کد مطلب: 31589

تعطیلی مدارس | خبر فوری تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس کرج

خبرفوری تعطیلی مدارس تهران و استان ها فردا 15 بهمن بدلیل سرما | این مقاطع تحصیلی فردا تعطیل شد + اسامی استان ها

بارش برف در روزهای اخیر شدت زیادی داشته است و باعث تعطیلی مدارس برخی استان ها و شهرها شده است. هشدار هواشناسی برای تداوم این سرمای بی سابقه در کشور سبب شده است که منابع خبری از احتمال تعطیلی مدارس برای روز یکشنبه 15 بهمن خبر بدهند.

خبرفوری تعطیلی مدارس تهران و استان ها فردا 15 بهمن بدلیل سرما | این مقاطع تحصیلی فردا تعطیل شد + اسامی استان ها

با توجه به افزایش سرما و بارش برف چند متری در برخی از استان ها و افزایش آلودگی هوا احتمال تعطیلی مدارس برای فردا دوشنبه 9 بهمن ماه 1402 وجود دارد. جزئیات تعطیلی مدارس برای فردا را با هم می خوانیم.

تعطیلی مدارس نوبت صبح و بعدازظهر استان همدان

به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان، باتوجه به برودت هوا، یخبندان و سرمای شدید، مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در سراسر استان، فردا یکشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۵ در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل و آموزش‌ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد.

 مراکز سنجش بدو ورود به دبستان نیز یکشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۵ تعطیل می باشد.

تعطیلی مدارس نوبت عصر این شهرها

به دلیل بارش برف و یخ‌بندان، مدارس نوبت عصر ازنا تعطیل اعلام شد.       

 به گزارش تابناک،  بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان ازنا، به علت یخ‌زدگی و لغزندگی، سرما و برودت شدید هوا و مسدودشدن مجدد برخی از محورهای روستایی و شهری امروز شنبه همه مقاطع تحصیلی در نوبت عصر تعطیل و فرایند آموزش در بستر سامانه شاد برگزار خواهد شد.

تعطیلی مدارس تهران فردا یکشنبه 15 بهمن ۱۴۰۲

فردا یکشنبه ۱۵ بهمن مدارس استان تهران به علت آلودگی یا بارش برف تعطیل است؟ احتمال تعطیلی مدارس تهران فردا یکشنبه ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ چقدر است؟

تا بدین لحظه تنظیم خبر ، اطلاعیه‌ای مبنی بر تعطیلی مدارس‌تهران یکشنبه ۱۵ بهمن اعلام نشده است.

اگر شاخص آلودگی هوا بالا باشد و یا شدت بارش برف بیشتر باشد، احتمال تعطیلی مدرس تهران یکشنبه ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ وجود دارد.

تعطیلی مدارس استان‌ تهران یکشنبه پانزدهم بهمن

کارگروه اضطرار آلودگی هوا در صورتی که آلودگی هوا افزایش پیدا کند منظور تعیین تکلیف تعطیلی مدارس تهران یکشنبه ۱۵ بهمن تصمیم گیری های لازم را انجام می دهد.

برای بعضی از والدین و دانش آموزان این است که آیا مدارس تهران فردا یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ به علت بارش برف و باران یا آلودگی هوا تعطیل است یا خیر؟

تا این لحظه تنظیم خبر همه مدارس استان‌ تهران فردا یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ باز است و هیچگونه خبری مبنی بر تعطیلی احتمالی مخابره نشده است.

تعطیلی مدارس

هر لحظه که اطلاعیه رسمی برای تعطیلی فردا یکشنبه صادر بشود؛ در همین خبر به سمع و نظر شما خواهیم رساند.

تعطیلی مدارس کردستان فردا 15 بهمن

با توجه به کاهش شدید دما و برودت هوا و یخبندان احتمال تعطیلی مدارس استان کردستان برای روز یکشنبه 15 بهمن بسیار بالاست و این اخبار تا ساعت 20 امشب اعلام خواهد گردید .

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: شدت ناپایداری هوا در استان از امشب کاسته می‌شود و به تدریج از فردا صبح شرایط یخبندان و سرمای هوا بر استان حاکم می‌شود.

طی فردا و پس فردا از شدت ناپایداری‌ها کاسته می‌شود و بارش‌ها در حد احتمال و برای ارتفاعات استان پیش‌بینی می‌شود.

با کاهش فعالیت سامانه از فردا شاهد سرما و یخبندان شدید خواهیم بود و دمای هوا به صورت میانگین تا هشت درجه کاهش می‌یابد.

مدارس سقز هم غیر حضوری شد ، مدارس دیواندره و بیجار هم فردا شنبه غیرحضوری شد

تعطیلی مدارس سنندج

به دلیل بارش برف، برودت هوا و یخبندان و مشکل تردد و‌ عبور و‌ مرور، فردا شنبه مورخه چهاردهم بهمن ماه ۱۴۰۲ فعالیت تمامی مدارس شهر و روستای این شهرستان در تمام مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام می‌گیرد.

احتمال تعطیلی مدارس برای روز یکشنبه بسیار زیاد است. پیش‌بینی‌های هواشناسی نشان می‌دهد که در طول شب و روزهای آینده، پدیده کاهش دما به شدت افزایش خواهد یافت و شهر ممکن است با شرایط آب و هوایی دشواری مواجه شود. به منظور حفظ ایمنی دانش‌آموزان و جلوگیری از مشکلات ناشی از شرایط جوی، مسئولان احتمالاً تصمیم به تعطیلی مدارس در قم برای روز یکشنبه خواهند گرفت.

تعطیلی مدارس استان قم

اداره کل مدیریت بحران در اطلاعیه ای اعلام کرد :

فعالیت تمامی مدارس شهرستانهای کهک ،جعفرآبادو بخشهای سلفچگان و خلجستان فردا شنبه چهاردهم بهمن بعلت بارش برف ،برودت دما و یخبندان بصورت غیر حضوری خواهد بود.

تعطیلی مدارس تبریز فردا یکشنبه

با ورود به ایام سرد زمستان و کاهش ناگهانی دما، احتمال تعطیلی مدارس در تبریز برای روز یکشنبه به شدت افزایش یافته است. پیش‌بینی‌های هواشناسی نشان می‌دهد که در روزهای آینده، دما به شدت کاهش خواهد یافت و برخی مناطق ممکن است با سرمای شدید و برفباری مواجه شوند. این شرایط ناگهانی ممکن است باعث مشکلاتی در حمل و نقل و همچنین برای دانش‌آموزان و کادر اداری مدارس تبریز شود.

با توجه به اهمیت حفظ ایمنی و سلامت عمومی، مقامات آموزشی و اداری در تبریز ممکن است تصمیم به تعطیلی مدارس در روز یکشنبه بگیرند تا جلوی هرگونه ریسک و مشکلات احتمالی در این شرایط جوی برخوردار شدگاهند. این تصمیمات علاوه بر حفظ سلامتی دانش‌آموزان، به منظور کاهش مشکلات ناشی از شرایط آب و هوایی سخت نیز می‌باشد.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی