کد مطلب: 31619

عیدی مستمری بگیران | مبلغ عیدی مستمری بگیران بانک رفاه | خبر جدید عیدی مستمری بگیران

فوری/ آغاز واریز 10 میلیون تومان وام بدون ضامن به مستمری بگیران از امروز | سورپرایز رئیسی با افزایش نجومی عیدی مستمری بگیران

امروز دولت با خبر واریزی جذاب بحساب برخی از مستمری بگیران ، آنها را سورپرایز کرد. در ادامه با هم مبلغ جدید عیدی مستمری بگیران را می خوانیم.

فوری/ آغاز واریز 10 میلیون تومان وام بدون ضامن به مستمری بگیران از امروز | سورپرایز رئیسی با افزایش نجومی عیدی مستمری بگیران

رقم جدید عیدی مستمری بگیران اعلام شد. عیدی مستمری بگیران احتمالا از اواخر بهمن ماه واریز خواهد شد.جزئیات جدید از عیدی مستمری بگیران را با هم می خوانیم.

خبری خوش درباره عیدی مستمری بگیران در 1403

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان از پرداخت تسهیلات به مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایری استان خبر داد.

رحیمی نسب گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر، تسهیلات ویژه ۴ درصدی را برای مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در نظر گرفتیم که می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

وی افزود: این تسهیلات ۱۰۰ میلیون ریالی طی اقساط ۳۶ ماهه به مستمری بگیران پرداخت می‌شود که می‌توانند بدون ضامن و مدرک به دفاتر کارگزاری مراجعه و ثبت نام کنند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایری استان ادامه داد: اولویت با افرادی است که تاکنون تسهیلاتی از صندوق دریافت نکرده باشند، حداکثر سن آنها نیز ۷۰ سال باشد و مطالبات بانکی نیز نداشته باشند.

رحیمی نسب بیان کرد: واجدین شرایط تا ۲۵ بهمن ماه فرصت دارند برای درایافت این تسهیلات اقدام نمایند.

وی خاطرنشان کرد: قریب به ۶۰۰ نفر از مستمری بگیران در استان می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

گفتنی است در استان یزد چهار هزار و ۴۰۰ نفر مستمری بگیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هستند.

اعلام مبلغ عیدی مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد در 1403

در این مطلب می توانید از مبالغ جدید مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در 1403 بعد از افزایش 30 درصدی مطلع شوید.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد در خصوص مستمری سال آینده مددجویان گفت: تاکنون افزایش ۳۰ درصدی مستمری در کمیسیون تلفیق مجلس شورای سالامی تصویب شده است.

بعد از افزایش 30 درصدی مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در سال 1403هر خانواده یک نفره نزدیک به 980 تومان، خانواده دو نفره یک میلیون و 500 هزار تومان، خانواده 3 نفره یک میلیون و 900 هزار تومان، خانواده 4 نفره دو میلیون و 300 هزار تومان و خانواده 5 نفره نزدیک به 3 میلیون دریافت خواهند کرد.

عیدی مستمری بگیران

این مبالغ به صورت حدودی است و می تواند با تغییر 100 هزار تومانی همراه باشد.

حسین خدرویسی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد، آخرین رقم پرداختی مستمری مددجویان را اعلام کرد.

وی با بیان اینکه براساس قانون، مستمری مددجویان امسال باید ۴۰ درصد افزایش می‌یافت، گفت: از ابتدای سال جاری مستمری مددجویان ۲۰ درصد افزایش یافت و از شهریورماه نیز ۲۰ درصد افزایش دیگر انجام شد تا رشد ۴۰ درصدی پرداختی مستمری محقق شود.

شرایط ثبت نام و دریافت وام 550 میلیونی و عیدی مستمری بگیران

افرادی که قصد استفاده از طرح های مختلف بانک ها، برای دریافت تسهیلات مختلف را دارند، می بایست که قبل از ثبت نام وام مد نظر خودشان، حتما از شرایط، نحوه ثبت نام و دریافت وام ها، مطلع باشند. وام مسکن روستایی، از جمله وام هایی است که به افراد واجد شرایط داده می شود. بنابراین، تنها، افرادی مجاز به ثبت نام وام مسکن روستایی می باشند که حتما، دارای شرایط ثبت نام وام مسکن روستایی ۱۴۰۳ باشند.

در حال حاضر، بانک های مختلفی، از جمله بانک ملی، بانک ملت، بانک تجارت، بانک مسکن و غیره، اقدام به ارائه خدمات مربوط به وام مسکن روستایی می کنند و در راستای تضمین بازگشت وجه، در سامانه اعتبار من، امتیاز اعتباری افراد را چک می نمایند. شرایط کلی نحوه ثبت نام و دریافت وام مسکن روستایی، برای هر یک از این بانک ها، مشخص شده است که در ادامه، آن ها را ذکر می کنیم.

افرادی که در روستا ها و یا شهر هایی که دارای جمعیت کمتر از 25 هزار نفر هستند و در حال سکونت در آن ها می باشند، مشمول دریافت وام مسکن روستایی می شوند.

تسهیلات مسکن روستایی، به افرادی که یک زمین در اختیار دارند و یا می خواهند منزل مسکونی خود را تعمیر و بازسازی کنند، نیز تعلق خواهد گرفت.

افرادی که قبلا از هر یک از وام های بنیاد مسکن استفاده کرده اند، مجاز به ثبت نام وام مسکن روستایی 1403 نمی باشند.

افرادی که در شهر های زیر 25 هزار نفر، در حال سکونت هستند و پروانه ساخت نیز دریافت کرده اند، می توانند از وام مسکن روستایی استفاده کنند.

متقاضی باید قدرت پرداخت اقساط را داشته باشد و به هیچ یک از بانک‌های کشور بدهی نداشته باشد.

افراد متقاضی وام، جهت دریافت وام برای اجاره مسکن نیز می توانند با داشتن شرایط ثبت نام وام ودیعه مسکن برای مستاجران جهت دریافت این وام اقدام نمایند.

شایان ذکر است افراد در صورت مهاجرت معکوس به از شهر به روستا بین دریافت دو وام ساخت شهری 550 میلیونی با سود 18 درصد و وام روستایی با سود 5 درصد یکی را انتخاب کنند و این درصورتی است که شرط سابقه سکونت 5 سال برای متقاضیان برداشته شود.

به غیر از شرایطی که بیان شد، جهت ثبت نام و دریافت وام مسکن روستایی، در سال 1403، به صورت غیر حضوری، همانند ثبت نام مسکن حمایتی، لازم است که افراد متقاضی این تسهیلات مسکن، دارای شرایط زیر باشند تا بتوانند وام مسکن روستایی را از بانک مسکن، دریافت نمایند:

احراز توانایی مالی بازپرداخت اقساط وام مسکن روستایی، توسط متقاضی وام و ضامن های وی، الزامی می باشد.

اعطای تسهیلات مربوط به مسکن روستایی، یک نوع تسهیلات حمایتی است که برای هر خانوار، فقط یک مرتبه، پرداخت می شود. بنابراین، افرادی که برای دفعه دوم، اقدام به دریافت این وام کرده اند، با درخواست آن ها، موافقت نخواهد شد.

در کنار دریافت وام مسکن روستایی ۱۴۰۳، افراد متقاضی، می توانند از یکی از محل اوراق ممتاز، از محل سپرده، از محل بدون سپرده و غیره، تا سقف 10 میلیون تومان، وام جعاله بانک مسکن نیز دریافت نمایند.

با توجه به توضیحات ذکر شده از سوی بانک مسکن، برای دریافت وام مسکن روستایی، داشتن سپرده در این بانک، الزامی نیست.

افرادی که قصد دریافت وام مسکن روستایی، از بانک مسکن را دارند، نباید هیچ گونه بدهی به بانک ها، داشته باشند.

افراد متقاضی ثبت نام در سامانه مسکن اولی ها، به نشانی اینترنتی saman.mrud.ir، می بایست ابتدا، شرایط ثبت نام مسکن اولی ها را مطالعه و از آن، کسب اطلاع نمایند.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی