مطابق بند (د) تبصره (۱۷) قانون بودجه کل کشور سال ۱۴۰۲، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلف است نسبت به به‌روزرسانی داده‌های ثبتی، متقن و قابل اتکا دریافتی از دستگاه‌های مختلف مشمول ماده ۲۹ برنامه توسعه ۵ ساله ششم، برای دهک‌بندی و وسع‌سنجی خانوارها، ۲ بار در سال(هر ۶ ماه یکبار) اقدام کند.

وی ادامه داد: باتوجه به آخرین «دهک‌بندی»، خانوارها می‌توانند در صورت لزوم، اعتراض و درخواست بررسی مجدد اطلاعاتشان را ثبت کنند. البته سامانه حمایت طی چند روز گذشته با اختلال مواجه بود، اما هم‌اکنون در دسترس قرار گرفته و سرپرستان خانوار می‌توانند با مراجعه به سایت حمایت به آدرس http://hemayat.mcls.gov.ir در صورت لزوم، اعتراض و درخواست بررسی مجدد اطلاعاتشان را ثبت کنند.

رئیس مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان در خصوص زمان اعلام نتایج اعتراض خانوارهایی که نسبت به دهک‌بندی خود معترض هستند، افزود: بررسی‌ها به مرور صورت می‌گیرد، زیرا باتوجه به اینکه داده‌ها ثبتی است و به‌روزرسانی‌ها هر ۶ ماه یکبار صورت می‌گیرد، تا زمان اعمال و به‌روز رسانی، تغییری در روند یارانه‌بگیری فرد ایجاد نمی‌شود.

محمدی تصریح کرد: البته در برخی مواقع ممکن است دستگاه‌های حمایتی برای اولویت قرار دادن افرادی با شرایط خاص با ما مکاتبه کنند و ما نیز براساس ویژه بودن شرایط، بررسی آنها را در اولویت قرار می‌دهیم.

رئیس مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان تصریح کرد: علاوه بر سامانه حمایت، افراد می‌توانند با شماره‌گیری ۰۲۱۶۳۶۹ با مرکز پاسخگویی وزارت رفاه که از ۷ صبح تا ۱۲ شب پاسخگوی مردم است، اعتراض خود را بیان و ثبت کنند.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد ۸ درصد از افرادی که تغییراتی در دهک‌بندی‌شان ایجاد شده بود، ثبت اعتراض کرده‌اند.

وی در پایان گفت: با توجه به اعلام طرح کالا برگ فجرانه، در مرکز پاسخ گویی در روزهای گذشته با ترافیک روبرو بودیم و سعی براین است که در روزهای آتی این سامانه تلفنی تقویت شود.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی